T-Mobile PolskaSprawdzona firmaOpole, CH Solaris
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 80% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 20% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
T-Mobile PolskaSprawdzona firmaBełchatów, CH Olimpia
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 50% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 50% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 - 20 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
2 godz.
Bądź głównym punktem kontaktu dla kluczowych klientów. Dbaj o silne relacje z klientami. Efektywnie dostarczaj rozwiązania spełniające cele klientów. Rozwijaj biznes z nowymi i istniejącymi klientami. Realizuj codzienne i miesięczne cele. Zarządzaj trudnymi sytuacjami i konfliktami.
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami. Oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywna znajomość języka angielskiego, wykształcenie min. średnie, gotowość do pracy w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Opis stanowiska: obsługa zapytań telefonicznych i mailowych, wsparcie klientów i dostawców w rozwiązywaniu bieżących spraw, wprowadzanie zamówień oraz zgłoszeń reklamacyjnych, dbanie o estetykę stanowiska sprzedażowego, aktualizowanie danych w systemie wewnętrznym, współpraca z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
Klient portalu Praca.pl
Wrocław, Stare Miasto
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
5 godz.
Poszukujemy młodych, dynamicznych osób, które chcą się rozwijać w branży ubezpieczeniowej. Nie musisz mieć doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy! Najważniejsze jest, żebyś potrafił / potrafiła zadzwonić do klienta. My zapewniamy resztę.
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat 32,68 zł brutto/godz. Szukamy kilku pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Твої обов'язки: обслуговування клієнтів відомого бренду одягу та підтримання найвищої якості обслуговування клієнтів відповідно до стандартів проекту....
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 200 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy kilku pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 500 - 8 300 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj bez CV
5 godz.
Telefoniczne wsparcie klientów w zakresie produktów elektronicznych; Koordynacja napraw, zwrotów i procesów reklamacyjnych; Prowadzenie klientów przez proces zakupowy i doradztwo w zakresie usług dodatkowych; Zapewnienie wysokiej jakości kontaktu i satysfakcji klienta;
specjalista junior / mid kontrakt B2B pełny etat 45,00 zł netto (+VAT)/godz. rekrutacja online aplikuj bez CV
6 godz.
Obsługa klientów indywidualnych w branży telekomunikacyjnej przy połączeniach przychodzących; Aktywna sprzedaż usług i dopasowywanie ofert do potrzeb klientów; Wprowadzanie danych i aktualizacja informacji w systemach firmowych; Utrzymywanie kontaktu z klientami przez telefon i e-mail;
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat 32,68 zł brutto/godz. Szukamy kilku pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Твої обов'язки: обслуговування клієнтів відомого бренду одягу та підтримання найвищої якості обслуговування клієнтів відповідно до стандартів проекту....
Lokalizacja: Olsztyn Twoje Zadania (Dzień Pracy) Aktywny kontakt telefoniczny z obecnymi klientami (aktualizacja ofert) Obsługa połączeń przychodzących od klientów zainteresowanych usługami; Skuteczne utrzymywanie i pozyskiwanie klienta; Sprzedaż oparta na nowoczesnych rozwiązaniach...
Lokalizacja: Olsztyn Twoje Zadania (Dzień Pracy) Aktywny kontakt telefoniczny z obecnymi klientami (aktualizacja ofert) Obsługa połączeń przychodzących od klientów zainteresowanych usługami; Skuteczne utrzymywanie i pozyskiwanie klienta; Sprzedaż oparta na nowoczesnych rozwiązaniach...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat Szukamy kilku pracowników
7 godz.
Zadania: Telefoniczne i mailowe doradztwo turystyczne dla klientów; Sprzedaż wycieczek i usług dodatkowych, w tym ubezpieczeń; Obsługa rezerwacji od zapytania do realizacji; Realizacja celów sprzedażowych i udział w programach motywacyjnych; Budowanie pozytywnych relacji z klientami;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 60% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 40% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
T-Mobile PolskaSprawdzona firmaBiałystok, CH Biała
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 60% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 40% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
8 godz.
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami; Rozwiązywanie problemów klientów z empatią i zaangażowaniem; Realizacja wskaźników jakości i zadowolenia klientów;
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy 5 pracowników
8 godz.
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 100 - 6 400 zł brutto/mies.
