Apator SAOstaszewo (pow. toruński, gm. Łysomice), k. Torunia
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Opis stanowiska zapewnianie profesjonalnego wsparcia technicznego dla klientów w zakresie produktów i usług; prowadzenie szkoleń i warsztatów edukacyjnych dla użytkowników; realizacja uruchomień urządzeń, aplikacji i systemów u klientów; wykonywanie ekspertyz i analiz technicznych,...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, Kraków, ul. Willowe 28 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Opis stanowiska wsparcie klientów krajowych i zagranicznych w zakresie obsługi technicznej i licencyjnej; rozwiązywanie problemów technicznych we współpracy z działem R&D i działem produktu; przygotowywanie materiałów edukacyjnych i promocyjnych, w tym instrukcji i prezentacji; prowadzenie...
Drozapol Profil SABydgoszcz, naprzeciwko Powiatowego Urzędu Pracy
praca stacjonarna
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Wsparcie pracy handlowców w biurze i w terenie; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie bazy klientów; Wprowadzanie do systemów dokumentacji magazynowo-handlowych; Opracowywanie grafik, banerów, blogów, ulotek; Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań AI w pionie handlowym; Diagnozowanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twoje Zadania: Codzienna komunikacja z klientami oraz zespołami wewnętrznymi (telefon, e-mail, czat). Wdrażanie i weryfikacja internetowych produktów u klientów. Zapewnienie wsparcia, szkoleń i doradztwa w zakresie użytkowania produktów. Budowanie pozytywnych relacji, z entuzjazmem i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
OPIS STANOWISKA Zapewnienie wsparcia technicznego i merytorycznego dla klientów w zakresie oferowanych produktów i usług. Przeprowadzanie uruchomień urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z dokumentacją techniczną. Realizacja szkoleń, warsztatów i spotkań edukacyjnych...
Do Twoich zadań będzie należeć udzielanie pierwszej linii wsparcia IT, w tym konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów technicznych oraz szybka reakcja na zgłoszenia. Będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie kluczową infrastrukturą IT: domeną, serwerownią oraz centralnie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy kilku pracowników
2 dni
obsługa zgłoszeń klientów niemieckojęzycznych telefonicznie i mailowo; wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i bieżących trudności klientów; wprowadzanie danych do systemu z zachowaniem poprawności i rzetelności; budowanie pozytywnych relacji z klientami poprzez profesjonalną komunikację;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska bieżąca obsługa klientów polsko- i anglojęzycznych oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych; współpraca z działem produktu i działem badań i rozwoju w zakresie wsparcia technicznego; opracowywanie materiałów informacyjnych: katalogów, instrukcji,...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Kluczowe Obowiązki Analiza trendów, raportowanie wskaźników jakości i rekomendowanie działań korygujących. Ustanawianie i ciągłe doskonalenie procedur raportowania danych i wydajności. Raportowanie wyników zespołu do wewnętrznych i zewnętrznych interesariuszy. Identyfikowanie luk w...
Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdańsk, Wroclaw, and Krakow. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Prowadzenie rozmów oraz udzielanie odpowiedzi klientom poprzez telefon, e-mail, czat i social media; Wyjaśnianie kwestii użytkowych dotyczących produktów i analizowanie prostych problemów technicznych; Obsługa zgłoszeń serwisowych i nadzorowanie procesu naprawy urządzeń; Praca zgodnie z...
Co będziesz robić? Pierwsza linia wsparcia IT: konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów, szybka reakcja na zgłoszenia. Zarządzać infrastrukturą: domena, serwerownia, firewall (FortiGate - centralne zarządzanie). Współpracować z ekspertami od cyberbezpieczeństwa, bo bezpieczeństwo...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Work model: Hybrid (3 days/week from the office, Gdansk) What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków....
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków Zapewnianie wsparcia technicznego i merytorycznego dla klientów w zakresie oferowanych usług i produktów. Przeprowadzanie u klientów uruchomień urządzeń, programów i aplikacji stanowiących produkty firmy. Realizacja działań edukacyjnych (spotkania, szkolenia,...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
4 dni
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca obsługa klientów polsko i anglojęzycznych; rozwiązywanie problemów technicznych przy współpracy Działu Zarządzania Produktu i Działu Badań i Rozwoju; opracowywanie kart katalogowych, katalogów, instrukcji i prezentacji; prowadzenie wstępnych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Responsibilities: Analyzing trends & report Quality performance and undertake or recommend corrective actions; Establish procedures for handling data and performance reporting & continuously improve them; Report team performance to internal and external stakeholders; Act as a contact point for the...
