wsparcie działu rekrutacji przy selekcji kandydatów; wprowadzanie aplikacji do firmowej bazy; pomoc w redagowaniu ogłoszeń rekrutacyjnych; wstępne rozmowy telefoniczne z kandydatami; dbałość o obieg dokumentacji w firmie; organizacja wyjazdów do i z Niemiec;
zarządzanie oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcyjnego w branży motoryzacyjnej (skrzynie biegów) doskonalenie procesów produkcyjnych w zakładzie; nadzór i odpowiedzialność za bezpieczeństwo i organizację pracy; optymalizowanie procesów oraz kosztów produkcyjnych;...
prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej; prowadzenie teczek osobowych pracowników; przygotowanie umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych; zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń społecznych; naliczanie wynagrodzeń; realizacja prac biurowych w zakresie działu kadr;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
obsługa klientów w zakresie sprzedaży części samochodowych (skrzynie biegów, silniki, turbosprężarki) realizacja celów sprzedażowych; tworzenie i wystawianie aukcji na platformach sprzedażowych (eBay, Allegro, itp.) budowanie trwałych relacji z klientami; inicjowanie i wdrażanie nowych...
kompleksowe przygotowanie i przeprowadzanie procesu rekrutacji; przygotowanie i nadzór nad realizacją szkoleń dla pracowników; analiza rynku lokalnego oraz krajowego; przygotowywanie bieżących raportów i zestawień;
koordynacja usług związanych z prawidłowym utrzymaniem nieruchomości; prowadzenie bazy umów na świadczone usługi (sprzątanie, serwis klimatyzacji, ochrona) zlecenia niezbędnych napraw lub remontów i egzekwowanie napraw; ustalanie harmonogramów przeglądów i konserwacji; opracowywanie...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;