realizacja celów ilościowych i jakościowych salonu w zakresie sprzedaży aut, budowanie długotrwałych relacji z Klientami, obsługa Klienta zgodnie ze standardami marki Skoda, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów.
realizacja celów ilościowych i jakościowych salonu w zakresie sprzedaży aut, budowanie długotrwałych relacji z Klientami, obsługa Klienta zgodnie ze standardami marki Skoda, aktywne pozyskiwanie Klientów.
realizacja celów ilościowych i wartościowych salonu w zakresie sprzedaży aut, obsługa Klienta zgodnie ze standardami marki Skoda, kierowanie pracą podległych pracowników, planowanie i realizacja działań w zakresie pozyskiwania nowych klientów, analiza sprzedaży, zamawianie aut,...
realizacja celów ilościowych i jakościowych salonu w zakresie sprzedaży aut, budowanie długotrwałych relacji z Klientami, obsługa Klienta zgodnie ze standardami marki Skoda, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów.
realizacja celów ilościowych i jakościowych salonu w zakresie sprzedaży aut, budowanie długotrwałych relacji z Klientami, obsługa Klienta zgodnie ze standardami marki Skoda, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów.
Wykonywanie działań związanych z zamawianiem części; Dbałość o zabezpieczenie APS w dostępność części i akcesoriów; Przyjmowanie dostaw do magazynu, ich segregacja zgodnie z systematyką lokalizacyjną; Wydawanie części i akcesoriów na serwis i do sprzedaży; Regularne utrzymywanie...
realizacja celów ilościowych i jakościowych w serwisie, obsługa Klienta zgodnie z wytycznymi producenta, aktywne pozyskiwanie Klientów, planowanie i nadzór prac wykonywanych w serwisie, dbałość nad jakością wykonywanych napraw.
Aktywną obsługę klienta w zakresie sprzedaży usług serwisowych oraz części; Podtrzymywanie kontaktów z obecnymi kontrahentami oraz pozyskiwanie nowych;
Telefoniczny kontakt z Klientami Centrum TMT, który ma na celu: informowanie klientów o promocjach i usługach, które oferujemy prezentowanie aktualnej oferty samochodów - w trakcie rozmowy telefonicznej przekazanie rozmowy do odpowiedniego doradcy budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z...
projektowanie i samodzielne prowadzenie kampanii marketingowych, w tym także online, poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu aktywizację sprzedaży, analiza i optymalizacja kampanii internetowych pod kątem ich efektywności.
realizacja celów ilościowych i jakościowych salonu w zakresie sprzedaży aut, budowanie długotrwałych relacji z Klientami, obsługa Klienta zgodnie ze standardami marki Skoda, aktywne pozyskiwanie Klientów.
realizacja celów ilościowych i jakościowych salonu w zakresie sprzedaży aut, budowanie długotrwałych relacji z Klientami, obsługa Klienta zgodnie ze standardami marki Skoda, aktywne pozyskiwanie Klientów.
realizacja celów ilościowych i jakościowych salonu w zakresie sprzedaży aut, budowanie długotrwałych relacji z Klientami, obsługa Klienta zgodnie ze standardami marki Opel, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów.