Praca.pl Praca
Asystentka managera

Praca Asystentka managera

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Junior Project Mananager/ Młodszy Kierownik Projektów

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: współpracę z dyrektorem w zakresie realizacji projektów; zarządzanie projektami (planowanie, nadzorowanie i realizacja); opracowywanie planów działania, harmonogramów i prezentacji projektów; koordynacja prac różnych działów; dbanie o terminową i...
  • Trainee - Business Change Manager

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa / stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat
    5 dni
    How you will make an impact: This is an excellent opportunity to gain experience with a global FMCG company with an ambitious business strategy. You will be part of the Platforms Agile Release Train, which is responsible for leading the company's journey towards becoming more data-driven through the...
  •  
  • Asystent / Asystentka Kierownika Restauracji Pracowniczej

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Świebodzin    praca stacjonarna
    asystent / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zadania: Nadzór nad wydawaniem posiłków. Kontrola dokumentów od dostawców, prowadzenie rozliczeń, kontrola dostaw i stanów magazynowych i składanie zamówień. Zarządzanie podległym personelem i tworzenie grafików obecności. Utrzymywanie dobrych relacji z klientem. Współpraca z Szefem...
  • Personal assistant to the manager with the Polish language

    Adventure World Tours   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   3 400 - 4 680 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Execution of various personal orders of the company owner. Conducting correspondence. Search for various information. Interaction with employees and contractors. Control of the contractors’ work. Managing the working calendar.