Medicover Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Jakie zadania na Ciebie czekają? Nadzór nad wyznaczonymi systemami i elementami infrastruktury teleinformatycznej. Instalacja i konfiguracja oprogramowania i sprzętu komputerowego. Zbieranie i rejestracja zgłoszeń od użytkowników. Terminowa obsługa. Przygotowanie komputerów zgodnie...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Silva Sp. z o.o.Bielice (pow. nowomiejski, gm. Biskupiec), k. Nowego Miasta Lubawskiego
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania na stanowisku: Pomiar i przyjęcie surowca drzewnego pod względem ilości i jakości, Reklamacja oraz wyjaśnianie niezgodności w dostawach surowca drzewnego, Sporządzanie dokumentacji: PZ, WZ oraz sprawozdań ze stanu zapasów drewna, Udział w inwentaryzacjach surowca drzewnego, Nadzór...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie kalendarza Zarządu, organizację spotkań, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich, rejestrację korespondencji, prowadzenie rejestrów i archiwizację dokumentów, organizację...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Odbieranie telefonów, udzielanie informacji oraz przekierowywanie rozmów do odpowiednich osób; Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i wewnątrz firmy) Obsługa firmowej poczty elektronicznej; Prowadzenie terminarza spotkań; Dbanie...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
prowadzenie sekretariatu Dyrektora Instytutu, prowadzenie rozmów telefonicznych oraz przyjmowanie gości, redagowanie korespondencji, sprawozdań i opracowań, prowadzenie ewidencji dokumentów korespondencji, przygotowanie tłumaczeń korespondencji i dokumentacji, prezentacji, prowadzenie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie; odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej; monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych; asystowanie w pracach marketingowych; organizacja wizyt gości oraz ich...