Praca.pl Praca Informatyka / Administracja
Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 56

  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Technik Wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Co będziesz robić? Pomagać klientom instytucjonalnym w rozwiązywaniu problemów IT; Diagnozować i usuwać awarie sprzętowe, sieciowe i programowe; Przekazywać rozwiązania w jasny i profesjonalny sposób; Prowadzić dokumentację zgłoszeń w systemie CRM; Współpracować z zespołem wdrożeniowym;
  • Asystent / Asystentka Wsparcia Użytkowników Aplikacji PSZ

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    13 godz.
    Kontakt telefoniczny i mailowy z placówkami poddostawczymi i podwykonawczymi. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi systemu rejestracji pacjentów. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi systemu operacyjnego. Weryfikacja i konfiguracja uprawnień w systemie. Wprowadzanie danych dotyczących...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta ze szwedzkim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.
    13 godz.
    Obsługa klienta poprzez telefon, e-mail lub czaty, Świadczenie wsparcia technicznego, Zarządzanie zapytaniami dotyczącymi umów i rozliczeń, Profesjonalne rozpatrywanie reklamacji klientów, Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych, wsparcie na pierwszej i drugiej linii, Wykonywanie...
  • Konsultant ds. Technicznych

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zarządzanie rezerwacjami konferencji wideo w systemie EMS, zapewniając płynność i efektywność procesów. Obsługa telefoniczna oraz chatowa użytkowników za pośrednictwem MS Teams, udzielając wsparcia i rozwiązując problemy. Procesowanie przychodzących e-maili oraz odpowiedzi na...
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Responsibilities Communicate with advertisers and internal sales and services teams via phone, email, and chat as needed, Perform and verify the implementation of web-based products with customers, Give guidance, support, and train customers on how to use the products, Employ strong, clear...
  • Learning Support Specialist with Spanish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
  • Serwisant IT

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa i wsparcie użytkowników w obszarze IT: komputery, drukarki, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, Office, sieci LAN/WAN. Instalacja i konfiguracja sprzętu/oprogramowania w projektach wdrożeniowych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych....
  • Serwisant IT

    Klient portalu Praca.pl   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa klienta i wsparcie w dziedzinie IT, w tym urządzenia mobilne i sieci. Instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania. Diagnoza i naprawa problemów technicznych. Administrowanie systemami, monitoring i poprawa wydajności.
  • Inżynier ds. Wsparcia Technicznego - Ekspert ds. Rozwiązań API

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Diagnozowanie i rozwiązywanie złożonych zgłoszeń klientów przez główne kanały wsparcia; Zarządzanie przypisanymi przypadkami i wdrażanie optymalnych rozwiązań; Analiza przyczyn problemów przy użyciu narzędzi takich jak Chrome Dev Tools, logi aplikacji oraz systemy monitorujące;...
  • Specjalista ds. wsparcia z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Wsparcie rolników przez zarządzanie zapytaniami, budowanie relacji i zaufania. Zarządzanie danymi i dokumentacją w zgodności z wytycznymi, wspieranie zrównoważonych praktyk rolniczych. Monitorowanie jakości mleka, współpraca z zespołami wewnętrznymi i partnerami logistycznymi. Tworzenie...
  • Asystent / Asystentka ds. Aplikacji PSZ

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Kontakt telefoniczny oraz mailowy z placówkami Poddostawczymi i Podwykonawczymi; Przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi systemu do rejestracji Pacjentów; Pomoc techniczna w zakresie obsługi systemu operacyjnego; Weryfikacja i konfiguracja uprawnień w systemie operacyjnym;...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Procurement Analyst (Category Support)

    DANISH CROWN GBS SP Z O O   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Area of responsibility: Cooperates with Buyers, Category Managers and Reporting Analytics Team; Deal with Procurement Category for specific inquiries and needs; Provide support for selected team's activities including small projects management; Delivers high quality, professional and proactive...
  • Specjalista wsparcia użytkowników

