specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Co będziesz robić? Pomagać klientom instytucjonalnym w rozwiązywaniu problemów IT; Diagnozować i usuwać awarie sprzętowe, sieciowe i programowe; Przekazywać rozwiązania w jasny i profesjonalny sposób; Prowadzić dokumentację zgłoszeń w systemie CRM; Współpracować z zespołem wdrożeniowym;
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
13 godz.
Kontakt telefoniczny i mailowy z placówkami poddostawczymi i podwykonawczymi. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi systemu rejestracji pacjentów. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi systemu operacyjnego. Weryfikacja i konfiguracja uprawnień w systemie. Wprowadzanie danych dotyczących...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies.
13 godz.
Obsługa klienta poprzez telefon, e-mail lub czaty, Świadczenie wsparcia technicznego, Zarządzanie zapytaniami dotyczącymi umów i rozliczeń, Profesjonalne rozpatrywanie reklamacji klientów, Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych, wsparcie na pierwszej i drugiej linii, Wykonywanie...
Klient portalu Praca.pl
Wrocław
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Zarządzanie rezerwacjami konferencji wideo w systemie EMS, zapewniając płynność i efektywność procesów. Obsługa telefoniczna oraz chatowa użytkowników za pośrednictwem MS Teams, udzielając wsparcia i rozwiązując problemy. Procesowanie przychodzących e-maili oraz odpowiedzi na...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Responsibilities Communicate with advertisers and internal sales and services teams via phone, email, and chat as needed, Perform and verify the implementation of web-based products with customers, Give guidance, support, and train customers on how to use the products, Employ strong, clear...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i wsparcie użytkowników w obszarze IT: komputery, drukarki, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, Office, sieci LAN/WAN. Instalacja i konfiguracja sprzętu/oprogramowania w projektach wdrożeniowych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych....
Klient portalu Praca.pl
Gorzów Wielkopolski
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klienta i wsparcie w dziedzinie IT, w tym urządzenia mobilne i sieci. Instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania. Diagnoza i naprawa problemów technicznych. Administrowanie systemami, monitoring i poprawa wydajności.
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 dni
Diagnozowanie i rozwiązywanie złożonych zgłoszeń klientów przez główne kanały wsparcia; Zarządzanie przypisanymi przypadkami i wdrażanie optymalnych rozwiązań; Analiza przyczyn problemów przy użyciu narzędzi takich jak Chrome Dev Tools, logi aplikacji oraz systemy monitorujące;...
Wsparcie rolników przez zarządzanie zapytaniami, budowanie relacji i zaufania. Zarządzanie danymi i dokumentacją w zgodności z wytycznymi, wspieranie zrównoważonych praktyk rolniczych. Monitorowanie jakości mleka, współpraca z zespołami wewnętrznymi i partnerami logistycznymi. Tworzenie...
Twoje zadania: Kontakt telefoniczny oraz mailowy z placówkami Poddostawczymi i Podwykonawczymi; Przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi systemu do rejestracji Pacjentów; Pomoc techniczna w zakresie obsługi systemu operacyjnego; Weryfikacja i konfiguracja uprawnień w systemie operacyjnym;...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Area of responsibility: Cooperates with Buyers, Category Managers and Reporting Analytics Team; Deal with Procurement Category for specific inquiries and needs; Provide support for selected team's activities including small projects management; Delivers high quality, professional and proactive...
Opis zadań na stanowisku: Wsparcie użytkowników w codziennej pracy; Dbanie o bezpieczeństwo stacji roboczych; Poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających działania zespołu;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń technicznych od klientów instytucjonalnych; Diagnoza i rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych i programowych; Wsparcie merytoryczne w zakresie systemów QMS; Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM; Współpraca z zespołem wdrożeniowym;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Pełnienie roli konsultanta SAP MDG/MD w projektach cyklu życia, migracji i wdrażania, począwszy od początkowej oceny przedsiębiorstwa, aż po migrację danych i utrzymanie systemu po jego wprowadzeniu. Udział w projektowaniu, wdrażaniu i optymalizacji rozwiązań SAP MDG lub zarządzania...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Lubisz pomagać, masz doświadczenie w obsłudze klienta, a manuale techniczne nie są dla Ciebie czarną magia? :) Niemiecki to Twój atut, a angielski nie jest Ci obcy? Dołącz do naszego zespołu, któremu nie są straszne żadne wyzwania :) Pomoc techniczna dla klientów poprzez telefon, mail i...
Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń użytkowników Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu i konfiguracja oprogramowania Codzienna pomoc w utrzymaniu systemu komputerowego Ewidencja sprzętu IT
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues. Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers. Data Entry: Ensuring accuracy when inputting information into the system to maintain smooth processes. Building Relationships:...
Klient portalu Praca.pl
Grodzisk Mazowiecki
praca zdalna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od użytkowników dotyczących problemów technicznych. Informowanie o statusie zgłoszeń. Obsługa maili i połączeń telefonicznych. Przekazywanie połączeń do odpowiednich działów. Wprowadzanie danych zakupowych do systemu fakturowego.
Are you ready to make a positive impact in the agricultural industry? Join our unique team and embark on an exciting journey where you will play a pivotal role in supporting our farmer owners. This is the perfect opportunity to experience the dynamic and collaborative environment of a corporate...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Responsibilities: Serve as an SAP MDG/MD Consultant on full life cycle, migration and roll-out projects, from initial enterprise assessments to final data migration and post-go-live system maintenance; Participate in designing, implementing, and optimizing SAP MDG solutions or Master Data management...
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zadania na stanowisku pracy: wsparcie techniczne w zakresie oferowanych przez firmę produktów i usług dotyczących aparatury kontrolno-pomiarowej oraz systemów SCADA, analiza zgłoszeń, diagnozowanie problemów i znajdowanie skutecznych rozwiązań dla klientów, przygotowywanie ofert...
Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT),świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Wsparcie klientów przez telefon, e-mail i chat. Obsługa techniczna dla użytkowników streamingu. Zarządzanie problemami z umowami i płatnościami. Profesjonalne rozpatrywanie reklamacji. Obsługa klientów biznesowych (B2B) i indywidualnych (B2C) oraz zadania administracyjne. Współpraca...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Zapewnienie wsparcia klientom za pośrednictwem telefonu, e-maila oraz czatu, odpowiadając na ich pytania i rozwiązując problemy. Udzielanie technicznego wsparcia użytkownikom platformy streamingowej, pomagając w rozwiązywaniu trudności związanych z obsługą. Zarządzanie zapytaniami...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Obsługa klienta (telefon, email, chat). Wsparcie techniczne dla serwisów streamingowych. Szybkie rozwiązywanie zapytań związanych z umowami i rozliczeniami. Profesjonalne zarządzanie reklamacjami. Wsparcie pierwszoliniowe dla klientów indywidualnych i biznesowych. Administrowanie i...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Obsługa klientów (B2B i B2C) przez telefon, email lub chat; Techniczne wsparcie użytkowników usług streamingowych; Rozwiązywanie problemów związanych z umowami i rozliczeniami; Profesjonalne zarządzanie skargami; Wykonywanie zadań administracyjnych, w tym rozmowy wychodzące i zbieranie danych.
WHAT ARE YOU GOING TO DO? The person employed in this role will be responsible for the daily support of IT infrastructure and IT users in local and remote locations and also preparation and running of new projects. Handling the user requests for computer systems and IT equipment; Installation,...
specjalista mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
5 dni
Your daily tasks: Troubleshooting and handling complex client inquiries via via the main support channels ; Managing assigned cases and providing the best possible solutions to meet client needs; Investigating root causes of issues using tools like Chrome Dev Tools, application logs, and monitoring...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Praca w trybie hybrydowym Czym się będziesz zajmować: Współpracą z użytkownikami końcowymi w celu zrozumienia ich potrzeb i dostosowania systemu ERP do ich wymagań; Konfiguracją systemu informatycznego do wymagań i specyfiki firmy; Analizą procesów biznesowych i identyfikowaniem...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Zarządzanie aktualizacjami dla kursów i laboratoriów na platformie dyskusyjnej. Skuteczne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów klientów, wprowadzanie narzędzi usprawniających pracę. Współpraca jako konsultant techniczny dla wewnętrznych działów firmy. Reprezentowanie potrzeb...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Wsparcie klientów przez telefon, email lub chat. Świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników usług streamingowych. Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa klientów B2B i B2C jako pierwsza linia...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
7 dni
udzielanie wsparcia klientom w rozwiązywaniu wyzwań technicznych. obsługa klienta przez telefon, e-mail i czat. diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. współpraca z zespołami wsparcia w celu rozwiązywania problemów technicznych.
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca zdalna / hybrydowa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Zarządzanie projektami samodzielnie, Implementacja metodyk 6Sigma i Lean, Wsparcie organizacji w ciągłym doskonaleniu, Proaktywna analiza i optymalizacja procesów GSC, Identyfikacja marnotrawstwa, ryzyka i szans, Rekomendacje w zarządzaniu projektami doskonalenia, Konsultacje międzywydziałowe...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
8 dni
Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego.
