Praca.pl Praca
specjalista ds telefonicznej obslugi klienta, Szwajcaria

Praca specjalista ds telefonicznej obslugi klienta, Szwajcaria

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Mitarbeiter im Customer Care Center m/w/d

    SIGVARIS AG   Szwajcaria, St. Gallen    praca zdalna
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Wir bieten derzeit eine einzigartige Gelegenheit: eine Position im Home Office mit einem Beschäftigungsgrad von 50 % bis 100 %. Es besteht auch die Möglichkeit, in einem Jobsharing-Modell zu arbeiten. Der Arbeitsbeginn ist so bald wie möglich vorgesehen. Von den Bewerbern wird erwartet, dass sie...
  • Agent service client m/f/d

    SIGVARIS AG   Szwajcaria, St. Gallen    praca zdalna
    specjalista (mid)  część etatu / pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Nous offrons actuellement une opportunité unique : une position en Home Office avec un taux d'activité de 50% à 100%. Il est également possible de travailler en partage de poste. Le début du travail est prévu dès que possible. Il est attendu des candidats qu'ils participent régulièrement à...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    Praca.pl   Szwajcaria    praca zdalna
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa zamówień, realizowana zdalnie. Kompetentna pierwsza linia kontaktu dla klientów w branży medycznej, Zarządzanie zapytaniami klientów telefonicznie i mailowo. Obsługa zwrotów i reklamacji. Wsparcie klientów w portalu biznesowym.
  • Konsultant w Centrum Obsługi Klienta z językiem francuskim

    Praca.pl   Szwajcaria    praca zdalna
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Opis stanowiska Samodzielne zarządzanie realizacją zamówień. Zapewnienie wsparcia dla klientów branży medycznej. Odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną i mailową. Obsługa zwrotów i reklamacji. Pomoc klientom w korzystaniu z portalu biznesowego.