    NetWorkS! sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis zadań na stanowisku: Wsparcie użytkowników w codziennej pracy; Dbanie o bezpieczeństwo stacji roboczych; Poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających działania zespołu;
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń technicznych od klientów instytucjonalnych; Diagnoza i rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych i programowych; Wsparcie merytoryczne w zakresie systemów QMS; Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM; Współpraca z zespołem wdrożeniowym;
  • Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Pełnienie roli konsultanta SAP MDG/MD w projektach cyklu życia, migracji i wdrażania, począwszy od początkowej oceny przedsiębiorstwa, aż po migrację danych i utrzymanie systemu po jego wprowadzeniu. Udział w projektowaniu, wdrażaniu i optymalizacji rozwiązań SAP MDG lub zarządzania...
  • Pracownik ds. wsparcia technicznego dla klienta niemieckojęzycznego

    Concentrix   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Lubisz pomagać, masz doświadczenie w obsłudze klienta, a manuale techniczne nie są dla Ciebie czarną magia? :) Niemiecki to Twój atut, a angielski nie jest Ci obcy? Dołącz do naszego zespołu, któremu nie są straszne żadne wyzwania :) Pomoc techniczna dla klientów poprzez telefon, mail i...
  • Administrator IT / HelpDesk (j. niemiecki)

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
  • Specjalista IT

    Interhandler Sp. z o.o.   Toruń, ul. Wapienna 6    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń użytkowników Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu i konfiguracja oprogramowania Codzienna pomoc w utrzymaniu systemu komputerowego Ewidencja sprzętu IT
  • Technik Serwisu IT

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
  • Customer Technical Support Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues. Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers. Data Entry: Ensuring accuracy when inputting information into the system to maintain smooth processes. Building Relationships:...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Grodzisk Mazowiecki    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od użytkowników dotyczących problemów technicznych. Informowanie o statusie zgłoszeń. Obsługa maili i połączeń telefonicznych. Przekazywanie połączeń do odpowiednich działów. Wprowadzanie danych zakupowych do systemu fakturowego.
  • Farmer Support Specialist with German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you ready to make a positive impact in the agricultural industry? Join our unique team and embark on an exciting journey where you will play a pivotal role in supporting our farmer owners. This is the perfect opportunity to experience the dynamic and collaborative environment of a corporate...
  • LeverX
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Responsibilities: Serve as an SAP MDG/MD Consultant on full life cycle, migration and roll-out projects, from initial enterprise assessments to final data migration and post-go-live system maintenance; Participate in designing, implementing, and optimizing SAP MDG solutions or Master Data management...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego

    Lumel Alucast Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania na stanowisku pracy: wsparcie techniczne w zakresie oferowanych przez firmę produktów i usług dotyczących aparatury kontrolno-pomiarowej oraz systemów SCADA, analiza zgłoszeń, diagnozowanie problemów i znajdowanie skutecznych rozwiązań dla klientów, przygotowywanie ofert...
  • Specjalistka / Specjalista ds. wsparcia it

    PKO Bank Polski   Lublin, Łęczyńska 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT),świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego ze znajomością języka szwedzkiego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Wsparcie klientów przez telefon, e-mail i chat. Obsługa techniczna dla użytkowników streamingu. Zarządzanie problemami z umowami i płatnościami. Profesjonalne rozpatrywanie reklamacji. Obsługa klientów biznesowych (B2B) i indywidualnych (B2C) oraz zadania administracyjne. Współpraca...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem norweskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zapewnienie wsparcia klientom za pośrednictwem telefonu, e-maila oraz czatu, odpowiadając na ich pytania i rozwiązując problemy. Udzielanie technicznego wsparcia użytkownikom platformy streamingowej, pomagając w rozwiązywaniu trudności związanych z obsługą. Zarządzanie zapytaniami...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem duńskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa klienta (telefon, email, chat). Wsparcie techniczne dla serwisów streamingowych. Szybkie rozwiązywanie zapytań związanych z umowami i rozliczeniami. Profesjonalne zarządzanie reklamacjami. Wsparcie pierwszoliniowe dla klientów indywidualnych i biznesowych. Administrowanie i...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem fińskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa klientów (B2B i B2C) przez telefon, email lub chat; Techniczne wsparcie użytkowników usług streamingowych; Rozwiązywanie problemów związanych z umowami i rozliczeniami; Profesjonalne zarządzanie skargami; Wykonywanie zadań administracyjnych, w tym rozmowy wychodzące i zbieranie danych.
  • IT Field Support Professional

