Praca.pl Praca Mazowieckie Radom
Specjalista ds. Obsługi Małych Przedsiębiorstw

Praca Specjalista ds. Obsługi Małych Przedsiębiorstw Radom najnowsze oferty pracy

Brak ofert

Nie znaleźliśmy ofert pracy spełniających wybrane kryteria.

Sprawdź, czy nie ma literówek we wpisanych frazach lub spróbuj bardziej ogólnego zapytania.

Praca Specjalista ds. Obsługi Małych Przedsiębiorstw mazowieckie najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. sprzedaży produktu

    Formanway   Łomianki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B
    3 dni
    Zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych za pomocą różnych źródeł (sprzedaż B2B) Budowanie i dbanie o długotrwałe relacje z klientami; Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, uwzględniających specyfikę produktów CBD w segmencie Vape i e-liquids. Analiza...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; podstawowa znajomość języka angielskiego; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik sprzedażowych; obsługa komputera;...
  • Doradczyni / Doradca Klienta Biznesowego

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Doradztwo małym i średnim firmom w doborze usług bankowych,, Budowanie relacji z obecnymi klientami i zdobywanie nowych, Świadczenie profesjonalnej obsługi, korzystając z nowych technologii. Realizowanie celów sprzedażowych, Analizowanie finansów klientów, Zarządzanie...
  • Doradczyni / Doradca Biznesowy

    Santander Bank Polska S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    MOC naszej pracy: wspieranie klientów z segmentu małych i średnich firm w wyborze produktów i usług bankowych; budowanie długotrwałych, partnerskich relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowych klientów; zapewnienie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych...