CEL PRACY codzienne kontakty z lekarzami i skuteczna promocja leków firmy; reprezentowanie firmy podczas zjazdów i konferencji naukowych; nawiązywanie i utrwalanie kontaktów ze środowiskiem medycznym na wybranym terenie; realizacja wyznaczonych celów przez firmę; systematyczna analiza rynku;...
CEL PRACY codzienne kontakty z lekarzami i skuteczna promocja leków firmy; reprezentowanie firmy podczas zjazdów i konferencji naukowych; nawiązywanie i utrwalanie kontaktów ze środowiskiem medycznym na wybranym terenie; realizacja wyznaczonych celów przez firmę; systematyczna analiza rynku;...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Codzienne spotkania z lekarzami i promowanie produktów farmaceutycznych. Reprezentowanie firmy na branżowych konferencjach i zjazdach. Budowanie i utrzymywanie relacji ze środowiskiem medycznym. Realizacja celów sprzedażowych. Analiza rynku i ciągłe doskonalenie zawodowe.
Praca Przedstawiciel Medyczny mazowieckie najnowsze oferty pracy
CEL PRACY codzienne kontakty z lekarzami i skuteczna promocja leków firmy; reprezentowanie firmy podczas zjazdów i konferencji naukowych; nawiązywanie i utrwalanie kontaktów ze środowiskiem medycznym na wybranym terenie; realizacja wyznaczonych celów przez firmę; systematyczna analiza rynku;...
CEL PRACY codzienne kontakty z lekarzami i skuteczna promocja leków firmy; reprezentowanie firmy podczas zjazdów i konferencji naukowych; nawiązywanie i utrwalanie kontaktów ze środowiskiem medycznym na wybranym terenie; realizacja wyznaczonych celów przez firmę; systematyczna analiza rynku;...
Opis stanowiska Promowanie produktów firmy wśród lekarzy i farmaceutów (praca z lekami RX) Realizowanie zadań i założonych celów sprzedażowych; Planowanie pracy, przygotowywanie analiz i research rynku farmaceutycznego na danym terenie; Utrzymywanie trwałych relacji biznesowych; Aktywny...
Codzienne spotkania z lekarzami i promowanie produktów farmaceutycznych. Reprezentowanie firmy na branżowych konferencjach i zjazdach. Budowanie i utrzymywanie relacji ze środowiskiem medycznym. Realizacja celów sprzedażowych. Analiza rynku i ciągłe doskonalenie zawodowe.
Codzienne spotkania z lekarzami i promowanie produktów farmaceutycznych. Reprezentowanie firmy na branżowych konferencjach i zjazdach. Budowanie i utrzymywanie relacji ze środowiskiem medycznym. Realizacja celów sprzedażowych. Analiza rynku i ciągłe doskonalenie zawodowe.
Promocja produktów farmaceutycznych RX. Realizacja celów sprzedażowych, a także planowanie i analiza rynkowa na przydzielonym terenie. Budowanie i utrzymywanie stabilnych relacji biznesowych, z naciskiem na trwałą współpracę. Aktywny udział w tworzeniu i podtrzymywaniu pozytywnego wizerunku firmy.
Klient portalu Praca.pl
Opacz-Kolonia
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
8 dni
Rozpoznawanie i wsparcie potrzeb naszych Pacjentów w dostępie do wyrobów medycznych. Obsługa infolinii: przyjmowanie i realizacja zamówień. Rejestrowanie i procesowanie zamówień w systemach firmowych. Efektywna obsługa zapytań przez e-mail i chat. Wystawianie oraz korygowanie dokumentów...
specjalista mid / senior / ekspert kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków Sprzedaż oraz prezentowanie produktów i urządzeń dedykowanych medycynie estetycznej i chirurgii plastycznej, Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie relacji z obecnymi, Współpraca z działami sprzedaży, marketingu i edukacji w celu realizacji celów biznesowych,...
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie współpracy z istniejącymi; Prezentowanie naszego innowacyjnego produktu – video monitoringu z analityką AI – oraz dopasowywanie go do potrzeb klientów; Negocjowanie warunków umów i finalizowanie transakcji; Budowanie długofalowych...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista mid / senior / ekspert kontrakt B2B aplikuj bez CV
6 dni
Sprzedaż i prezentacja produktów medycyny estetycznej. Aktywne pozyskiwanie klientów i utrzymywanie relacji biznesowych. Współpraca z działami sprzedaży, marketingu i edukacji. Udział w konferencjach branżowych oraz ich organizacja. Monitorowanie rynku i działań konkurencji. Prowadzenie...