Opis stanowiska: ewidencjonowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej; obsługa Elektronicznego Nadawcy (Poczta Polska) monitorowanie procesu obiegu korespondencji w Spółce; współpraca z dostawcami usług zewnętrznych; rezerwacja sal konferencyjnych, organizacja spotkań biznesowych;...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
19 godz.
Zakres zadań: wsparcie zarządu w codziennych zadaniach, bieżące prace administracyjne związane z funkcjonowaniem biura, dbanie o sprawny przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, pełnienie roli tłumacza podczas spotkań, sporządzanie raportów, zbieranie niezbędnych informacji na...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
młodszy specjalista (junior) / asystent aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
Opis stanowiska: wyjaśnianie ewentualnych niezgodności; współpraca z punktami pobrań i laboratoriami Grupy ALAB; prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium; kontakt z podwykonawcami;
Organizacja pracy sekretariatu, obsługa centrali telefonicznej, dbanie o właściwy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Rejestracja korespondencji, faktur, umów i innych dokumentów w systemie; Wystawianie faktur sprzedażowych; Obsługa gości; Obsługa wysyłek faktur/paczek do...
Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres czynności: koordynacja i kompleksowa obsługa prac sekretariatu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, odbiór i wysyłka firmowej poczty oraz rejestracja korespondencji, zamawianie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, łączenie...
Opis stanowiska: ewidencjonowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej; obsługa Elektronicznego Nadawcy (Poczta Polska) monitorowanie procesu obiegu korespondencji w Spółce; współpraca z dostawcami usług zewnętrznych; rezerwacja sal konferencyjnych, organizacja spotkań biznesowych;...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie; odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej; monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych; asystowanie w pracach marketingowych; organizacja wizyt gości oraz ich...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
współpraca z różnymi działami; obsługa bieżących spraw biurowych; obsługa programów komputerowych związanych z obiegiem dokumentów w firmie; przekazywaniem wiedzy pracownikom odnośnie sposobu funkcjonowania i organizacji firmy; bezpośrednie zaangażowanie w utrzymanie, współtworzenie...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
prowadzenie obsługi sekretariatu Zarządu Banku, a w szczególności: informowanie i umawianie klientów, kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku, prowadzenie rejestru wyjazdów i spotkań Prezesa Zarządu, przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Wymagania doświadczenia na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych, dokładności, rzetelności, odpowiedzialności, umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmian;...
Będziesz odpowiedzialny/a za: kompletowanie oraz archiwizację dokumentacji medycznej, prowadzenie korespondencji wewnętrznej Oddziału Pediatrii i Ginekologii lub Oddziału Położniczego, realizację zadań administracyjnych po okresie wdrożenia, koordynację zamówień artykułów biurowych,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
obsługa sekretariatu, obsługa kasy; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; bieżące zadania zlecone przez przełożonego;
Na co dzień w naszym zespole:zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu,zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych,prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
Opis stanowiska Wyszukiwanie informacji na żądanie i prezentowanie ich w uporządkowanej formie; Wykonywanie połączeń telefonicznych i wysyłanie listów biznesowych; Organizacja spotkań biznesowych, wydarzeń; Wykonywanie osobistych zleceń (organizacja podróży, umawianie wizyt u lekarza itp.)