GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Zarządzanie projektami MS&T na poziomie globalnym, transferami technologii oraz transferem wiedzy; Prowadzenie projektów związanych z maksymalizacją efektywności wytwarzania; Podejmowanie inicjatyw w zakresie rozwoju oraz implementacji rozwiązań technologicznych do...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Nadzór nad procesem zakupów surowca drzewnego na podległym terenie (Polska Północna) Planowanie zakupów surowca w celu zapewnienia ciągłości produkcji Pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych zgodnie ze...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Zadania: Nadzór nad realizacją zakupów zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem do produkcji; Kontrola stanów magazynowych oraz zapotrzebowania na materiały do produkcji; Nadzór i zarządzanie zespołem (2 osoby) Nadzór nad stanami zamówionych materiałów na stoku u dostawców oraz nad...
GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Przygotowania specyfikacji materiałów opakowaniowych (rejestracyjnych oraz ogólnych) Zarządzanie danymi do etykiet logistycznych w systemach Oracle i Nice Label; Ujednolicanie i standaryzowanie szablonów etykiet logistycznych; Opracowywanie rysunków technicznych dla...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współpraca z dealerami i importerami na terenie całej Polski i Słowacji; Tworzenie i przesyłanie zapytań ofertowych zgodnych z potrzebami Spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami; Negocjowanie zapisów umów; Analiza otrzymanych ofert; Sporządzanie...
Zadania: Ewidencja dokumentów w systemie finansowo-księgowym; Ewidencja środków trwałych oraz wyposażenia ewidencjonowanego; Ewidencja środków trwałych w budowie, inwestycji; Wsparcie kierownika działu księgowości; Współpraca z pozostałymi działami firmy, wsparcie merytoryczne/...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twój zakres obowiązków: opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej, zarządzanie i organizacja pracy Działu Zakupów, prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków współpracy z dostawcami, aktywne monitorowanie i analizowanie rynku w poszukiwaniu...
Twoja misja Będziesz wspierać kierownika działu w zapewnieniu wysokiej jakości usług świadczonych przez restaurację. Będziesz dbać o bieżącą obsługę gości zgodnie ze standardami marki i konceptu restauracyjnego, sprzedaż produktów gastronomicznych oferowanych przez hotel oraz...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone. Takes personal responsibility to understand and comply with all company and client security requirements and policies. Ensures that...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
6 dni
What the day will look like Working as a Manager on the Global Controllership Projects team, you will be part of an international team responsible from the planning to execution of global accounting and finance initiatives, specifically in the following areas: Controllership Project Management...
Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...
Medicover sp. z o.o.Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
praca hybrydowa / stacjonarna
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
2 dni
Jakie zadania na Ciebie czekają? samodzielne prowadzenie projektów oraz programów zgodnie z obowiązującą w Medicover metodyką; współudział w przygotowaniu uzasadnienia biznesowego dla projektów (Business Case) zarządzanie projektami w celu maksymalizacji celów biznesowych;...
Na co dzień w naszym zespole:realizujesz procedury audytowe w jednostkach organizacyjnych Banku oraz podmiotach Grupy Kapitałowej Banku,formułujesz w oparciu o wyniki procedur audytowych, oceny procesów objętych audytem oraz zgłaszasz propozycje działań naprawczych,współuczestniczysz w...
Opis stanowiska Przygotowanie próbek do badań sensorycznych; Przeprowadzanie badań sensorycznych, udział w panelu oceniającym; Analiza wyników oraz opracowywanie raportów z badań; Prowadzenie dokumentacji zgodnie z przyjętym systemem zarządzania jakością; Autoryzacja wyników badań;...