specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie aktywności w oparciu o segmentację klientów; Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów...
Będziesz odpowiedzialny/a za kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi i proponowanie im produktów i usług dedykowanych dla biznesu. Zgłoś się do nas jeśli: Posiadasz doświadczenie w sprzedaży (CC lub telesprzedaży) Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój; Jesteś skoncentrowany/a na...
Zakres obowiązków: e-mailowa i telefoniczna obsługa klienta, przygotowywanie oferty zgodnie z preferencjami klienta oraz umiejętna sprzedaż oferty Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu, pozyskiwanie nowych klientów.
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
aktywna sprzedaż produktów firmy na terenie całej Polski, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie relacji z już istniejącymi kontrahentami, realizacja planów sprzedażowych, raportowanie swojej pracy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 30,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
5 dni
Poszukujemy osoby: Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy zdalnej niezbędna jest duża samodyscyplina, zaangażowanie i determinacja; Ma duże...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Gdańsk
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Efektywna obsługa reklamacji klientów; Śledzenie portali klienta i raportowanie ryzyk; Aktualizacja rejestru reklamacji; Wprowadzanie wymagań klienta w procesy; Kontakt z klientami: e-mail, telefon, wizyty; Reprezentowanie firmy w kwestiach jakości; Planowanie i...