Do Twoich zadań będzie należeć udzielanie pierwszej linii wsparcia IT, w tym konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów technicznych oraz szybka reakcja na zgłoszenia. Będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie kluczową infrastrukturą IT: domeną, serwerownią oraz centralnie...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT. Dołącz do nas, jeśli: masz wykształcenie...
Klient portalu Praca.pl
Białystok
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Bieżące wsparcie użytkowników systemów informatycznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych sprzętu IT; Instalacja i aktualizacja oprogramowania; Relokacja sprzętu i infrastruktury IT między lokalizacjami; Usuwanie usterek i awarii sprzętu komputerowego;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
8 godz.
Twoje Zadania: Codzienna komunikacja z klientami oraz zespołami wewnętrznymi (telefon, e-mail, czat). Wdrażanie i weryfikacja internetowych produktów u klientów. Zapewnienie wsparcia, szkoleń i doradztwa w zakresie użytkowania produktów. Budowanie pozytywnych relacji, z entuzjazmem i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
Co będziesz robić? Pierwsza linia wsparcia IT: konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów, szybka reakcja na zgłoszenia. Zarządzać infrastrukturą: domena, serwerownia, firewall (FortiGate - centralne zarządzanie). Współpracować z ekspertami od cyberbezpieczeństwa, bo bezpieczeństwo...
Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdańsk, Wroclaw, and Krakow. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Jakie będą Twoje obowiązki? nadzór nad salami konferencyjnymi i sprzętem multimedialnym; obsługa systemów wideokonferencyjnych oraz sterowania AV; nadzór i podstawowa obsługa systemów nagłośnienia; monitorowanie i podstawowa diagnostyka klimatyzacji freonowej; kontrola i bieżąca...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Work model: work from the office Standard working hours What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków....
Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT. Dołącz do nas, jeśli: masz wykształcenie...
Klient portalu Praca.pl
Częstochowa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów IT; Diagnozowanie i naprawa sprzętu komputerowego; Instalacja oraz aktualizacja oprogramowania; Relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami; Usuwanie awarii i dbanie o sprawność systemów;
Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, Kraków, ul. Willowe 28 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
Lokalizacja biura: ul. Wałbrzyska 46, Warszawa Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę; Rekrutacja: zdalna; Praca: mobilna, na terenie Warszawy; Doświadczenie: 1-3 lata na podobnym stanowisku Zakres obowiązków: Obsługa i podstawowe serwisowanie sprzętu komputerowego, dbanie o jego prawidłowe...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Opis stanowiska Weryfikacja i analiza danych biznesowych na mapach pod kątem dokładności (zgodnie z polityką klienta). Bezpośrednia współpraca z firmami (głównie telefonicznie) w celu weryfikacji informacji biznesowych. Aktualizacja platform klientów na podstawie zweryfikowanych danych....
Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Zdalne i lokalne rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych (stacje robocze, urządzenia mobilne). Wstępna analiza zgłoszeń technicznych, rozwiązywanie ich lub przekazywanie do dalszej linii wsparcia. Współpraca z...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
9 dni
Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące)....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
10 dni
Zapewnianie sprawnego działania komputerów, urządzeń mobilnych i sprzętu peryferyjnego oraz wykonywanie podstawowych czynności serwisowych. Instalowanie i konfigurowanie urządzeń oraz wspieranie użytkowników w bieżącej pracy z oprogramowaniem biznesowym i specjalistycznym. Prowadzenie...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...
Praca Pracownik I-wszej linii wsparcia
Stanowisko pracownika I-wszej linii wsparcia funkcjonuje w przedsiębiorstwach posiadających złożony system informatyczny, gdzie niezwykle istotne jest szybkie i skuteczne reagowanie na zgłoszenia np. awarii. Stanowiska takie znajdują się w różnych sektorach, od IT, przez księgowość, po wsparcie działów operacyjnych w korporacjach z różnych branż. Pracownicy pierwszej linii wsparcia odpowiadają za pierwszy kontakt z użytkownikiem zgłaszającym problem. Do głównych zadań osoby na tym stanowisku należy więc diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, zarówno w zakresie sprzętu komputerowego, jak i oprogramowania, a także ewentualnie kierowanie użytkowników do innych działów np. reklamacji.
Pracownik i-szej linii wsparcia powinien nieustannie aktualizować swoją wiedzę techniczną / technologiczną np. poprzez uczestniczenie w szkoleniach (czasami organizują je sami pracodawcy). Na Praca.pl możesz zaaplikować na wiele stanowisk pracy przeznaczonych dla techników, inżynierów, specjalistów IT. Ustaw także Job Alert, by znaleźć wszystkie atrakcyjne oferty pracy spełniające Twoje oczekiwania.
Pracownik I-wszej linii wsparcia – co robi?