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Bielsko-Biała    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    WHAT ARE YOU GOING TO DO? The person employed in this role will be responsible for the daily support of IT infrastructure and IT users in local and remote locations and also preparation and running of new projects. Handling the user requests for computer systems and IT equipment; Installation,...
  • Technical Support Engineer

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Your daily tasks: Troubleshooting and handling complex client inquiries via via the main support channels ; Managing assigned cases and providing the best possible solutions to meet client needs; Investigating root causes of issues using tools like Chrome Dev Tools, application logs, and monitoring...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Konsultant / Administrator ERP (IFS)

    Telemond Sp. z o.o.   Kostrzyn nad Odrą    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Praca w trybie hybrydowym Czym się będziesz zajmować: Współpracą z użytkownikami końcowymi w celu zrozumienia ich potrzeb i dostosowania systemu ERP do ich wymagań; Konfiguracją systemu informatycznego do wymagań i specyfiki firmy; Analizą procesów biznesowych i identyfikowaniem...
  • Specjalista ds. wsparcia nauki z językiem hiszpańskim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zarządzanie aktualizacjami dla kursów i laboratoriów na platformie dyskusyjnej. Skuteczne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów klientów, wprowadzanie narzędzi usprawniających pracę. Współpraca jako konsultant techniczny dla wewnętrznych działów firmy. Reprezentowanie potrzeb...
  • Konsultant ds. Technicznej Obsługi Klienta (TV streaming) z językiem fińskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Wsparcie klientów przez telefon, email lub chat. Świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników usług streamingowych. Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa klientów B2B i B2C jako pierwsza linia...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. francuskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    7 dni
    udzielanie wsparcia klientom w rozwiązywaniu wyzwań technicznych. obsługa klienta przez telefon, e-mail i czat. diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. współpraca z zespołami wsparcia w celu rozwiązywania problemów technicznych.
  • Konsultant ds. doskonalenia procesów i technologii

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zarządzanie projektami samodzielnie, Implementacja metodyk 6Sigma i Lean, Wsparcie organizacji w ciągłym doskonaleniu, Proaktywna analiza i optymalizacja procesów GSC, Identyfikacja marnotrawstwa, ryzyka i szans, Rekomendacje w zarządzaniu projektami doskonalenia, Konsultacje międzywydziałowe...
  • Specjalista help desk

    Klient portalu Praca.pl   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego.
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Przyjmowanie i rejestrowanie telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów ze sprzętem, uprawnień i aplikacji IT; Świadczenie zdalnej pomocy technicznej dla użytkowników w zakresie oprogramowania, sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi...
  • Process and Technology Improvement Consultant

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Job Description: independent project management, apply Continuous Improvement methodology (6Sigma, Lean) to the transformation projects, support the organization in continuous improvement projects, proactively analyze the efficiency of GSC processes by looking for areas for improvement, identify...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Co na Ciebie czeka? Wsparcie klienta: Obsługa połączeń i e-maili w języku niemieckim, pomoc w problemach technicznych. Analityczne myślenie: Rozwiązywanie problemów i optymalizacja procesów. Dokładność: Precyzyjne wprowadzanie danych. Budowanie relacji: Wysoki standard obsługi klienta.
  • Doradca techniczny ds. urządzeń kontrolno-pomiarowych

