Do Twoich zadań będzie należeć między innymi: kierowanie pracą Zespołu Wsparcia Użytkownika platformy benefitowej; podnoszenie jakości i efektywności pracy zespołu; kontrolowanie przebiegu i terminowości realizacji zgłoszeń; stałe usprawnianie organizacji pracy i implementowanie...
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu (około 20 osób), obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów, analiz i...
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, dbałość o realizację celów finansowych, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, obsługa reklamacji, przygotowywanie...
Praca.pl wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje na temat cookie znajdziesz w polityce prywatności. Zamknij