Finaliści konkursu Telemarketer Roku 2017

2017-04-28

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma zaszczyt ogłosić finalistów konkursu Telemarketer Roku 2017. W tegorocznej edycji konkursu na najlepszych konsultantów telefonicznych, wzięło udział 35 firm, które zgłosiły łącznie 176 konsultantów. Jurorzy nominowali do finału X konsultantów, z którymi spotkają się w dniach 15 – 17 maja. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 25 maja podczas Gali rozdania nagród w Warszawie.

Najwięcej firm, biorących udział w konkursie, działa w sektorze finansowym – 13 firm. Cieszy bardzo duże zainteresowanie konkursem ze strony outsourcing call i contact center (11 firm). Pokazuje to, że firmy outsourcing cc chcą uczestniczyć w podnoszeniu standardów jakości pracy konsultantów i świadczonych usług. W gronie przedsiębiorstw uczestniczących w konkursie znaleźli się również przedstawiciele usługodawców, w tym telekomów i innych.

Firmy mogły zgłaszać swoich pracowników do 7 kategorii: Helpdesk, Obsługa klienta, Sprzedaż inbound, Sprzedaż outbound, Windykacja, Inne projekty telefoniczne oraz Wideorozmowa. W dotychczasowych edycjach konkursu, największym zainteresowaniem cieszyła się kategoria Obsługa klienta (w tym roku 41 zgłoszeń), jednak w tym roku, najwięcej rozmów zgłoszono do kategorii Sprzedaż outbound (44 zgłoszenia).

Finałowy etap konkursu Telemarketer Roku 2017 polega na wykonaniu symulacji rozmowy telefonicznej na podstawie specjalnie przygotowanego przez Jury scenariusza. Dla każdej kategorii konkursowej przygotowywany jest inny scenariusz. W finale najlepsi w Polsce konsultanci telefoniczni skorzystają z systemu alfa Video Contact Center, udostępnionego Partnera Strategicznego – firmę Alfavox. Rozwiązanie bazuje na technologii wirtualnej rzeczywistości, którą Gartner zaliczył do dziesięciu najgorętszych trendów 2017 roku.


Konsultant po przeprowadzeniu rozmowy telefonicznej, zapraszany jest na indywidualne spotkanie z Jurorami. Obrady Jury i spotkania z finalistami będą się odbywać od 15 do 17 maja, w siedzibie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, w Warszawie.


Ogłoszenie zwycięzców konkursu Telemarketer Roku 2017 nastąpi podczas uroczystej Gali wręczenia nagród, która odbędzie się 25 maja w Warszawie, w Teatrze Capitol. To jedno z najważniejszych wydarzeń branży call/contact center, na którym warto być. To doskonała okazja do spotkania przedstawicieli branży i zaproszonych gości, m.in. ekspertów branży cc, przedstawicieli firm biorących udział w konkursach, firm szkoleniowych i technologicznych oraz mediów.  Uczestnicy spotkania mogą spędzić czas w miłej atmosferze, a w kuluarach nawiązywać relacje biznesowe.

Przeczytaj także: