Lista stanowisk - HR Business Partner

Polecane oferty - Human Resources / Kadry

  • HR Biznes Partner

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Wieliczka    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? Efektywne funkcjonowanie procesów HR oraz wsparcie realizacji celów biznesowych w dyrekcjach Centrali zgodnie ze standardami i celami firmy; Jakościowe wdrożenie i funkcjonowanie procesów HR (rekrutacja, integracja, staże , oceny i rozwój kompetencji...
  • Specjalista / Specjalistka HR

    Bank Pocztowy S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Twój zakres obowiązków Bieżące wsparcie menedżerów w realizacji polityki personalnej. Doradztwo w zakresie prawa pracy, narzędzi HR i efektywnych metod komunikacji. Koordynowanie projektów HR, w tym zarządzanie zastępowalnością, a także opracowywanie planów retencji i sukcesji....

HR Business Partner

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Praca na stanowisku HR Business Partnera (skrótowo określanego jako HRBP) obejmuje szereg działań mających na celu rekrutację nowych pracowników, dobieranie partnerów biznesowych zgodnie z polityką firmy i jej aktualnym zapotrzebowaniem, sprawne wdrażanie nowych pracowników, bieżące doskonalenie polityki firmy w kwestiach personalnych  oraz współpracę z innymi działami w tym zakresie.

HR BUSINESS PARTNER – JAK ZOSTAĆ?

Stanowisko HR Business Partnera łączy w sobie obowiązki z wielu dziedzin. Kandydat na to stanowisko, oprócz oczywiście kompetencji „twardych” (czyli odpowiedniego – najczęściej ekonomicznego lub związanego z marketingiem czy zarządzaniem – wykształcenia, a także doświadczenia w podobnym obszarze działań), powinien mieć cechy charakteru pomagające mu dobrze wywiązywać się z powierzonych zadań. W ogłoszeniach o pracę jako wymagania pojawiają się często: wysoka kultura osobista, dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, zdolności sprzedażowe, orientacja na cel.

HR BUSINESS PARTNER: OBOWIĄZKI

HR business partnering to przede wszystkim doradztwo personalne: osoba zatrudniona na stanowisku HRBP ocenia kadrowe potrzeby firmy i we współpracy z działem HR rekrutuje nowych pracowników. W zakresie obowiązków leży również planowanie szkoleń i innych działań służących wprowadzaniu nowych pracowników, tzw. onboarding. HR Business Partner odpowiada także za współpracę z podmiotami zewnętrznymi: ocenia zapotrzebowanie i nawiązuje kontakt z partnerami biznesowymi, dbając o interesy firmy i nawiązanie dobrych relacji w jej imieniu. Współdziałając z managerami innych działów, pomaga dbać o dobre relacje w zespole i  integrację pracowników.

PERSPEKTYWY ZATRUDNIENIA

HR Business Partnerzy potrzebni są przede wszystkim w dużych firmach, dla których nawiązywanie relacji biznesowych oraz rekrutacja nowych pracowników są niemal codziennością. W tego typu organizacjach zatrudnianie osób zajmujących się HRBP stało się w ostatnich latach bardzo popularne, można więc znaleźć wiele ofert pracy. Mniejsze przedsiębiorstwa raczej nie oferują takiego stanowiska, wystarczy im działanie osoby odpowiedzialnej za sprawy kadrowe i/lub HR.

HR BUSINESS PARTNER – ZAROBKI

Większość osób zatrudnionych na stanowisku HR Business Partnera otrzymuje pensję w zakresie od 4 526 do 7 529 zł netto – wysokość zarobków zależy od województwa, wielkości miasta, kompetencji pracownika oraz finansowych możliwości firmy, która go zatrudnia. Tylko 25% HRBP dostaje miesięcznie więcej niż 7529 zł, a mediana miesięcznych dochodów HR Business Partnerów wyniosła w 2019 roku według Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń 5829 zł netto.

Praca HR Business Partner
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Human Resources / Kadry

  • HR Business Manager

    Praca.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Prowadzenie procesu identyfikacji, tworzenia i wdrażania tematów i inicjatyw strategii HR dla wszystkich jednostek organizacyjnych; Zapewnienie proaktywnego i strukturalnego przetwarzania zagadnień ad hoc, a także strategicznych (np. zatrzymanie pracowników, planowanie sukcesji,...
  • Ekspert / Ekspertka ds. Kultury Organizacyjnej i Wellbeingu / Culture & Wellbeing Expert

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    GŁÓWNE OBOWIĄZKI: projektowanie najlepszych doświadczeń pracowników (employee experience) oraz udział w tworzeniu zwinnej i otwartej kultury organizacyjnej nastawionej na zdrowie psychiczne, fizyczne oraz zdrowe relacje w zespole. budowa strategii wellbeingowej w długoterminowym ujęciu,...
  • HR Business Partner

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Rumia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? budowanie kultury organizacyjnej w oparciu o wartości firmy, dbanie o przestrzeganie zasad etyki biznesu na poziomie sklepu; wspieranie i współpracowanie z kadrą menedżerską w rozwoju kompetencji pracowników poprzez min. szkolenia, programy rozwojowe, udział...
  • Specjalista / Specjalistka HR (HR Biznes Partner)

    Bank Pocztowy S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Bieżące wsparcie menedżerów w realizacji polityki personalnej; Doradztwo z zakresu prawa pracy, narzędzi HR i metod komunikacji; koordynowanie projektów HR, w tym zarządzania zastępowalności oraz budowania planów retencji i sukcesji; prowadzenie rekrutacji na...
  • HR Business Partner

    WIELTON S.A.   Wieluń    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: kompleksowe wsparcie HR dla menedżerów w dwóch spółkach (niemieckiej i polskiej) w kwestiach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, w tym zarządzaniem wydajnością, relacjami pracowniczymi i rozwojem talentów, udział w procesie planowania sukcesji, prowadzenia...
  • HR Biznes Partner

    Bank Pocztowy S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Bieżące wsparcie menedżerów w realizacji polityki personalnej; Doradztwo z zakresu prawa pracy, narzędzi HR i metod komunikacji; Koordynowanie projektów HR, w tym zarządzania zastępowalności oraz budowania planów retencji i sukcesji; Prowadzenie rekrutacji na wybrane...

Najnowsze artykuły

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Nie muszę nikomu udowadniać swoich umiejętności i przekonywać, że wiele mogę, mimo iż nie widzę – mówi Krystyna Włodarek, działaczka społeczna, która w 2018 r. straciła wzrok. Specjalistka ds. dostępności Barbara Filipowska, osoba niewidoma, dodaje, że jednak często natrafiała na „mur” w kontaktach z rekruterami. Oto co pilnie trzeba zmienić w kontekście pracy osób z dysfunkcją wzroku.

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"

Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Jakie wybrać rośliny do biura?

Jakie wybrać rośliny do biura?

Nie w każdym wnętrzu sprawdzi się ponadczasowa paprotka, nie wszędzie pasuje klasyczny fikus. W przyjaznym dla psów wnętrzu warto rozważyć palmę Areka, w biurze bez okien monsterę, a w open space choćby pachirę. Wiosna to dobry czas na znalezienie dla swojego biura nowej aranżacji roślinnej. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy zakupie roślin i jak stworzyć w swojej firmie zielone biuro.

Ubytek słuchu – które grupy zawodowe są najbardziej narażone?

Ubytek słuchu – które grupy zawodowe są najbardziej narażone?

25 kwietnia wypada Międzynarodowy Dzień Świadomości Zagrożenia Hałasem, święto zainicjowane przez Ligę Niedosłyszących po to, by zwrócić uwagę na towarzyszący nam w życiu codziennym hałas i jego wpływ na zdrowie. Na pogorszenie się słuchu szczególnie narażeni są ci, którzy doświadczają hałasu w pracy. Wyjaśniamy, jakie są dopuszczalne normy hałasu oraz jak się przed nim skutecznie chronić.