9 godz.
Telefoniczna sprzedaż usług i produktów z szerokiego portfolio; Osiąganie celów sprzedażowych i jakościowych; Rozwijanie oraz opieka nad własną bazą klientów; Prowadzenie rozmów w sposób naturalny, bez sztywnych schematów; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę;
asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie bazy klientów. Obsługa telefoniczna klientów w zakresie informowania, doradzania i sprzedaży. Współpraca z działem handlowym. Kreowanie i promowanie wizerunku firm. Przygotowywanie zestawień i raportów z rozmów. Wprowadzanie danych do systemu. Wprowadzanie...
Drozapol Profil SABydgoszcz, naprzeciwko Powiatowego Urzędu Pracy
praca stacjonarna
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Wsparcie pracy handlowców w biurze i w terenie; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie bazy klientów; Wprowadzanie do systemów dokumentacji magazynowo-handlowych; Opracowywanie grafik, banerów, blogów, ulotek; Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań AI w pionie handlowym; Diagnozowanie...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B rekrutacja online
9 godz.
Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego; Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami; Realizacja celów sprzedażowych; Udział w szkoleniach zawodowych;
T-Mobile PolskaSprawdzona firmaSwadzim, CH Auchan
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 50% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 50% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
T-Mobile PolskaSprawdzona firmaWarszawa, CH Wileńska
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
T-Mobile PolskaSprawdzona firmaOpole, CH Solaris
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 80% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 20% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
T-Mobile PolskaSprawdzona firmaBiałystok, CH Hetmańska
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 godz.
Twoje zadania: obsługa klientów serwisu – kontakt osobisty, mailowy i telefoniczny; koordynacja zleceń serwisowych – od przyjęcia zgłoszenia od klienta, przez przekazanie do serwisu, aż po zamknięcie zlecenia; wystawianie faktur i nadzór nad poprawnością rozliczeń; aktualizacja danych...
LUX MED Sp. z o.o.Warszawa, al. Jerozolimskie 94
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Praca w wewnętrznym Contact Center Grupy LUX MED przy Alejach Jerozolimskich 94 w Warszawie. Praca w wymiarze pełnego etatu. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: aktywna sprzedaż usług z zakresu psychologii i psychiatrii dostosowanych do potrzeb...
Twoje zadania: Obsługa klienta z Niemiec telefonicznie i pisemnie, Organizacja pracy opiekunów w Niemczech, Współpraca z niemieckimi planistami i doradcami klienta, Nadzór nad dokumentacją cyfrową i rejestrowaniem czasu pracy, Planowanie urlopów i koordynacja pracy opiekunów, Zapewnienie...
Obsługa klientów w kanale telefonicznym, mailowym, czatowym i social media; Profesjonalne podejście do klienta i rozwiązywanie jego problemów; Aktywna współpraca z zespołem i wsparcie kolegów w codziennych zadaniach; Kontrola zgłoszeń i utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów;...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat 32,68 zł brutto/godz. rekrutacja online Szukamy kilku pracowników
1 dni
obsługa klientów znanej marki modowej zgodnie ze standardami jakości; kontakt z klientami przez telefon, e-mail, media społecznościowe i czat (w niedziele tylko czat) udzielanie rzetelnych informacji, pomoc przy zgłoszeniach i bieżących problemach; dbanie o pozytywną komunikację i wysoki...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
1 dni
Świadczenie najwyższego poziomu obsługi klienta za pośrednictwem czatu, poczty elektronicznej oraz połączeń telefonicznych. Udzielanie wsparcia pacjentom korzystającym ze specjalistycznego sprzętu medycznego. Odbieranie połączeń przychodzących oraz realizowanie celów wyznaczonych przez...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 500 - 8 300 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy kilku pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Reprezentuj znaną markę sprzętu elektronicznego, pomagając klientom poprzez telefon. Obsługuj gwarancje i koordynuj procesy naprawcze. Organizuj zwroty, przyjęcia, reklamacje, aby zapewnić jak najlepszą obsługę klienta. Poprowadź klientów przez cały proces zakupowy odpowiadając na...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 - 8 300 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy kilku pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zadania: Wsparcie klientów w zakresie produktów i usług bankowych. Rozwiązywanie problemów klientów i zapewnianie wysokiej jakości obsługi. Budowanie pozytywnych relacji i doświadczeń klientów. Współpraca w zespole w celu osiągania codziennych celów.
