Czym będziesz się zajmować? Koordynowaniem pracy podległego zespołu pracowników; Wdrożeniem oraz szkoleniem nowych pracowników, Sporządzaniem raportów, zestawień, analiz procesów, Nadzorowaniem pracy firmy ochroniarskiej oraz porządku na terenie Firmy, Będziesz sprawował nadzór nad...
(pół etatu) Czym będziesz się zajmować? Obsługą Klienta - doradca wizerunkowy Klienta, Budowaniem długofalowych relacji z Klientem, Pomocą przy sprzedaży w sklepie, Pomocą w obsłudze tabletów oraz skanerów esize.me, Dbaniem o dobry wizerunek marki, Dbaniem o ekspozycję towaru i wygląd sklepu.
Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem i utrzymaniem dokumentacji obszarowej, Prowadzeniem szkoleń dotyczących obszaru/procesów, Udziałem w projektach związanych z obszarem merytorycznym, Koordynacją wdrażania zadań w ramach projektu, Wsparciem eksperckim w zakresie utrzymania obszaru,...
Czym będziesz się zajmować? Obsługą zwrotów klientowskich, Weryfikacją jakościową i ilościową zwrotu, Wyjaśnianiem rozbieżności przy procesowaniu zwrotów, Współpracą z innymi działami.
Czym będziesz się zajmować? Prezentowaniem obuwia wielu znanych marek w jednym z najnowocześniejszych studiów zdjęciowych branży e-commerce w Polsce. Prosimy o załączenie swojego CV oraz kilku zdjęć przedstawiających swoją sylwetkę oraz nogi.
Czym będziesz się zajmować? Prezentowaniem obuwia wielu znanych marek w jednym z najnowocześniejszych studiów zdjęciowych branży e-commerce w Polsce. Prosimy o załączenie swojego CV oraz kilku zdjęć przedstawiających swoją sylwetkę oraz nogi.
Czym będziesz się zajmować? Ścisłą współpracą z Kupcami, Przygotoywaniem domówień, Monitorowaniem rynku i analizą konkurencji, Uczestnictwem w prezentacji kolekcji. Wsparciem działu w wybranych kategoriach Modivo lub eobuwie.pl;
Czym będziesz się zajmować? Obsługą Klienta - doradca wizerunkowy Klienta, Budowaniem długofalowych relacji z Klientem, Pomocą przy sprzedaży w sklepie, Pomocą w obsłudze tabletów oraz skanerów esize.me, Dbaniem o dobry wizerunek marki, Dbaniem o ekspozycję towaru i wygląd sklepu.
Czym będziesz się zajmować? Obsługą Klienta - doradca wizerunkowy Klienta, Budowaniem długofalowych relacji z Klientem, Pomocą przy sprzedaży w sklepie, Pomocą w obsłudze tabletów oraz skanerów esize.me, Dbaniem o dobry wizerunek marki, Dbaniem o ekspozycję towaru i wygląd sklepu.
Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem i utrzymaniem dokumentacji obszarowej, Prowadzeniem szkoleń dotyczących obszaru/procesów, Udziałem w projektach związanych z obszarem merytorycznym, Koordynacją wdrażania zadań w ramach projektu, Wsparciem eksperckim w zakresie utrzymania obszaru,...
Czym będziesz się zajmować? Przygotowywaniem hali, Ustalaniem dziennego planu pracy, Nadzorem nad liderami, Ustalaniem grafiku pracy, Wyliczaniem premii dla pracowników, Zgłaszaniem usterek i awarii, Innymi obowiązkami organizacyjnymi.
Czym będziesz się zajmować? Obsługą Klienta - doradca wizerunkowy Klienta, Budowaniem długofalowych relacji z Klientem, Pomocą przy sprzedaży w sklepie, Pomocą w obsłudze tabletów oraz skanerów esize.me, Dbaniem o dobry wizerunek marki, Dbaniem o ekspozycję towaru i wygląd sklepu.
Czym będziesz się zajmował? Realizacją kampanii email, web push, app push, sms, onsite, Wykorzystaniem rozwiązań marketing automation w realizacji zadań marketingowych, Rozwojem i utrzymaniem części systemu marketing automation, Monitorowaniem i raportowaniem efektywności kampanii oraz...
Czym będziesz się zajmować? Codziennym zaopatrywaniem sklepów w odpowiedni asortyment oraz kontrolą stanów magazynowych sklepów, Przygotowywaniem i wydawaniem dyspozycji przesunięcia towaru między sklepami lub sklepem a magazynem centralnym, Udziałem w przygotowywaniu range planów na nowe...
Czym będziesz się zajmować? Obsługą Klienta - doradca wizerunkowy Klienta, Budowaniem długofalowych relacji z Klientem, Pomocą przy sprzedaży w sklepie, Pomocą w obsłudze tabletów oraz skanerów esize.me, Dbaniem o dobry wizerunek marki, Dbaniem o ekspozycję towaru i wygląd sklepu.