Kontakt z nowymi klientami, przyjmowanie pierwszych zapytań i przekazywanie informacji do zespołu sprzedaży. Rozpoznawanie potrzeb klientów i koordynacja komunikacji między działem sprzedaży, Key Accountami a działem technicznym. Realizacja zadań administracyjnych, przygotowywanie ofert...
Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online Szukamy kilku pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Warsaw Your responsibilities will include: Troubleshooting technical issues related to computer hardware and internal applications; Preparing agents' computers for work; Basic configuration of servers, LAN/WAN, and Wi-Fi networks; Understanding IT infrastructure monitoring and analysis mechanisms;...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
7 dni
Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące)....
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Opis stanowiska Ścisła współpraca z działem sprzedaży w identyfikacji rozwiązań i tworzeniu strategii sprzedaży. Tworzenie atrakcyjnych prezentacji sprzedażowych usług chmurowych z silną narracją biznesową. Analiza briefów klientów oraz tworzenie wnikliwych prezentacji w oparciu o...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
OPIS STANOWISKA Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów oraz partnerów w zakresie produktów i usług firmy. Instalacja i uruchamianie urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z wymaganiami technicznymi. Prowadzenie szkoleń, warsztatów i spotkań edukacyjnych według...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...
Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Zdalne i lokalne rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych (stacje robocze, urządzenia mobilne). Wstępna analiza zgłoszeń technicznych, rozwiązywanie ich lub przekazywanie do dalszej linii wsparcia. Współpraca z...
Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego
Konsultant ds. wsparcia technicznego to stanowisko funkcjonujące w firmach z branży technologicznej, informatycznej lub telekomunikacyjnej. Może znajdować się w dziale serwisu / wsparcia technicznego, ale także w dziale sprzedaży (wówczas jest to np. stanowisko specjalistki ds. technicznego wsparcia sprzedaży). Pracownik wykonujący obowiązki jako asystent ds. wsparcia technicznego czy doradca handlowo-techniczny może mieć szeroki wachlarz obowiązków służbowych. Podstawowym zadaniem jest zapewnianie wsparcia klientom oraz użytkownikom systemów komputerowych czy aplikacji, rozwiązywanie problemów technicznych, udzielanie porad i wsparcia klientom, zarówno zdalnie np. przez telefon czy czar, jak i bezpośrednio. Na tym stanowisku bardzo ważne są tu umiejętności komunikacyjne, umiejętność prostego wyjaśniania skomplikowanych zagadnień technicznych, a także oczywiście zdolność do analizy i zrozumienia złożonych problemów technicznych. Szukasz pracy jako konsultant ds. wsparcia technicznego, a może specjalista ds. techniczno – handlowych czy chociażby analityk systemowy? Zacznij przeglądać ogłoszenia na Praca.pl oraz zapoznaj się z pełnym opisem stanowiska doradcy wsparcia technicznego.
Konsultant ds. wsparcia technicznego – co robi?
Konsultant ds. wsparcia technicznego może mieć dość szeroki zakres obowiązków, jednak to, czym się na co dzień zajmuje, często zależy po prostu od miejsca zatrudnienia. Ogólnie rzecz biorąc, pracownik ten udziela pomocy i wsparcia klientom oraz użytkownikom systemów w rozwiązywaniu problemów technicznych, które pojawiają się w trakcie korzystania z tychże urządzeń i oprogramowania. Konsultant może mieć za zadanie doradzanie już w trakcie sprzedaży, ale też w ramach opieki pozakupowej czy gwarancyjnej. Wówczas do obowiązków konsultanta należy analiza i diagnozowanie usterki, udzielanie odpowiedzi i instrukcji użytkownikom sprzętu / oprogramowania. Ważnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i sprawne prowadzenie komunikacji wewnętrznej np. ze sprzedawcami czy opiekunami klienta w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia klientom. Osoby na tym stanowisku mogą znaleźć zatrudnienie w centrach wsparcia IT (jako it support specialist), firmach oferujących oprogramowanie, serwisach technicznych, a także w działach IT dużych korporacji.