T-Mobile PolskaSprawdzona firmaKoszalin, CH Atrium
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 60% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 40% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
Klient portalu Praca.pl
Bełchatów
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 8 300 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj bez CV
1 dni
Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami niemieckojęzycznymi w zakresie usług bankowych; Pomoc w logowaniu do konta, obsłudze płatności oraz korzystaniu z aplikacji mobilnej; Wspieranie klientów w sytuacjach wymagających blokady lub odblokowania kart; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 49,00 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
At Foundever, you will: Communicate daily (by phone and email) with customers from the German market, Support clients with travel- and booking-related inquiries, Ensure every customer ends the conversation with a smile, Work with a friendly, supportive team that truly loves what they do, Have a real...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: Profesjonalna, telefoniczna i mailowa obsługa klientów — zgodnie z najwyższymi standardami. Realizacja wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów oraz dążenie do ich stałej poprawy. Aktywne zaangażowanie w rozwiązywanie zgłoszeń i pełne...
Portal Praca.plSprawdzona firmaWarszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)
praca zdalna
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat 5 500 - 12 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Codzienny kontakt z klientami telefoniczny, mailowy oraz poprzez spotkania online. Monitorowanie klientów pod kątem prowadzonych działań rekrutacyjnych oraz ich bieżących potrzeb. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie współpracy ze stałymi partnerami biznesowymi. Badanie...
Lambda S.A.Sprawdzona firmaWarszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twoje zadania: Szukanie nowych kwater i kontakt z agencjami i osobami prywatnymi oferującymi kwatery, Planowanie zakwaterowań dla pracowników w Europie (Szwecja, Niemcy, Francja, Austria, Grecja), Kontakt z pracownikami w przypadku problemów z kwaterami (roszczenia, awarie na kwaterach),...
T-Mobile PolskaSprawdzona firmaNysa, Galeria Vendo
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 60% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 40% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Jak wygląda dzień pracy? Kontaktujemy się z obecnymi klientami w celu aktualizacji warunków promocyjnych, odbieramy także połączenia od użytkowników zainteresowanych naszymi usługami. Naszym zadaniem jest skuteczne pozyskanie i/lub utrzymanie klienta. Wyróżniają Cię: Dobra...
Lokalizacja: Olsztyn U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 31,40 zł brutto / h (umowa zlecenie) + premię bez górnego limitu. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność badania potrzeb klienta, sprzedaży i prowadzenia rozmów w...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 100 - 6 400 zł brutto/mies.
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych; Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie bazy klientów; Budowanie długoletnich relacji z Klientami;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy kilku pracowników
2 dni
obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo oraz na czacie; udzielanie informacji dotyczących zamówień, produktów i zwrotów; wsparcie w zgłoszeniach technicznych, gwarancyjnych i reklamacyjnych; uzupełnianie oraz aktualizacja danych w systemach; współpraca z innymi działami w celu...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy kilku pracowników
2 dni
odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, mailowo i przez czat, zapewniając profesjonalną i przyjazną obsługę; dokumentowanie wszystkich interakcji z klientami, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM; współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta;...
Konsultant telefoniczny to jedno z najbardziej popularnych stanowisk, które równie często funkcjonuje w formie zdalnej, co w stacjonarnej. Niezależnie od tego, czy jesteś uczniem albo studentem poszukującym pierwszej posady i chcącym zdobyć doświadczenie zawodowe w sprzedaży, czy kandydatem ze znacznym stażem pracy, szukającym możliwości rozwoju w dziale obsługi klienta, masz spore szanse na znalezienie pracy w call center praktycznie w całej Polsce. Bardzo wielu pracodawców nieustannie poszukuje kandydatów do pracy jako konsultant telefoniczny. Praca ta często polega na obsłudze połączeń przychodzących oraz wychodzących, wprowadzaniu danych klientów do bazy i utrzymywaniu kontaktów z klientami. Poszukujesz pracy? Sprawdź aktualne oferty w serwisie Praca.pl i od razu aplikuj na stanowisko konsultanta telefonicznego.
