Na co dzień w naszym zespole: obsługujesz telefonicznie klientów, sprzedajesz produkty ubezpieczeniowe, obsługujesz aplikacje bankowe, dbasz o jakość obsługi i satysfakcję klientów. To stanowisko może być Twoje, jeśli: lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać, lubisz sprzedawać, mile...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
8 dni
Twój zakres obowiązków pozyskanie i aktywne prowadzenie klienta; obsługa i kontrola procesu sprzedaży; obsługa systemu crm; realizacja zadań sprzedażowych; podpisywanie umów deweloperskich; bieżąca obsługa klientów spółki w zakresie zagadnień związanych z procesem sprzedaży oraz...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Twój zakres obowiązków: zarządzanie i organizowanie pracy w podległym oddziale; ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych dla inwestycji w podległym regionie; współudział w opracowywaniu strategii sprzedaży w podległym regionie; koordynowanie przepływu informacji pomiędzy...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
10 dni
TWOJE ZADANIA: Zapewnienie wsparcia w zakresie IT naszemu klientowi. Przetwarzanie zgłoszeń i profesjonalna obsługa systemu ticketowego. Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i instalacją. Analiza dokumentacji ze zgłaszanych błędów. Praca w biurze klienta zlokalizowanym w...
Do twoich zadań należeć będzie: Identyfikacja potrzeb zdrowotnych oraz prowadzenie edukacji zdrowotnej dla pacjentów z cukrzycą; Przyjmowanie i rozpatrywanie bardziej zaawansowanych przypadków medycznych na drugim poziomie eskalacji; Skuteczna obsługa zapytań klientów, zarówno...