Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Kierownik Sieci Sprzedaży

Praca Kierownik Sieci Sprzedaży Warszawa

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Klient portalu Praca.pl
    ekspert / kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zawieranie umów z Klientami, rekrutacja agentów...
  • Key Account Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków Zarządzanie relacjami z klientami, zapewnienie wsparcia oraz doradztwa w zakresie wyboru produktów. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w sieciach handlowych. Rozwój sieci partnerskiej, pozyskiwanie nowych partnerów oraz obsługa kluczowych...
  •  
  • Kierownik Sklepu Spożywczego

    HRBC GROUP Sp. z o.o.   Warszawa, Wola    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Realizowanie wyznaczonych celów i planów handlowych; Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta; Zapewnienie właściwej organizacji pracy zgodnie z obowiązującymi standardami pracy; Dbanie o odpowiednie zatowarowanie sklepów; Kontrolowanie kosztów sklepu; Wprowadzenie danych do systemu;...

Praca Kierownik Sieci Sprzedaży mazowieckie najnowsze oferty pracy

  • Klient portalu Praca.pl
    ekspert / kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zawieranie umów z Klientami, rekrutacja agentów...