Praca.pl Praca
Mlodszy specjalista mlodsza specjalistka ds sprzedazy telefonicznej, sortowanie po trafności

Praca Mlodszy specjalista mlodsza specjalistka ds sprzedazy telefonicznej, sortowanie po trafności

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 81

  • Pekao Direct Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
  • MAJOREL POLSKA
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 10 700 zł brutto/mies.
    4 dni
    What are you going to do? Reach out to potential customers via phone and email (You will be provided with a ready to go list of already interested customers who visited Veeam's website) Take part in internal product meetings in German and English; Build relations starting from sales experts ending...
  •  
  • Młodszy Konsultant / Konsultantka w Contact Center

    T-Mobile Polska S.A.   Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 6 000 zł brutto/mies.
    4 dni
    Opis stanowiska: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre doświadczenia naszych...
  • Pekao Direct Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizacja celów jakościowych oraz sprzedażowych; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu;
  • Młodszy Trener ds. Relacji z Pacjentem​

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: prowadzenie szkoleń w zakresie sprzedaży i obsługi Pacjenta w powierzonym regionie, bieżąca analiza potrzeb szkoleniowo-rozwojowych, stała współpraca z Koordynatorami Zespołów Obsługi Pacjentów, rekomendowanie i wdrażanie dodatkowych działań mających na celu wzrost...
  • Bank Pocztowy S.A.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Bank Pocztowy S.A.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Bank Pocztowy S.A.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Bank Pocztowy S.A.
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Praca.pl Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    Twoim zakresem obowiązków będzie: umiejętność rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, świadczenie wysokiej jakości obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm. Jeśli...