specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
prowadzić monitoring bieżących kwestii związanych z utrzymaniem infrastruktury firmy (biura, hale produkcyjne, magazyny), współprowadzić dokumentację związaną z przeglądami obiektów oraz zawieraniem i przedłużaniem umów (energia, woda itp.), uczestniczyć w kontrolach i audytach...
specjalista mid / senior / kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 12 000 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybko
16 godz.
Obowiązki: kompleksowe wsparcie zarządu w tym w szczególności prezesa w codziennych zadaniach; koordynacja kalendarzy zarządu w kontekście spotkań z kontrahentami / Klientami; aktywne wsparcie w obszarach rozwojowych, optymalizacyjnych i sprzedażowych; zarządzanie dokumentacją i raportami...
specjalista mid / senior / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
1 dni
Opis stanowiska: Zarządzania czasem Prezesa spółki i Zarządu - prowadzenie kalendarza spotkań i wyjazdów służbowych. Organizacja delegacji od strony administracyjnej (rezerwacje lotów, hoteli, itp.), dokumentacja i rozliczanie delegacji. Ustalanie spotkań z pracownikami oraz gośćmi z...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie kalendarzami członków Zarządu oraz podróżami służbowymi, a także nadzorowanie przepływu, korespondencji i dokumentów, Organizacja i protokołowanie spotkań statutowych Zarządów Grupy, Przygotowywanie raportów oraz prezentacji do celów Zarządu,...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
1 dni
stanowisko pracy ds. kancelaryjno-biurowych Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 2 osoby/2 etaty - umowa o pracę Oferujemy: przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Czym będziesz się zajmować? Odpowiedzialność za procesy administracyjne w zakresie organizacji pracy dla segmentów B2B, B2C oraz Dystrybucji, Wsparcie w zakresie procesów obsługiwanych przez systemy informatyczne, proces rozliczenia rabatów sprzedażowych, kontroli należności i obiegu...
Oferujemy: Stabilne zatrudnienie; Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko oraz dużą swobodę działania – doceniamy wszystkie pomysły i dajemy Ci możliwość ich zrealizowania Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, posiadanego doświadczenia, wiedzy i kwalifikacji; Doświadczanie...
Twój zakres obowiązków: koordynacja prac administracyjnych, związanych ze sprawnym i efektywnym prowadzeniem biura Zarządu; redagowanie pism i dokumentów, również w języku angielskim; prowadzenie kalendarza spotkań; organizacja i obsługa spotkań Członków Zarządu; organizacja wizyt...
LUX MED Sp. z o.o.Warszawa, Szpital św. Elżbiety ul. Seweryna Goszczyńskiego 1
asystent
2 dni
Praca w Szpitalu św. Elżbiety ul. Seweryna Goszczyńskiego 1, 02-616 Warszawa. Twoją rolą będzie: Bieżąca obsługa sekretariatu firmy, Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, Zarządzanie korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą,...
Twój zakres obowiązków ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbałość o prawidłowy obieg informacji i dokumentów, prawidłowa dystrybucji korespondencji, przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum, bieżąca współpraca i zapewnienie wsparcia asystenckiego Członkom Zarządu.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżące prace administracyjno-biurowe: zapewnienie terminowego przepływu informacji, korespondencji oraz dokumentów wewnątrz i na zewnątrz biura; przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów oraz korespondencji przychodzącej i...
Rola: Zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań klienckich, eventów, Organizacja i rozliczanie podróży służbowych, Wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów, Wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego.
Praca w Centrum Edukacji Medycznej, ul. Bysławska 84, Warszawa Wawer. Twoją rolą będzie: Obsługa recepcyjna i administracyjna szkoleń (kompletowanie dokumentów niezbędnych do realizacji szkolenia – personalizacja materiałów, wnioski, ankiety, archiwizacja dokumentów, obsługa...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
prowadzić monitoring bieżących kwestii związanych z utrzymaniem infrastruktury firmy (biura, hale produkcyjne, magazyny), współprowadzić dokumentację związaną z przeglądami obiektów oraz zawieraniem i przedłużaniem umów (energia, woda itp.), uczestniczyć w kontrolach i audytach...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: obsługa narad oraz spotkań Zarządu Spółki i Rady Nadzorczej; nadzór nad utrzymaniem pomieszczenia gospodarczego w porządku i czystości, koordynowanie stanu zapasów przeznaczonych dla Członków Zarządu, obsługa kancelaryjna Zarządu Spółki.
Miejsce pracy: Szczecinek Zakres obowiązków: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej (mailowej i listownej); Przygotowanie dokumentacji na spotkania z uczestnictwem Zarządu; Prowadzenie terminarza...
Key responsibilities of the position: Tagging and uploading documents to as well as managing the Public Register of Documents (PRD) Managing, tagging and uploading audio-visual material to LENS (repository of cleared photographs and videos for communication purposes) Providing support in financial...
praktykant/stażysta umowa zlecenie / o staż/praktykę
5 dni
Jeżeli: jesteś sumienny/a, dokładny/a oraz zaangażowany/a, znasz MS Office, masz dobre umiejętności organizacji pracy własnej, lubisz kontakt z ludźmi, posiadasz status studenta, jesteś dostępny/a 3 dni w tygodniu. TO TEN STAŻ JEST WŁAŚNIE DLA CIEBIE!
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybko
5 dni
Twój zakres obowiązków: Prowadzenie spraw dotyczących administracji i bieżącego prowadzenia firmy, Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji m.in. faktur, umów, dokumentów wewnętrznych, Ścisła współpraca z działem Księgowym i Kadrami, Kontrola kosztów, nadzór nad prawidłowością...
Miejsce pracy: Szczecinek Zakres obowiązków: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej (mailowej i listownej). Przygotowanie dokumentacji na spotkania z uczestnictwem Zarządu. Prowadzenie terminarza...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybko
12 dni
Opis stanowiska: Asysta w pracach administracyjno-biurowych; Bieżąca obsługa sekretariatu; Rejestracja dokumentacji firmy w aplikacjach biurowych; Tworzenie, prowadzenie i uzupełnianie ewidencji korespondencji;
Praca.pl wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje na temat cookie znajdziesz w polityce prywatności. Zamknij