Charakterystyka zawodu konsultanta telefonicznego
Specjalistka w dziale call center, telefoniczny opiekun klienta, pracownik infolinii, konsultant telefoniczny, to osoby zatrudniane we wszelkiego rodzaju firmach handlowych, usługowych, konsultingowych i przeprowadzających badania rynku. Jego głównym zadaniem osoby na stanowisku konsultanta telefonicznego jest obsługa połączeń przychodzących lub wychodzących (niekiedy i takich, i takich). Pracownik ma na zadanie udzielanie klientom informacji na temat produktów i usług, udzielanie różnego rodzaju informacji, przeprowadzanie ankiet np. zadowolenia klienta, kierowanie do innych działów np. działu reklamacji, przyjmowanie różnego rodzaju zgłoszeń. Praca ta może być bardzo różnorodna.
Konsultant telefoniczny to bardzo często specjalista w dziedzinie sprzedaży, który aktywnie promuje oferty firmy i finalizuje transakcje sprzedażowe. W takim wypadku bardzo często może liczyć na prowizje od sprzedaży.
Jest to praca z ludźmi, dlatego są w niej wymagane określone kompetencje. Pracodawcy poszukują otwartych i zaangażowanych osób, które jednocześnie szybko się uczą, są ambitne i zmotywowane. Chętnie zatrudniani są np. studenci i uczniowie, a wiele osób traktuje pracę w call center jako jeden z pierwszych etapów kariery w sprzedaży i obsłudze klienta.
Jak zostać konsultantem telefonicznym?
Do pracy chętnie przyjmowane są osoby bez żadnego doświadczenia i umiejętności sprzedażowych, które następnie wysyłane są na krótkie szkolenie przygotowujące do wykonywania zadań. Dlatego pierwszym krokiem do zdobycia pracy konsultanta telefonicznego jest po prostu znalezienie odpowiednich ofert pracy. Na rynku mazowieckim, jak i w całej Polsce, rekrutacja do tego zawodu jest coraz częściej przebiega całkowicie zdalnie. Jest to zatem spora szansa dla osób, które mieszkają w regionach o wysokim bezrobociu i chcą szybko znaleźć pracę w trybie home office.
Mimo że zapotrzebowanie na pracowników infolinii jest duże, warto przygotować się do poszukiwania pracy, a przede wszystkim przygotować profesjonalne CV i list motywacyjny. W tym ostatnim podkreśl umiejętności komunikacyjne, wytrzymałość na stres, umiejętność pracy pod presją czasu i zdolności do pracy w zespole.
Stanowisko telefonicznego konsultanta – predyspozycje zawodowe
W zawodzie największy sukces odnoszą osoby o pewnych predyspozycjach osobowościowych. Pracownik zajmujący to stanowisko powinien być przede wszystkim charyzmatyczny, kreatywny, opanowany, kulturalny, a także cierpliwy, empatyczny i skoncentrowany na potrzebach klientów. Bardzo ważna jest tu także umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów i udzielania zrozumiałych odpowiedzi na pytania. Konsultanci telefoniczni najczęściej pracują w tzw. call center, centrum telefonicznym, gdzie obowiązuje standardowy czas pracy 8 godzin dziennie. Dlatego ważne jest, aby kandydat był gotowy na długotrwałą pracę w biurze lub zdalnie. Wielogodzinne rozmowy z klientami bywają obciążające i fizycznie (aparat mowy) i psychicznie, dlatego liczy się odporność na stres i wytrzymałość.
Jak wygląda praca telefonicznego specjalisty ds. obsługi klienta?
Stanowisko telefonicznego specjalisty ds. obsługi klienta jest dynamiczne i dość wymagające. Konsultant telefoniczny jest pośrednikiem między firmą a klientem, co oznacza, że musi zapewniać profesjonalną i przyjazną obsługę konsumentom, a także zadbać o pozytywny wizerunek firmy. Osoba na tym stanowisku może mieć różny zakres obowiązków, niemniej najczęściej udziela informacji na temat produktów i usług, pomaga klientom w wyborze produktów albo w rozwiązywaniu problemów i zgłaszaniu reklamacji. Może informować o procedurze zwrotów, promocjach, konkursach i innych kwestiach związanych ze sprzedażą czy zwrotem dóbr. Obsługuje połączenia przychodzące i wychodzące (najczęściej jeden rodzaj, niemniej zdarzają się posady łączące te dwie czynności), wprowadza także dane klientów do systemu.