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Wsparcie techniczne dla produktów i usług związanych z aparaturą kontrolno-pomiarową i systemami SCADA. Analiza zgłoszeń, diagnozowanie problemów, znajdowanie rozwiązań dla klientów. Przygotowywanie ofert techniczno-handlowych, współpraca z kierownikami sprzedaży. Współpraca z...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    10 dni
    udzielanie wsparcia klientom w rozwiązywaniu wyzwań technicznych. obsługa klienta przez telefon, e-mail i czat. diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. współpraca z zespołami wsparcia w celu rozwiązywania problemów technicznych.
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Udzielanie wsparcia technicznego przez telefon, e-mail i czat. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. Współpraca z zespołem wsparcia drugiego poziomu w identyfikacji i rozwiązywaniu problemów technicznych.
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem francuskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Udzielanie wsparcia technicznego klientom (telefon, email, chat) w zakresie sprzętu, oprogramowania i innych produktów; Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych; Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta; Współpraca z zespołem wsparcia drugiego stopnia w rozwiązywaniu...
  • Konsultant ds. systemów ER

    Klient portalu Praca.pl   Kostrzyn nad Odrą    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Współpraca z użytkownikami końcowymi w celu dostosowania systemu ERP. Konfiguracja systemu informatycznego. Analiza i optymalizacja procesów biznesowych przy użyciu systemu ERP. Rozwój architektury rozwiązań dla systemów ERP. Kastomizacja systemu i tworzenie dokumentacji. Wsparcie przy...
  • Specjalista HelpDesk

    Klient portalu Praca.pl   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...

Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Konsultant ds. wsparcia technicznego to stanowisko funkcjonujące w firmach z branży technologicznej, informatycznej lub telekomunikacyjnej. Może znajdować się w dziale serwisu / wsparcia technicznego, ale także w dziale sprzedaży (wówczas jest to np. stanowisko specjalistki ds. technicznego wsparcia sprzedaży). Pracownik wykonujący obowiązki jako asystent ds. wsparcia technicznego czy  doradca handlowo-techniczny może mieć szeroki wachlarz obowiązków służbowych. Podstawowym zadaniem jest zapewnianie wsparcia klientom oraz użytkownikom systemów komputerowych czy aplikacji, rozwiązywanie problemów technicznych, udzielanie porad i wsparcia klientom, zarówno zdalnie np. przez telefon czy czar, jak i bezpośrednio. Na tym stanowisku bardzo ważne są tu umiejętności komunikacyjne, umiejętność prostego wyjaśniania skomplikowanych zagadnień technicznych, a także oczywiście zdolność do analizy i zrozumienia złożonych problemów technicznych. Szukasz pracy jako konsultant ds. wsparcia technicznego, a może specjalista ds. techniczno – handlowych czy chociażby analityk systemowy? Zacznij przeglądać ogłoszenia na Praca.pl oraz zapoznaj się z pełnym opisem stanowiska doradcy wsparcia technicznego.

Konsultant ds. wsparcia technicznego – co robi?

Konsultant ds. wsparcia technicznego może mieć dość szeroki zakres obowiązków, jednak to, czym się na co dzień zajmuje, często zależy po prostu od miejsca zatrudnienia. Ogólnie rzecz biorąc, pracownik ten udziela pomocy i wsparcia klientom oraz użytkownikom systemów w rozwiązywaniu problemów technicznych, które pojawiają się w trakcie korzystania z tychże urządzeń i oprogramowania. Konsultant może mieć za zadanie doradzanie już w trakcie sprzedaży, ale też w ramach opieki pozakupowej czy gwarancyjnej. Wówczas do obowiązków konsultanta należy analiza i diagnozowanie usterki, udzielanie odpowiedzi i instrukcji użytkownikom sprzętu / oprogramowania. Ważnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i sprawne prowadzenie komunikacji wewnętrznej np. ze sprzedawcami czy opiekunami klienta w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia klientom. Osoby na tym stanowisku mogą znaleźć zatrudnienie w centrach wsparcia IT (jako it support specialist), firmach oferujących oprogramowanie, serwisach technicznych, a także w działach IT dużych korporacji. 

Jak zostać konsultantem ds. wsparcia technicznego?

