Administrowanie treścią stron www i sklepem internetowym, Obsługa techniczna platformy handlu elektronicznego, Rozliczanie akcji wsparcia sprzedaży, Kodowanie m.in. grafiki do reklam, mailingów, opakowań, ogłoszeń, Pomoc w organizacji szkoleń, eventów i konferencji, Wsparcie podczas...
Realizowanie zadań związanych z osiąganiem założonych celów; wdrażanie nowych produktów; planowanie oraz koordynacja działań strategii marketingowej; analizowanie produktów; pozyskiwanie i szkolenie liderów w zakresie posiadanej oferty; prowadzenie cykli prezentacji produktów firmy.
Stosowanie się do wytycznych; właściwa prezentacja asortymentu; dbałość o właściwe oświetlenie oraz estetykę sklepu; podejmowanie decyzji o doborze promowanego asortymentu.
Stały i regularny kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami; rozwijanie i aktualizowanie bazy klientów; telefoniczna promocja firmy; tworzenie ofert.
pozyskiwanie klientów, sprzedaż produktów/usług, prowadzenie negocjacji handlowych, kompleksowe opracowywanie ofert i zawieranie umów, bezpośredni nadzór nad właściwą obsługa klientów, kontrola działu sprzedaży, polegająca na kontrolowaniu prawidłowego przebiegu pracy w dziale oraz...
- audyt marketingowy, - monitorowanie i analiza rynku, - wyznaczanie strategicznych działań marketingowych, - kreowanie wizerunku na rynku ogólnopolskim, - przygotowywanie treści i materiałów reklamowych - wsparcie sprzedaży.