Pracownik I-wszej linii wsparcia jest pierwszym punktem kontaktu dla klientów (bądź czasami współpracowników, jeśli to dział wewnętrzny) zgłaszających problemy z oprogramowaniem czy sprzętem komputerowym. Jego głównym obowiązkiem jest zatem diagnozowanie i rozwiązywanie prostych problemów technicznych lub przekazywanie bardziej skomplikowanych przypadków do odpowiednich działów (np. działu reklamacji, opieki pozakupowej) lub specjalistów ds. wsparcia IT. Do wykonywania tego zawodu oczywiście niezbędna jest wiedza techniczna / technologiczna oraz dobra znajomość konkretnych produktów (sprzętu, systemów, aplikacji) oferowanych przez przedsiębiorstwo. W czasie pracy konsultant komunikuje się z klientem za pomocą telefonu lub komunikatora. Zdarza się, że firmy posiadające pierwszą linię wsparcia oferują pracownikom możliwość pracy zdalnej bądź hybrydowej. Warto mieć także na uwadze, że może być to praca zmianowa (niektóre linie wsparcia pracują całodobowo), niekiedy istnieje także możliwość pracy w ramach elastycznego grafiku.
Jak zostać specjalistą ds. I-wszej linii wsparcia
Największą szansę na pracę w tym zawodzie mają osoby z wykształceniem technicznym, najlepiej informatycznym (bądź innym, zależnie od specyfiki oferowanych produktów). W niektórych firmach wystarczy dyplom szkoły średniej (branżowej, technikum), inni pracodawcy zatrudniają studentów informatyki i absolwentów studiów wyższych. Sporym atutem jest doświadczenie na podobnym stanowisku, a także w działach obsługi klientów. Co ważne, kandydaci do pracy powinni wykazywać się dobrą znajomością systemów operacyjnych, sieci komputerowych oraz umiejętnościami w zakresie rozwiązywania problemów technicznych. Istotne, by do problemów zgłaszanych przez klienta podchodzić kreatywnie. Wyobraźnia techniczna jest cenna o tyle, iż klient często nie wie, co jest przyczyną awarii lub jaki popełnia błąd. To pracownik wsparcia technicznego musi umieć rozpoznać prawdopodobne przyczyny kłopotów ze sprzętem / oprogramowaniem. W pracy tej sprawdzą się więc osoby komunikatywne, odporne na stres, cierpliwe i potrafiące pracować pod presją czasu.
Ile zarabia pracownik I-wszej linii wsparcia?
Pensje na tym stanowisku mogą się być różne, jednak pracownicy techniczni zwykle mogą liczyć na konkurencyjne stawki, zwłaszcza w firmach z branży IT, a także w korporacjach posiadających rozbudowane działy wsparcia technicznego. Sporym atutem jest też często spotykany bogaty pakiet benefitów (prywatne ubezpieczenie zdrowotne, służbowy komputer i telefon, dofinansowanie do posiłków, karnety sportowe, dostęp do szkoleń rozwijających umiejętności czy elastyczny model pracy). Ile można zarobić? Jak podaje wynagrodzenia.pl (Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń) mediana płac na stanowisku specjalisty wsparcia technicznego średniego stopnia wynosi 6360 zł brutto na miesiąc.
Najnowsze oferty pracy dla pracownika I-wszej linii wsparcia
Na naszym portalu Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla osób z wykształceniem technicznym oraz na stanowiska związane z obsługą klienta. W każdym ogłoszeniu zobaczysz opis stanowiska, a także wymagania pracodawców. Zwróć uwagę na proponowane warunki zatrudnienia: nie zawsze jest to umowa o pracę. Pamiętaj także o skorzystaniu z Kreatora CV do przygotowania dobrego życiorysu zawodowego!
Praca pracownik I-wszej linii wsparcia – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są kluczowe zadania pracownika I-wszej linii wsparcia?
Do podstawowych zadań pracownika pierwszej linii wsparcia technicznego należy m.in. reagowanie na zgłoszenia awarii czy problemów związanych z IT, diagnozowanie błędów oraz rozwiązywanie problemów technicznych bądź kierowanie użytkownika sprzętu/systemu do innych działów firmy np. działu wparcia technicznego czy działu reklamacji. Techniczne wsparcie użytkowników odbywa się zwykle za pomocą telefonu lub czatu, w przestrzeni biurowej albo home office.
Jakie powinienem/powinnam mieć kwalifikacje i umiejętności, żeby zostać pracownikiem I-wszej linii wsparcia?
Zazwyczaj pracodawcy wymagają od kandydatów odpowiedniego wykształcenia technicznego na poziomie średnim albo wyższym. Wymogiem może być też doświadczenie na podobnym stanowisku, w dziale IT lub w dziale obsługi klienta. Ogromnym atutem, znacząco podnoszącym także zarobki, mogą być umiejętności językowe, gdyż wiele korporacji działających w Polsce obsługuje zagranicznych klientów. Warto pamiętać, że rekrutacja na to stanowisko często obejmuje weryfikację wiedzy technicznej i umiejętności praktycznych, oraz ewentualnie kompetencji językowych.