Czym będziesz się zajmować? Obsługą Klienta - doradca wizerunkowy Klienta, Budowaniem długofalowych relacji z Klientem, Pomocą przy sprzedaży w sklepie, Pomocą w obsłudze tabletów oraz skanerów esize.me, Dbaniem o dobry wizerunek marki, Dbaniem o ekspozycję towaru i wygląd sklepu.
Czym będziesz się zajmować? Administracją i monitorowanie ciągłości działania systemów bazodanowych firmy, Opieką nad powierzonymi systemami serwerowymi, aplikacyjnymi i składowania danych, Wsparciem w utrzymaniu bezpieczeństwa infrastruktury teleinformatycznej, Realizowaniem i tworzenie...
Czym będziesz się zajmować? Obsługą zgłoszeń reklamacyjnych Klientów, w tym wprowadzanie do systemów i analiza, Oceną zasadności reklamacji w oparciu o przyjęte kryteria, Przestrzeganiem przyjętych norm jakościowych i ilościowych.
Czym będziesz się zajmować? systematycznym przeprowadzaniem kontroli warunków pracy (BHP i PPOŻ) oraz bieżącym informowaniem kierownictwa o stwierdzonych zagrożeniach, opracowywaniem, aktualizacją wewnętrznych instrukcji i procedur BHP i PPOŻ, udziałem w dokonywaniu i aktualizacji oceny...
Czym będziesz się zajmować? Pracą z towarem, Przyjmowaniem oraz rozkładaniem dostaw i zamówień na magazynie, Dodatkowo będziesz kompletował zamówienia dla klientów sklepu stacjonarnego.
Czym będziesz się zajmować? Obsługą Klienta - doradca wizerunkowy Klienta, Budowaniem długofalowych relacji z Klientem, Pomocą przy sprzedaży w sklepie, Pomocą w obsłudze tabletów oraz skanerów esize.me, Dbaniem o dobry wizerunek marki, Dbaniem o ekspozycję towaru i wygląd sklepu.
Czym będziesz się zajmować? Przygotowywaniem produktów do sesji 360 stopni (sposób prezentacji, który pozwala ująć i przedstawić produkt pod wieloma kątami), Dbaniem o estetyczny wygląd produktów, Robienie zdjęć produktom według określonych kryteriów.
Czym będziesz się zajmować? Organizacją pracy Zespołów Fotografów w Studio eobuwie.pl, Dbaniem o płynność procesu, Fotografowaniem produktów, Raportowaniem oraz kontrolą statystyk, Kontrolą jakości i jej optymalizacją, Kontrolą stanowisk i ustawień, Uczestniczeniem w spotkaniach...
Czym będziesz się zajmował? Telefoniczną obsługą Klienta, Obsługą korespondencji e-mailowej, Udzielaniem informacji Klientom, Przyjmowaniem nowych zamówień, Doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów, Elektroniczną obsługą zleceń.
Czym będziesz się zajmować? Zarządzać backlogiem aplikacji mobilnej, Współtworzyć wizję i roadmapę rozwoju aplikacji mobilnej, Ustalać priorytety potrzeb i nadzorować pracę, Komunikować się z teamem, interesariuszami, Współpracować z działami IT, marketingu, Monitorować rynek,...
Czym będziesz się zajmować? Kompletowaniem zamówień dla Klientów, Przyjmowaniem towaru na magazyn, Obsługą magazynu, Pakowaniem przesyłek dla Klientów, Weryfikacją zamówień, Obsługą zwrotów.
Czym będziesz się zajmować? Administracją i monitorowanie ciągłości działania systemów bazodanowych firmy, Opieką nad powierzonymi systemami serwerowymi, aplikacyjnymi i składowania danych, Wsparciem w utrzymaniu bezpieczeństwa infrastruktury teleinformatycznej, Realizowaniem i tworzenie...
Czym będziesz się zajmować? Organizacją i prowadzeniem wdrożeń dla nowych Pracowników w Biurze Obsługi Klienta, Współprojektowaniem i przygotowywaniem warsztatów oraz szkoleń niezbędnych do utrzymania; wysokiej jakości obsługi, Planowaniem i monitorowaniem efektywności zrealizowanych...
Czym będziesz się zajmować? W zależności od kompetencji i doświadczenia zawodowego będziesz pracować jako Kupiec (Warszawa lub Zielona Góra) lub Asystent (Zielona Góra) wspierający jego pracę: Pozyskiwaniem asortymentu obuwia premium i podejmowaniem decyzji zakupowych, Budowaniem i...
Czym będziesz się zajmować? W zależności od kompetencji i doświadczenia zawodowego będziesz pracować jako Kupiec (Warszawa lub Zielona Góra) lub Asystent (Zielona Góra) wspierający jego pracę: Pozyskiwaniem asortymentu obuwia premium i podejmowaniem decyzji zakupowych, Budowaniem i...