Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Kierownik ds. Badań i Rozwoju

Praca Kierownik ds. Badań i Rozwoju Warszawa

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Brand Manager / Brand Menagerka

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zakres Obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek (mainstream i premium) na podstawie analizy rynku, trendów i konkurencji. Budowanie spójnej komunikacji marki oraz rozwijanie innowacyjnych koncepcji brandingowych. Planowanie, prowadzenie i ewaluacja kampanii reklamowych...
  • Współpracownik / Współpracowniczka w zespole bezpieczeństwa farmakoterapii

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków: Wspieranie zespołu w zbieraniu danych dotyczących działań niepożądanych (ADR - Adverse Drug Reactions) z różnych źródeł, takich jak zgłoszenia pacjentów, lekarzy i pracowników ochrony zdrowia i dalsze procesowanie tych danych zgodnie z procedurami. Wsparcie w...
  •  
  • Brand Manager / Brand Menagerka

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek, które są w kanałach mainstream i premium, opartej na analizie rynku, trendów i konkurencji; Budowanie spójnej komunikacji marek oraz rozwijanie innowacyjnych działań brandingowych i koncepcji marketingowych; Planowanie,...
  • Brand Manager / Brand Menagerka

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Obszar Działań: Opracowywanie i implementacja strategii dla marek premium i mainstream w oparciu o dogłębne analizy rynkowe. Rozwój komunikacji marketingowej, innowacji brandingowych i koncepcji promocyjnych. Pełne zarządzanie kampaniami reklamowymi: planowanie, realizacja, ewaluacja i...