Jak zostać konsultantem ds. wsparcia technicznego?
Od kandydatów na stanowisko konsultanta ds. wsparcia technicznego wymaga się wykształcenia technicznego informatycznego lub wykształcenia wyższego informatycznego. To pierwsze można zdobyć, ucząc się w technikum / szkole branżowej, to drugie, kończąc studia na kierunku informatyka. Dla pracodawców cenne jest także doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, choć nie zawsze jest ono obligatoryjne. Pracę można zacząć również jako junior i powoli podnosić kwalifikacje pod okiem starszych specjalistów. Ponieważ jest to praca z klientem, u kandydatów poszukiwane są także umiejętności komunikacyjne. Dużym atutem jest zarazem znajomość języków obcych. O ile język angielski w branży informatycznej jest w zasadzie powszechnie stosowany, o tyle umiejętność płynnego mówienia w języku niemieckim można znacząco podnieść notowania kandydata na rynku pracy.
Stanowisko specjalisty ds. wsparcia technicznego – predyspozycje zawodowe
Specjalista ds. wsparcia technicznego powinien posiadać wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, zdolność do szybkiego i skutecznego rozwiązywania problemów. Jak wcześniej wspomniano, ważne są też zdolności interpersonalne i komunikacyjne, w tym umiejętność budowania więzi z klientem, jasnego przedstawiania trudnych zagadnień technicznych bez branżowego żargonu, wysoka kultura osobista. Ponadto, jak każda praca z klientem, także ta może być stresująca. Osoba obejmująca stanowisko konsultanta powinna umieć zadbać o właściwy wypoczynek po pracy i work-life balance.
Ile zarabia specjalista wsparcia technicznego?
Wynagrodzenie pracowników IT należą do najwyższych w Polsce. Także specjalista ds. wsparcia technicznego czy pracownik help desku może liczyć na wysokie zarobki i benefity. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji specjalisty wsparcia IT (pracownika helpdesku) wynosi 5940 zł brutto miesięcznie. Płace rosną wraz z doświadczeniem i nabywanymi kwalifikacjami. W przypadku starszego specjalisty mediana wynosi już 7100 zł brutto na miesiąc, a 1/4 najlepiej opłacanych starszych specjalistów zarabia co najmniej 9040 zł brutto miesięcznie.
Aktualne oferty pracy dla konsultanta ds. wsparcia technicznego
Na Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy na stanowiska takie jak konsultant do spraw wsparcia technicznego, młodszy inżynier serwisowy, technical support engineer, help desk specialist, doradczyni serwisowa czy doradca serwisu ds. reklamacji, regionalny doradca techniczno-handlowy albo chociażby przedstawiciel handlowo-techniczny. W czasie wyszukiwania ofert pamiętaj, żeby korzystać z filtrów wyszukiwarki. Możesz wskazać konkretną miejscowość, region, stanowisko pracy czy na przykład preferowaną umowę.
Praca konsultanta ds. wsparcia technicznego – najczęściej zadawane pytania:
Jakie umiejętności są niezbędne u konsultanta ds. wsparcia technicznego?
Konsultant do spraw wsparcia technicznego musi posiadać dobrze rozwinięte umiejętności analityczne, które pozwalają na szybkie, kreatywne i przede wszystkim skuteczne rozwiązywanie problemów technicznych. W tej pracy ważna jest też umiejętność prowadzenia komunikacji z klientem, zarówno pisemnej, jak i ustnej. Pracodawcy nieodmiennie cenią doświadczenie na podobnym stanowisku, na przykład jako specjalista helpdesk czy inżynier ds. wsparcia, oraz zdolność do szybkiego uczenia się i pracy zespołowej.
Gdzie można znaleźć oferty pracy dla konsultantów ds. wsparcia technicznego?
Najnowsze oferty pracy dla konsultantów IT znajdziesz przede wszystkim na Praca.pl. Na naszym portalu regularnie pojawiają się ogłoszenia, dlatego warto ustawić Job Alert dla tego stanowiska, by być na bieżąco i nie przegapić najlepszych propozycji pracy (Job Alert wyżle powiadomienia o nowych ofertach na wskazany adres e-mail). Czasami pracodawcy szukają specjalistów IT i sprzedaży za pośrednictwem urzędów pracy bądź agencji zatrudnienia. Oferty z tych instytucji także znajdziesz na Praca.pl.
Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego w miastach