Zakład Przemysłu Mięsnego BIERNACKI Sp. z o.o. z siedzibą w Golinie to nowoczesna firma i solidny partner handlowy. Jesteśmy liderem w Polsce w zakresie produkcji mięsa wołowego. Doskonale wyposażone, nowoczesne hale produkcyjne dają nam możliwość produkcji szerokiego spektrum asortymentowego. Nowoczesna technologia uboju i rozbioru gwarantuje możliwość zaoferowania doskonałej jakości produktów dzięki czemu staliśmy się firmą o ugruntowanej pozycji rynkowej i stabilnym pracodawcą.

Archiwalne oferty pracy

  • Starszy Inspektor / Specjalista ds BHP i PPOŻ

    Zakład Przemysłu Mięsnego BIERNACKI Sp. z o.o.   Golina (pow. jarociński, gm. Jarocin)    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 100 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    95 dni
    Zakres obowiązków tożsamy z Rozporządzeniem w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (między innymi przeprowadzanie systematycznej kontroli warunków pracy, przestrzegania przez pracowników przepisów i zasad BHP oraz PPOŻ, przeprowadzanie szkoleń wstępnych, wykonywanie...
  • Starszy Inspektor / Specjalista ds BHP i PPOŻ

    Zakład Przemysłu Mięsnego BIERNACKI Sp. z o.o.   Golina (pow. jarociński, gm. Jarocin)    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 100 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    125 dni
    Zakres obowiązków tożsamy z Rozporządzeniem w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (między innymi przeprowadzanie systematycznej kontroli warunków pracy, przestrzegania przez pracowników przepisów i zasad BHP oraz PPOŻ, przeprowadzanie szkoleń wstępnych, wykonywanie...
  • Specjalista ds. sprzedaży - Handlowiec

    ZAKŁAD PRZEMYSŁU MIĘSNEGO BIERNACKI SP. Z O.O.   Golina (pow. jarociński, gm. Jarocin)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 14 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    787 dni
    realizacja planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych i zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji handlowych, aktywne pozyskiwanie Klientów, utrzymywanie dobrych relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami, dopasowanie oferty produktowej do indywidualnych potrzeb klienta.