Przyjmowanie i rejestrowanie telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów ze sprzętem, uprawnień i aplikacji IT; Świadczenie zdalnej pomocy technicznej dla użytkowników w zakresie oprogramowania, sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi...
Job Description: independent project management, apply Continuous Improvement methodology (6Sigma, Lean) to the transformation projects, support the organization in continuous improvement projects, proactively analyze the efficiency of GSC processes by looking for areas for improvement, identify...
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj bez CV
9 dni
Co na Ciebie czeka? Wsparcie klienta: Obsługa połączeń i e-maili w języku niemieckim, pomoc w problemach technicznych. Analityczne myślenie: Rozwiązywanie problemów i optymalizacja procesów. Dokładność: Precyzyjne wprowadzanie danych. Budowanie relacji: Wysoki standard obsługi klienta.
Klient portalu Praca.pl
Zielona Góra
praca stacjonarna
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
9 dni
Wsparcie techniczne dla produktów i usług związanych z aparaturą kontrolno-pomiarową i systemami SCADA. Analiza zgłoszeń, diagnozowanie problemów, znajdowanie rozwiązań dla klientów. Przygotowywanie ofert techniczno-handlowych, współpraca z kierownikami sprzedaży. Współpraca z...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
10 dni
udzielanie wsparcia klientom w rozwiązywaniu wyzwań technicznych. obsługa klienta przez telefon, e-mail i czat. diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. współpraca z zespołami wsparcia w celu rozwiązywania problemów technicznych.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Udzielanie wsparcia technicznego przez telefon, e-mail i czat. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. Współpraca z zespołem wsparcia drugiego poziomu w identyfikacji i rozwiązywaniu problemów technicznych.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Udzielanie wsparcia technicznego klientom (telefon, email, chat) w zakresie sprzętu, oprogramowania i innych produktów; Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych; Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta; Współpraca z zespołem wsparcia drugiego stopnia w rozwiązywaniu...
Klient portalu Praca.pl
Kostrzyn nad Odrą
praca hybrydowa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 dni
Współpraca z użytkownikami końcowymi w celu dostosowania systemu ERP. Konfiguracja systemu informatycznego. Analiza i optymalizacja procesów biznesowych przy użyciu systemu ERP. Rozwój architektury rozwiązań dla systemów ERP. Kastomizacja systemu i tworzenie dokumentacji. Wsparcie przy...
Klient portalu Praca.pl
Szczecinek
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
10 dni
Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
Konsultant ds. wsparcia technicznego to stanowisko funkcjonujące w firmach z branży technologicznej, informatycznej lub telekomunikacyjnej. Może znajdować się w dziale serwisu / wsparcia technicznego, ale także w dziale sprzedaży (wówczas jest to np. stanowisko specjalistki ds. technicznego wsparcia sprzedaży). Pracownik wykonujący obowiązki jako asystent ds. wsparcia technicznego czy doradca handlowo-techniczny może mieć szeroki wachlarz obowiązków służbowych. Podstawowym zadaniem jest zapewnianie wsparcia klientom oraz użytkownikom systemów komputerowych czy aplikacji, rozwiązywanie problemów technicznych, udzielanie porad i wsparcia klientom, zarówno zdalnie np. przez telefon czy czar, jak i bezpośrednio. Na tym stanowisku bardzo ważne są tu umiejętności komunikacyjne, umiejętność prostego wyjaśniania skomplikowanych zagadnień technicznych, a także oczywiście zdolność do analizy i zrozumienia złożonych problemów technicznych. Szukasz pracy jako konsultant ds. wsparcia technicznego, a może specjalista ds. techniczno – handlowych czy chociażby analityk systemowy? Zacznij przeglądać ogłoszenia na Praca.pl oraz zapoznaj się z pełnym opisem stanowiska doradcy wsparcia technicznego.
Konsultant ds. wsparcia technicznego – co robi?
Konsultant ds. wsparcia technicznego może mieć dość szeroki zakres obowiązków, jednak to, czym się na co dzień zajmuje, często zależy po prostu od miejsca zatrudnienia. Ogólnie rzecz biorąc, pracownik ten udziela pomocy i wsparcia klientom oraz użytkownikom systemów w rozwiązywaniu problemów technicznych, które pojawiają się w trakcie korzystania z tychże urządzeń i oprogramowania. Konsultant może mieć za zadanie doradzanie już w trakcie sprzedaży, ale też w ramach opieki pozakupowej czy gwarancyjnej. Wówczas do obowiązków konsultanta należy analiza i diagnozowanie usterki, udzielanie odpowiedzi i instrukcji użytkownikom sprzętu / oprogramowania. Ważnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i sprawne prowadzenie komunikacji wewnętrznej np. ze sprzedawcami czy opiekunami klienta w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia klientom. Osoby na tym stanowisku mogą znaleźć zatrudnienie w centrach wsparcia IT (jako it support specialist), firmach oferujących oprogramowanie, serwisach technicznych, a także w działach IT dużych korporacji.
