eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Realizacją kampanii email, web push, app push, sms, onsite,
- Wykorzystaniem rozwiązań marketing automation w realizacji zadań marketingowych,
- Rozwojem i utrzymaniem części systemu marketing automation,
- Monitorowaniem i raportowaniem efektywności kampanii oraz stanu systemu,
- Wsparciem działów marketingowych w projektowaniu kampanii oraz realizacji strategii,
- Kreowaniem nowych rozwiązań marketing automation,
- Realizacją zadań i projektów z zakresu marketing automation, personalizacji treści, segmentacji klientów, wykorzystaniem big data.
- Doświadczenia w realizacji kampanii z obszaru marketing automation,
- Wiedzy na temat współczesnych trendów w ecommerce, w szczególności wykorzystania big data w personalizacji treści oraz segmentacji klientów w czasie rzeczywistym,
- Doświadczenia w wykorzystaniu wybranego narzędzia klasy marketing automation, CDP, CRM,
- Umiejętności organizacyjnych,
- Wiedzy o tym jak działa system marketing automation oraz możliwości wykorzystania go w aplikacjach web oraz mobile,
- Znajomości HTML, CSS,
- Rozumienia wzorców architektonicznych aplikacji, głównie MVC.
- karta Multisport
- prywatna opieka medyczna
- zniżki pracownicze
- korzystne warunki zatrudnienia
- atrakcyjne wynagrodzenie
- zajęcia z języka angielskiego
- przyjazna atmosfera
- praca pełna wyzwań