eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Organizacją i prowadzeniem wdrożeń dla nowych Pracowników w Biurze Obsługi Klienta,
- Współprojektowaniem i przygotowywaniem warsztatów oraz szkoleń niezbędnych do utrzymania
- wysokiej jakości obsługi,
- Planowaniem i monitorowaniem efektywności zrealizowanych działań rozwojowych,
- Przygotowywaniem materiałów wspomagających proces przyswajania wiedzy,
- Opracowywaniem podsumowań i rekomendacji działań rozwojowych i jakościowych,
- Badaniem jakości obsługi w Biurze Obsługi Klienta oraz przygotowywaniem wniosków,
- Wdrażaniem projektów związanych z obszarem budowania doświadczenia Klienta,
- Współpracą z innymi działami zaangażowanymi w rozwój i szkolenia Pracowników.
- Co najmniej 2 lat doświadczenia w bezpośredniej obsłudze Klientów w Biurze Obsługi Klienta, Call Centre (preferowany inbound),
- Znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej B1,
- Kliento-centrycznej postawy w działaniu,
- Znajomości narzędzi, metodologii oraz standardów pracy na infolinii,
- Doświadczenia w realizacji warsztatów w wersji zdalnej i stacjonarnej,
- Samodzielności, zaangażowania i inicjatywy w działaniu,
- Umiejętności efektywnej współpracy na różnych poziomach w firmie,
- Wysokich zdolności organizacyjnych i komunikacyjnych,
- Dobrej znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, PowerPoint),
- Otwartości na zmianę oraz nastawienia na rozwój,
- Energii do działania i kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów,
- Umiejętności analitycznych, łatwości w wyciąganiu wniosków, wieloaspektowego spojrzenia
- na sytuację oraz pracy na priorytetach.
- karta Multisport
- prywatna opieka medyczna
- zniżki pracownicze
- korzystne warunki zatrudnienia
- atrakcyjne wynagrodzenie
- zajęcia z języka angielskiego
- przyjazna atmosfera
- praca pełna wyzwań