specjalista junior / mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu Szukamy kilku pracowników
5 dni
Twój zakres obowiązków: Będziesz aktywnie poszukiwać nowych klientów i oferować im produkty ubezpieczeniowe (ubezpieczenia na życie, majątkowe, grupowe). Będziesz przygotowywać oferty ubezpieczeniowe i prowadzić spotkania z klientami. Twoim zadaniem będzie doradzanie klientom jak...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Klient portalu Praca.pl
Bydgoszcz
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
7 dni
Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi zamówieniami klientów i nadzorowanie ich terminowej realizacji.
Jakie zadania na Ciebie czekają? analizowanie potrzeb klientów; przygotowywanie spersonalizowanych rozwiązań z zakresu termomodernizacją, OZE i ich sprzedaż; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; szkolenie współpracowników oraz...
Analiza potrzeb klientów w zakresie termomodernizacji i OZE; Przygotowywanie spersonalizowanych rozwiązań i ich sprzedaż; Budowanie oraz utrzymywanie relacji z klientami, w tym poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; Szkolenie współpracowników i promowanie zrównoważonych rozwiązań...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
Rozwijanie relacji z klientami, identyfikacja ich potrzeb i kreowanie ofert z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Organizacja spotkań z klientami, zarówno online, jak i bezpośrednich. Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych przy wsparciu i dostępie do szkoleń oraz opieki mentora.
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
1 dni
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań.
Twój zakres obowiązków: Budowanie i rozwijanie relacji z klientami w oparciu o zaufanie i wartości Allianz – masz za sobą silną markę i wsparcie mentora, który pomaga Ci od pierwszego dnia; Rozpoznawanie potrzeb i tworzenie ofert – otrzymasz gotowe narzędzia i pomoc doświadczonych...
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...