Pracownik telefonicznej obsługi klienta – co robi?
Pracownik telefonicznej obsługi klienta jest odpowiedzialny za budowanie trwałych relacji z klientami, a często także pozyskiwanie nowych klientów. Oprócz typowej tzw. pracy na słuchawce, czyli obsługi połączeń i wprowadzania danych klientów do bazy, pracownik obejmujący tę posadę może być zaangażowany w promowanie produktów i usług firmy oraz udzielanie informacji na temat ubezpieczeń, zwrotów, reklamacji czy innych aspektów związanych ze sprzedażą / rynkową działalnością firmy.
Praca dla studentów na infolinii
Praca jako konsultant telefoniczny czy konsultant online jest często wybierana przez studentów jako idealna opcja na zdobycie pierwszego doświadczenia zawodowego i zarobienie dodatkowych pieniędzy pomagających w utrzymaniu się na studiach czy zgromadzeniu pierwszych oszczędności. Firmy oferująca pracę na infolinii bardzo często szukają osób, które chcą pracować w systemie zmianowym lub w ramach elastycznego czasu pracy, co pozwala łączyć pracę z nauką. Stanowisko pracownika infolinii czy sprzedawcy telefonicznego daje studentom możliwość zdobycia umiejętności komunikacyjnych i rozwoju w dziedzinie obsługi klienta / sprzedaży, co może być cennym atutem na rynku pracy. Dlatego, jeśli jesteś studentem i chcesz zacząć pracę już w czasie studiów, stanowisko konsultanta telefonicznego może być doskonałym wyborem.
Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży pracuje na stanowisku blisko związanym z obszarem sprzedaży i marketingu. W przypadku tej profesji podstawowym obowiązkiem jest udzielanie wsparcia sprzedażowego, czyli pomaganie klientom w dokonaniu wyboru produktów i usług dostępnych w ofercie przedsiębiorstwa. Junior pracuje pod nadzorem starszych specjalistów, jego zakres obowiązków jest jednak zbliżony do tego, jaki mają osoby starsze stażem. Żeby być skutecznym w swojej pracy, konsultant musi być doskonale zaznajomiony z produktami i usługami, a także znać techniki sprzedażowe, posiadać umiejętność przekonywania. Codzienna praca na tym stanowisku polega na nawiązywaniu kontaktu z klientami, przedstawianiu im oferty oraz doradzaniu i odpowiadaniu na wszelkie pytania dotyczące produktów / usług.
Zdalny konsultant ds. sprzedaży telefonicznej
Coraz więcej konsultantów ds. sprzedaży telefonicznej ma opcję pracy zdalnej. Home office pozwala na elastyczne zarządzanie czasem i pracę z dowolnego miejsca, co może być szczególne ważne dla wielu grup społecznych, np. młodych mam, osób w wieku okołoelerytalnym, mieszkańców regionów z wysokim bezrobociem czy uczniów i studentów. Praca zdalna jako konsultant telefoniczny może być też po prostu doskonałym rozwiązaniem dla tych, którzy poszukują równowagi między pracą a życiem prywatnym. Zdalni konsultanci ds. sprzedaży telefonicznej wykonują najczęściej takie same zadania jak pracownicy stacjonarni: obsługują połączenia przychodzące i wychodzące, promują produkty i usługi firmy, doradzają, przeprowadzają ankiety, uzupełniają dane w systemie itp. Zdalni pracownicy call center często korzystają z narzędzi biurowych, takich jak CRM i inne technologie pozwalajce śledzić interakcje z klientami.
Ile zarabia doradca klienta w call center?
Wysokość wynagrodzenia na stanowisku konsultanta telefonicznego zależy od licznych czynników, takich jak poziom doświadczenia, branża, lokalizacja czy chociażby rodzaj umowy podpisywanej z daną osobą. Pracownicy call center zazwyczaj otrzymują niską podstawową pensję i pracują w systemie premiowym lub prowizyjnym. Wysokość dodatkowych zarobków w takim systemie zależy od wyników sprzedażowych lub poziomu obsługi klienta. Ten system pozwala na osiąganie wysokich płac zdolnym osobom, niemniej wiąże się z małą stabilnością wypłat i dużym stresem.
Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń dla konsultanta telefonicznego w dziale obsługi klienta mediana miesięcznych zarobków brutto wynosi 4530 zł.
Dla wielu osób posada telekonsultanta stanowi punkt wyjścia do kariery w obszarze obsługi klienta i sprzedaży, co może prowadzić do awansu na stanowiska kierownicze, takie jak manager ds. handlowych czy kierownik działu obsługi klienta, na których zarobki są zwykle i wyższe, i stabilniejsze.
Opiekun klienta – praca zdalna a praca stacjonarna
Opiekun klienta coraz częściej może wybierać między pracą zdalną a stacjonarną, przy czym zdecydowanie rośnie popularność pracy zdalnej konsultanta telefonicznego. Jednak praca stacjonarna w biurze również ma sporo zalet i bywa wybierana przez tych, którzy cenią sobie bezpośredni kontakt z zespołem i szybką wymianę informacji lub po prostu w domu nie mają optymalnych warunków do pracy. Wybór zależy od preferencji kandydata i dostępnych ofert pracy.
Praca jako konsultant telefoniczny – warunki zatrudnienia
Warunki zatrudnienia na stanowisku konsultanta telefonicznego mogą się różnić w zależności od polityki kadrowej pracodawcy, a także preferencji samych kandydatów do pracy i ich umiejętności negocjacji w czasie rozmowy kwalifikacyjnej. W dziale handlowym lub w dziale obsługi klienta pracownicy często pracują na podstawie umowy o pracę, co daje stabilność zatrudnienia i dostęp do pełnych świadczeń socjalnych. Niemniej bez trudu można spotkać się także z ofertami obejmującymi umowę zlecenie lub nawet kontrakt b2b. System czasu pracy także może być różny – od pracy na pełen etat od poniedziałku do piątku, po pracę w systemie zmianowym czy wręcz w elastycznych godzinach, w weekendy itp.
Stanowisko telefonicznego doradcy klienta jest bardzo często punktem wyjścia do rozwoju kariery w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, marketingu, konsultingu czy prowadzeniu badań rynkowych / społecznych. Osoby, które rozpoczynają pracę na stanowisku telekonsultanta, mają możliwość zdobycia doświadczenia w nawiązywaniu kontaktów z klientami oraz rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych. Dla tych, którzy wykazują wysokie zaangażowanie i chęć rozwoju, otwierają się perspektywy awansu na stanowiska kierownicze, takie jak team leader, kierownik zmiany, manager działu handlowego czy menedżer działu obsługi klienta. Stanowisko telefonicznego opiekuna klienta jest doskonałym miejscem do nauki i zdobywania praktycznej wiedzy o rynku sprzedażowym oraz praktycznej obsłudze klienta.
Sprawdź najnowsze oferty pracy dla pracownika call center
Jeśli szukasz pracy w dziale sprzedaży lub ogólnie w contact center, na Praca.pl bez trudu znajdziesz atrakcyjne oferty pracy jako konsultant telefoniczny, zarówno w pracy zdalnej, jak i stacjonarnej. Sprawdź aktualne oferty pracy, aplikuj od razu i ustaw Job Alert dla tej profesji! Niezależnie od Twojego poziomu doświadczenia czy stażu zawodowego, praca w call center może stanowić świetną okazję do rozwoju kompetencji interpersonalnych i zdobycia cennego doświadczenia w kontakcie z klientem.
Praca konsultant telefoniczny – najczęściej zadawane pytania:
Jakie umiejętności powinien mieć konsultant telefoniczny?
Konsultant telefoniczny powinien posiadać doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne, dar przekonywania i charyzmę, a także zdolność empatycznego słuchania klientów, umiejętność szybkiego i kreatywnego rozwiązywania problemów. Powinien być także wtrzymały i odporny na stres, a także cechować się opanowaniem oraz wysoką kulturą osobistą.
Jakie są perspektywy rozwoju zawodowego dla konsultanta telefonicznego?
Konsultant telefoniczny, który sprawdza się w swojej roli, często ma możliwość awansu na stanowiska kierownicze, takie jak manager działu handlowego czy manager obsługi klienta. Pracownik na co dzień pogłębia także swoją wiedzę branżową, co daje mu możliwość rozwijania kariery w obszarze obsługi klienta i sprzedaży w danej dziedzinie.