Główne zadania: Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem dostępnych form kontaktu: telefonu (1 linia wsparcia) oraz e-mail. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem. Przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji. Aktywacja i modyfikacja usług klientów.
Twój zakres obowiązków: instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych na serwerach i stacjach roboczych systemów OT, prowadzenie ewidencji oraz nadzorowanie wykorzystania licencji komputerowych - inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania, bieżąca obsługa zgłoszeń użytkowników (wniosków...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: montaż i serwis sprzętu komputerowego (komputery, peryferia, oprogramowanie), instalacja, serwis i administracja sieci komputerowych, instalacja, aktualizacja i diagnozowanie problemów z oprogramowaniem, przygotowywanie dokumentacji wymaganej przez normy ISO i RODO, wsparcie...
Twój zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń, Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym, Przeprowadzanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Bieżące wsparcie IT dla pracowników biura i placówek handlowych; Nadzór nad infrastrukturą oraz prawidłowością działania urządzeń oraz systemów sprzedażowych, konserwacja sprzętu; Konfiguracja sprzętu IT w tym komputery, urządzenia sieciowe, wideo-monitoringi; Nadzór...
Główne zadania: Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem dostępnych form kontaktu: telefonu (1 linia wsparcia) oraz e-mail. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem. Przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji. Aktywacja i modyfikacja usług klientów.
Opis stanowiska Administrowanie urządzeniami sieciowymi (przełączniki sieciowe, punkty dostępowe, routery UTM) i diagnozowanie problemów sieciowych. Konfigurowanie i administrowanie systemami Windows, Windows Server, Linux. Administrowanie systemami klasy ERP, DLP, PAM, IT Manager, EDR, MDM....
starszy specjalista (senior) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - wiodącej na rynki firmy z branży telekomunikacyjnej. Realizowane zadania - administrowanie systemem informatycznym o architekturze warstwowej.