Praca.pl Praca Śląskie
Specjalista ds. Reklamy

Praca Specjalista ds. Reklamy śląskie

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Specjalista ds. marketingu cyfrowego

    YOSHI INNOVATION SPÓŁKA AKCYJNA   Chorzów, ul. 75 Pułku Piechoty 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Opis stanowiska: planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowych online, przygotowywanie treści i materiałów promocyjnych do publikacji, prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych i nadzór nad ich efektywnością, analiza działań konkurencji oraz identyfikacja nowych...
  • Specjalista ds. Marketingu i Reklamy

    Kanclerz sp. z o.o.   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Zarządzanie budżetem marketingowym i analiza skuteczności kampanii; Tworzenie i publikacja treści w social media: Facebook, Instagram, TikTok; Projektowanie postów, grafik, wideo, reelsów i artykułów; Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads, Meta Ads i TikTok Ads; Obsługa...
  •  
  • Specjalista ds. Marketingu

    YOSHI INNOVATION SPÓŁKA AKCYJNA   Chorzów, ul. 75 Pułku Piechoty 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków na stanowisku: Udział w planowaniu i wdrażaniu kampanii marketingowych zgodnie z ustaloną strategią, Tworzenie treści marketingowych, Analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji trendów i możliwości dla Zleceniodawcy, Wsparcie działań SEO i SEM, Prowadzenie...
  • Specjalista ds. działań marketingowych

    YOSHI INNOVATION SPÓŁKA AKCYJNA   Chorzów, ul. 75 Pułku Piechoty 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: planowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych online i offline, opracowywanie treści marketingowych na stronę internetową i social media, prowadzenie komunikacji z odbiorcami w kanałach społecznościowych, analiza rynku i raportowanie efektów działań marketingowych,...