Od kandydatów na stanowisko konsultanta ds. wsparcia technicznego wymaga się wykształcenia technicznego informatycznego lub wykształcenia wyższego informatycznego. To pierwsze można zdobyć, ucząc się w technikum / szkole branżowej, to drugie, kończąc studia na kierunku informatyka. Dla pracodawców cenne jest także doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, choć nie zawsze jest ono obligatoryjne. Pracę można zacząć również jako junior i powoli podnosić kwalifikacje pod okiem starszych specjalistów. Ponieważ jest to praca z klientem, u kandydatów poszukiwane są także umiejętności komunikacyjne. Dużym atutem jest zarazem znajomość języków obcych. O ile język angielski w branży informatycznej jest w zasadzie powszechnie stosowany, o tyle umiejętność płynnego mówienia w języku niemieckim można znacząco podnieść notowania kandydata na rynku pracy.

 

Stanowisko specjalisty ds. wsparcia technicznego – predyspozycje zawodowe

Specjalista ds. wsparcia technicznego powinien posiadać wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, zdolność do szybkiego i skutecznego rozwiązywania problemów. Jak wcześniej wspomniano, ważne są też zdolności interpersonalne i komunikacyjne, w tym umiejętność budowania więzi z klientem, jasnego przedstawiania trudnych zagadnień technicznych bez branżowego żargonu, wysoka kultura osobista. Ponadto, jak każda praca z klientem, także ta może być stresująca. Osoba obejmująca stanowisko konsultanta powinna umieć zadbać o właściwy wypoczynek po pracy i work-life balance.

Ile zarabia specjalista wsparcia technicznego?

Wynagrodzenie pracowników IT należą do najwyższych w Polsce. Także specjalista ds. wsparcia technicznego czy pracownik help desku może liczyć na wysokie zarobki i benefity. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji specjalisty wsparcia IT (pracownika helpdesku) wynosi 5940 zł brutto miesięcznie. Płace rosną wraz z doświadczeniem i nabywanymi kwalifikacjami. W przypadku starszego specjalisty mediana wynosi już 7100 zł brutto na miesiąc, a 1/4 najlepiej opłacanych starszych specjalistów zarabia co najmniej 9040 zł brutto miesięcznie.

Aktualne oferty pracy dla konsultanta ds. wsparcia technicznego

Na Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy na stanowiska takie jak konsultant do spraw wsparcia technicznego, młodszy inżynier serwisowy, technical support engineer, help desk specialist, doradczyni serwisowa czy doradca serwisu ds. reklamacji, regionalny doradca techniczno-handlowy albo chociażby przedstawiciel handlowo-techniczny. W czasie wyszukiwania ofert pamiętaj, żeby korzystać z filtrów wyszukiwarki. Możesz wskazać konkretną miejscowość, region, stanowisko pracy czy na przykład preferowaną umowę.

Praca konsultanta ds. wsparcia technicznego – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie umiejętności są niezbędne u konsultanta ds. wsparcia technicznego?

Konsultant do spraw wsparcia technicznego musi posiadać dobrze rozwinięte umiejętności analityczne, które pozwalają na szybkie, kreatywne i przede wszystkim skuteczne rozwiązywanie problemów technicznych. W tej pracy ważna jest też umiejętność prowadzenia komunikacji z klientem, zarówno pisemnej, jak i ustnej. Pracodawcy nieodmiennie cenią doświadczenie na podobnym stanowisku, na przykład jako specjalista helpdesk czy inżynier ds. wsparcia, oraz zdolność do szybkiego uczenia się i pracy zespołowej.

  • Gdzie można znaleźć oferty pracy dla konsultantów ds. wsparcia technicznego?

Najnowsze oferty pracy dla konsultantów IT znajdziesz przede wszystkim na Praca.pl. Na naszym portalu regularnie pojawiają się ogłoszenia, dlatego warto ustawić Job Alert dla tego stanowiska, by być na bieżąco i nie przegapić najlepszych propozycji pracy (Job Alert wyżle powiadomienia o nowych ofertach na wskazany adres e-mail). Czasami pracodawcy szukają specjalistów IT i sprzedaży za pośrednictwem urzędów pracy bądź agencji zatrudnienia. Oferty z tych instytucji także znajdziesz na Praca.pl.