Jak zostać konsultantem ds. wsparcia technicznego?
Od kandydatów na stanowisko konsultanta ds. wsparcia technicznego wymaga się wykształcenia technicznego informatycznego lub wykształcenia wyższego informatycznego. To pierwsze można zdobyć, ucząc się w technikum / szkole branżowej, to drugie, kończąc studia na kierunku informatyka. Dla pracodawców cenne jest także doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, choć nie zawsze jest ono obligatoryjne. Pracę można zacząć również jako junior i powoli podnosić kwalifikacje pod okiem starszych specjalistów. Ponieważ jest to praca z klientem, u kandydatów poszukiwane są także umiejętności komunikacyjne. Dużym atutem jest zarazem znajomość języków obcych. O ile język angielski w branży informatycznej jest w zasadzie powszechnie stosowany, o tyle umiejętność płynnego mówienia w języku niemieckim można znacząco podnieść notowania kandydata na rynku pracy.
Stanowisko specjalisty ds. wsparcia technicznego – predyspozycje zawodowe
Specjalista ds. wsparcia technicznego powinien posiadać wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, zdolność do szybkiego i skutecznego rozwiązywania problemów. Jak wcześniej wspomniano, ważne są też zdolności interpersonalne i komunikacyjne, w tym umiejętność budowania więzi z klientem, jasnego przedstawiania trudnych zagadnień technicznych bez branżowego żargonu, wysoka kultura osobista. Ponadto, jak każda praca z klientem, także ta może być stresująca. Osoba obejmująca stanowisko konsultanta powinna umieć zadbać o właściwy wypoczynek po pracy i work-life balance.
Ile zarabia specjalista wsparcia technicznego?
Wynagrodzenie pracowników IT należą do najwyższych w Polsce. Także specjalista ds. wsparcia technicznego czy pracownik help desku może liczyć na wysokie zarobki i benefity. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji specjalisty wsparcia IT (pracownika helpdesku) wynosi 5940 zł brutto miesięcznie. Płace rosną wraz z doświadczeniem i nabywanymi kwalifikacjami. W przypadku starszego specjalisty mediana wynosi już 7100 zł brutto na miesiąc, a 1/4 najlepiej opłacanych starszych specjalistów zarabia co najmniej 9040 zł brutto miesięcznie.
Aktualne oferty pracy dla konsultanta ds. wsparcia technicznego
Na Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy na stanowiska takie jak konsultant do spraw wsparcia technicznego, młodszy inżynier serwisowy, technical support engineer, help desk specialist, doradczyni serwisowa czy doradca serwisu ds. reklamacji, regionalny doradca techniczno-handlowy albo chociażby przedstawiciel handlowo-techniczny. W czasie wyszukiwania ofert pamiętaj, żeby korzystać z filtrów wyszukiwarki. Możesz wskazać konkretną miejscowość, region, stanowisko pracy czy na przykład preferowaną umowę.
Praca konsultanta ds. wsparcia technicznego – najczęściej zadawane pytania:
Jakie umiejętności są niezbędne u konsultanta ds. wsparcia technicznego?
Konsultant do spraw wsparcia technicznego musi posiadać dobrze rozwinięte umiejętności analityczne, które pozwalają na szybkie, kreatywne i przede wszystkim skuteczne rozwiązywanie problemów technicznych. W tej pracy ważna jest też umiejętność prowadzenia komunikacji z klientem, zarówno pisemnej, jak i ustnej. Pracodawcy nieodmiennie cenią doświadczenie na podobnym stanowisku, na przykład jako specjalista helpdesk czy inżynier ds. wsparcia, oraz zdolność do szybkiego uczenia się i pracy zespołowej.
Gdzie można znaleźć oferty pracy dla konsultantów ds. wsparcia technicznego?
Najnowsze oferty pracy dla konsultantów IT znajdziesz przede wszystkim na Praca.pl. Na naszym portalu regularnie pojawiają się ogłoszenia, dlatego warto ustawić Job Alert dla tego stanowiska, by być na bieżąco i nie przegapić najlepszych propozycji pracy (Job Alert wyżle powiadomienia o nowych ofertach na wskazany adres e-mail). Czasami pracodawcy szukają specjalistów IT i sprzedaży za pośrednictwem urzędów pracy bądź agencji zatrudnienia. Oferty z tych instytucji także znajdziesz na Praca.pl.
Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego w miastach