Główne zadania: Nadzór i kontrola pracy Zespołu Call Center, w zakresie informowania, doradzania, oraz sprzedaży, jak również za obsługę pacjentów innymi kanałami dostępu (SMS/CHAT/E-MAIL/FACEBOOK). Realizacja szkoleń wdrożeniowych dla nowych Pracowników Zespołu Call Center....
Do Twoich zadań będzie należeć między innymi: kierowanie pracą Zespołu Wsparcia Użytkownika platformy benefitowej; podnoszenie jakości i efektywności pracy zespołu; kontrolowanie przebiegu i terminowości realizacji zgłoszeń; stałe usprawnianie organizacji pracy i implementowanie...
Kluczowe obowiązki: Nadzór i koordynacja pracy infolinii UDT. Koordynacja wsparcia merytorycznego pracowników Oddziałów terenowych w zakresie obsługi klientów infolinii, Koordynacja szkoleń pracowników oddziałów terenowych w zakresie infolinii – narzędzi, procedur, rozbudowy bazy...
Praca.pl wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje na temat cookie znajdziesz w polityce prywatności. Zamknij