Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Niemierzyno
Specjalista ds. Zakupów

Praca Specjalista ds. Zakupów Niemierzyno

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1

  • Bookkeeper & Accounts - Admin / Personal Assistant position / ecommerce

    GAVBIZ   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu
    1 dni
    Responsibilities: Bookkeeping: Sales ledger- invoicing customers daily, dealing with credit control and all aspects of sales ledger. Purchase ledger- posting purchase invoices, issuing payments, reconciling purchase ledger. Banking- posting all bank transactions, reconciling various bank accounts,...

Praca Specjalista ds. Zakupów zachodniopomorskie najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. zakupów

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
  • Specjalista ds. zakupów technicznych

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów technicznych zgodnie z polityką zakupową spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i...
  • Asystent ds. Zakupów

    Green Basket Sp. z o. o.   Szczecin, ul. Floriana Krygiera 1    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent
    15 dni
    Twój zakres obowiązków: wsparcie kupca i działu zakupów w codziennej pracy; tworzenie baz danych dostawców; koordynowanie zgodności danych logistycznych; aktualizowanie danych towarowych w systemie; współpraca z działami w firmie Greenbasket; tworzenie zapytań ofertowych;
  • Kierownik ds. zakupów

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
  • Kierownik ds. zakupów drewna

    Silva Sp. z o.o.   Szczecinek    praca mobilna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Nadzór nad procesem zakupów surowca drzewnego na podległym terenie (Polska Północna) Planowanie zakupów surowca w celu zapewnienia ciągłości produkcji Pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych zgodnie ze...
  • Kierownik Zakupów Operacyjnych

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę
    3 dni
    Twoje Zadania. Praca z liderem zakupów (Drawsko Pom, Czaplinek, Białogard i Meksyk) Monitorowanie prawidłowości funkcjonowania procesu; Rozwój procesu zakupów operacyjnych; Nadzorowanie pracy kupców; Akceptacja zamówień; Rozwój systemu ERP; Wdrażanie i rozwój raportów; Współpraca z...
  • Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
  • GO Controller (Procurement)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    About the department: The Procurement Performance Management (PPM) team aims to introduce and maintain key metrics in procurement area to maximize value, efficiency, and cost management throughout the procurement cycle. PPM fulfill management reporting requirements and supports Global Procurement...
  • Bookkeeper & Accounts - Admin / Personal Assistant position / ecommerce

    GAVBIZ   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu
    1 dni
    Responsibilities: Bookkeeping: Sales ledger- invoicing customers daily, dealing with credit control and all aspects of sales ledger. Purchase ledger- posting purchase invoices, issuing payments, reconciling purchase ledger. Banking- posting all bank transactions, reconciling various bank accounts,...