Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Szczecin
Pracownik I-wszej linii wsparcia

Praca Pracownik I-wszej linii wsparcia Szczecin

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 3

  • Specjalista ds. wsparcia technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    3 dni
    udzielanie wsparcia klientom w rozwiązywaniu wyzwań technicznych. obsługa klienta przez telefon, e-mail i czat. diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. współpraca z zespołami wsparcia w celu rozwiązywania problemów technicznych.
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Wsparcie pierwszego poziomu dla użytkowników systemu, rozwiązywanie zgłoszeń. Zarządzanie kolejką zgłoszeń w systemie Jira. Współpraca z klientami w ramach grupy. Terminowe wprowadzanie danych do systemu zgodnie z SLA. Monitoring kolejki zgłoszeń, redukcja liczby otwartych zgłoszeń....
  •  
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...

Praca Pracownik I-wszej linii wsparcia zachodniopomorskie najnowsze oferty pracy

  • Specjalista HelpDesk

    Klient portalu Praca.pl   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...