Zakres obowiązków: dokonywanie niezbędnej weryfikacji dokumentów księgowych, przygotowywanie dokumentów do księgowania, kontrola obiegu oraz prawidłowości opisywania i zatwierdzania dokumentów księgowych, skanowanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do wewnętrznego systemu Lotus...
Obowiązki: Dobra znajomość procedur formalno-prawnych w procesie przygotowania i realizacji inwestycji Umiejętność kompleksowej obsługi i planowania realizacji inwestycji Umiejętność pozyskiwania podmiotów w celu realizacji przedsięwzięć Joint Venture Aktywne wyszukiwanie i...
Opis stanowiska: pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz bieżąca współpraca z dotychczasowymi partnerami (przede wszystkim dystrybutorzy i hurtownie instalacyjno-sanitarne); budowa bazy dostawców materiałów instalacyjno-sanitarnych; współpraca z ogólnopolskim deweloperem w zakresie...
Zakres obowiązków: dekretacja i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych, udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych jednostki...
Opis stanowiska: bieżąca kontrola realizacji prowadzonych inwestycji pod względem jakościowym i zgodnością z harmonogramami robót na terenie całej Polski, nadzór techniczny nad prowadzonymi budowami na terenie całej Polski, weryfikacja zgodności prac budowlanych z projektami budowlanymi,...
Opis stanowiska: Opracowywanie projektów koncepcyjnych, budowlanych, wykonawczych oraz powykonawczych w zakresie instalacji i sieci wraz z niezbędnymi obliczeniami i uzgodnieniami Kompletowanie dokumentacji projektowej Wykonywanie rysunków i pozostałej dokumentacji w oprogramowaniu CAD...
Opis stanowiska: Opracowywanie projektów koncepcyjnych, budowlanych, wykonawczych oraz powykonawczych w zakresie instalacji i sieci wraz z niezbędnymi obliczeniami i uzgodnieniami Kompletowanie dokumentacji projektowej Wykonywanie rysunków i pozostałej dokumentacji w oprogramowaniu CAD...
Opis stanowiska: Opracowywanie projektów koncepcyjnych, budowlanych, wykonawczych oraz powykonawczych w zakresie instalacji i sieci wraz z niezbędnymi obliczeniami i uzgodnieniami Kompletowanie dokumentacji projektowej Wykonywanie rysunków i pozostałej dokumentacji w oprogramowaniu CAD...
pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz bieżąca współpraca z dotychczasowymi partnerami (przede wszystkim dystrybutorzy i hurtownie instalacyjno-sanitarne); budowa bazy dostawców materiałów instalacyjno-sanitarnych; współpraca z ogólnopolskim deweloperem w zakresie zaopatrzenia...
Opis stanowiska: przygotowanie dokumentacji związanej z procesem inwestycyjnym, przygotowanie budżetu i harmonogramu inwestycji, koordynowanie i kontrolowanie realizacji projektu/projektów inwestycyjnych, przeprowadzenie procesu ofertowego wśród podwykonawców w podległych inwestycjach,...
Główne obowiązki: zarządzanie i organizowanie pracy w podległym oddziale ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych dla inwestycji w podległym regionie współudział w opracowywaniu strategii sprzedaży w podległym regionie budowanie sieci sprzedaży oraz pozyskiwanie nowych...
Idealny kandydat to osoba: pełna entuzjazmu, która nie boi się wyzwań, potrafiąca pracować pod presją czasu, o wysokiej kulturze osobistej, potrafiąca odnaleźć się w każdej sytuacji, lubiąca pracę z ludźmi oraz wyzwania, które stawiają przed nią kolejni Klienci, zainteresowana...
Home Credit Group Finanse i Nieruchomości Sp. z o.o. to szybko rozwijająca się firma, świadcząca usługi doradztwa finansowego i pośrednictwa kredytowego dla wiodącego dewelopera na rynku polskim. W związku z rozszerzeniem oferty deweloperskiej, aktualnie poszukujemy pracowników na...
Opis stanowiska: kontrola stopnia zaawansowania prac, zgodności z harmonogramem, przyjętymi założeniami projektowymi oraz standardami jakościowymi, egzekwowanie prawidłowości i terminowości wykonywanych robót, weryfikacja zgodności prac budowlanych z projektami budowlanymi, bieżące...