Handle incoming customers’ requests And do what is needed and all the best To meet the Client’s needs and expectations And answer all of their questions You will show you care And call to them as well With the product offer, But this is not to sell. You will be the support in the new...
Handle incoming customers’ requests And do what is needed and all the best To meet the Client’s needs and expectations And answer all of their questions You will show you care And call to them as well With the product offer, But this is not to sell. You will be the support in the new...
udział w projektach międzynarodowych związanych z obszarem księgowości, Customer Service lub nowych technologii, codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z klientami zagranicznymi, nadzór merytoryczny i formalny nad dokumentacją, tworzenie raportów i zestawień, współpraca z innymi działami firmy.
udział w projektach międzynarodowych związanych z obszarem księgowości, Customer Service lub nowych technologii, codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z klientami zagranicznymi, nadzór merytoryczny i formalny nad dokumentacją, tworzenie raportów i zestawień, współpraca z innymi działami firmy.
Zarządzanie i industrializacja form wtryskowych oraz form do gumy: prowadzenie i modyfikacja dokumentacji form, kodyfikacja części zamiennych do form, wystawianie wniosków zakupowych dotyczących regeneracji i modyfikacji form, rozwiązywanie bieżących problemów dotyczących form.
kontakt z Klientami niemieckojęzycznymi w zakresie jakości produktów, przygotowanie dokumentacji dla Klientów, nadzór nad procesem PPAP, prowadzenie analiz i wskaźników jakościowych firmy, nadzór nad procesem reklamacji Klienta, przeprowadzanie auditów systemu, procesu i wyrobu, szkolenie...
prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem oraz zwalnianiem pracowników, wprowadzanie danych oraz obsługa systemu kadrowo-płacowego, opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych,...
propagowanie kultury Lean Management oraz ciągłego doskonalenia, opracowywanie szkoleń dotyczących standaryzacji oraz ciągłego doskonalenia, szkolenie z zasad standaryzacji pracy, uczestniczenie w warsztatach 5S, koordynowanie tworzenia standardów na stanowiskach pracy, prowadzenie auditów...
koordynacja systemu Lean w zakładzie, planowanie działań, raportowanie wyników, monitorowanie głównych zakładowych KPI, audytowanie działów produkcyjnych, przygotowanie raportów, wyznaczanie celów i tworzenie planów poprawy, przygotowanie do audytów zewnętrznych, prowadzenie szkoleń...
kontakt z klientami biznesowymi w językach obcych, współpraca z rynkami zagranicznymi, wszechstronna obsługa zapytań związanych z produktami, zamówieniami, zwrotami płatnościami, fakturami itd., udzielanie niezbędnych informacji dot. produktów, dbanie o wysoką jakość obsługi.
kontakt z klientami biznesowymi w językach obcych, współpraca z rynkami zagranicznymi, wszechstronna obsługa zapytań związanych z produktami, zamówieniami, zwrotami płatnościami, fakturami itd., udzielanie niezbędnych informacji dot. produktów, dbanie o wysoką jakość obsługi.
prowadzenie kalendarzy spotkań przełożonego, organizacja i koordynacja harmonogramu spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, prowadzenie sprawozdań ze spotkań, opieka nad aktualizowaniem statusu realizacji zadań po spotkaniach, zapewnienie sprawnej komunikacji oraz koordynacji wyznaczonych...
zdefiniowanie i wdrożenie planu zarządzania dokumentacją w organizacji projektu, zapewnienia dostępności całej dokumentacji projektowej, klasyfikowania dokumentacji technicznej i zarządczej przygotowanej dla projektu, zgodnie wewnętrznymi przepisami oraz umową, zarządzanie procesem...
udział w projektach międzynarodowych związanych z obszarem IT, procesowanie zapytań Klientów i udzielanie wsparcia, weryfikacja prawidłowości przesyłanych informacji, tworzenie raportów i zestawień, stały kontakt z Klientami w j. portugalskim, współpraca z innymi działami firmy.
wprowadzanie danych do systemu, weryfikowanie i ocenianie poprawności informacji, uzupełnianie i korygowanie wpisów w wewnętrznym programie firmy, aktualizacja dokumentów na podstawie dostępnych danych, tworzenie prostych raportów, kontakt z wewnętrznym Klientem firmy, zarówno w Polsce, jak...