specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
6 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Udział w przygotowywaniu dokumentacji projektowej; Wykonywanie rysunków w programie CAD; Nadzorowanie procesu uzgodnień;
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
6 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Udział w przygotowywaniu dokumentacji projektowej; Wykonywanie rysunków w programie CAD; Nadzorowanie procesu uzgodnień;
Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych, Przygotowywanie standardowej dokumentacji płacowej zgodnie z nadanymi uprawnieniami w systemie...
Klient portalu Praca.pl
Warka
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Budowanie bazy kontrahentów; Podtrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami; Przyjmowanie zamówień od handlowców; Tworzenie planów załadunkowych; Kompleksowa obsługa zamówień; Współpraca z działem zakupów; Monitorowanie zamówień na owoce i opakowania; Stała kontrola aktualnych...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
Zadania: Kompleksowe wsparcie działu administracyjnego; Przyjmowanie i przekazywanie korespondencji, organizacja spotkań oraz rezerwacja podróży służbowych; Sprawne zarządzanie dokumentacją oraz dbałość o porządek w biurze; Wymagania: Umiejętności organizacyjne oraz umiejętność...
asystent / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
7 dni
Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki; Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli; Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły; Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
Kluczowe obowiązki: Wspomaganie pracy działów technicznych. Obsługa kancelarii i sekretariatów, archiwizowanie dokumentów. Weryfikacja kompletności dokumentacji technicznej. Obsługa korespondencji wychodzącej. Pomoc w innych pracach działu administracyjnego.
mBank S.A.Kielce
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
praktykant/stażysta umowa o pracę część etatu / tymczasowa/dodatkowa 2 121 zł brutto/mies.
7 dni
Opis stanowiska wsparcie doradców oraz analityków klienta w zadaniach związanych z obsługą klientów korporacyjnych; wprowadzania danych finansowych do systemów bankowych i zbieranie danych do monitoringów kredytowych; zadania związane z otwieraniem rachunku bankowego - weryfikacja...
praktykant/stażysta umowa zlecenie 28,50 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Sporządzanie i aktualizacja dokumentacji procesu, opracowywanie standardów jakości; Zbieranie danych oraz raportowanie; Udział w procesie kalibracji sprzętu kontrolno pomiarowego; Pomiary komponentów i lamp; Zlecanie badań; Ewidencja statusu dostaw; Wsparcie Inspektorów...
Organizacja pracy sekretariatu, obsługa centrali telefonicznej, dbanie o właściwy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Rejestracja korespondencji, faktur, umów i innych dokumentów w systemie; Wystawianie faktur sprzedażowych; Obsługa gości; Obsługa wysyłek faktur/paczek do...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
8 dni
Główne zadania na stanowisku: Praca w programie SOLID-EDGE, projektowanie m. in. części do wózków widłowych oraz baterii; Pomoc w koordynowaniu i uzupełnianiu plików z dokumentami dotyczącymi m. in. baterii; Udział w trwających projektach firmy; Wymagania: Podstawowa znajomość programu...
Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska kompleksowe wsparcie Działu Handlowego w codziennych zadaniach administracyjno-biurowych; organizowanie i kontrola przebiegu procesu spedycyjnego w eksporcie i imporcie towarów sprzedawanych lub kupowanych przez firmę LST-Polska Sp. z o.o. administrowanie bazą danych klientów;...
specjalista junior / mid / asystent umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa...
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa zlecenie część etatu
8 dni
In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa zlecenie część etatu
8 dni
In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa zlecenie część etatu
8 dni
In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa zlecenie część etatu
8 dni
In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa zlecenie część etatu
8 dni
In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres czynności: koordynacja i kompleksowa obsługa prac sekretariatu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, odbiór i wysyłka firmowej poczty oraz rejestracja korespondencji, zamawianie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, łączenie...
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu
8 dni
In this role, a typical day will include: Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets); Contact employees who are behind on timely payment of their corporate cards;...
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu
8 dni
In this role, a typical day will include: Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets); Contact employees who are behind on timely payment of their corporate cards;...
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu
8 dni
In this role, a typical day will include: Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets); Contact employees who are behind on timely payment of their corporate cards;...
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu
8 dni
In this role, a typical day will include: Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets); Contact employees who are behind on timely payment of their corporate cards;...
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu
8 dni
In this role, a typical day will include: Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets); Contact employees who are behind on timely payment of their corporate cards;...
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu
8 dni
In this role, a typical day will include: Processing of product complaint or feedback records involving Alcon devices and OTC products including intake/system entry, triage; All related customer communications such as follow up and final response.
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu
8 dni
In this role, a typical day will include: Processing of product complaint or feedback records involving Alcon devices and OTC products including intake/system entry, triage; All related customer communications such as follow up and final response.
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca stacjonarna
praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat
8 dni
Main responsibilities - support other team members and direct manager with below tasks: Actively contact with the customers via phone and email; Manage own portfolio of customers via Receivables management tool in SAP, following up individual accounts for payment collection; Follow up on Credit card...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Opiniowania lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki; Analizy zagrożeń dla inwestycji; Pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych; Kontroli postępu prac na etapie realizacji inwestycji;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
REVERA Polska sp. z o.oWarszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Job Description: We are seeking a highly motivated and organized Office Manager/Legal secretary to join our team in Poland. The successful candidate will be responsible for managing day-to-day administrative tasks and supporting HR, Marketing, Finance functions. Responsibilities: Finance: Executing...