Narodowy Bank Polski jest bankiem centralnym Rzeczypospolitej Polskiej. Jego zadania są określone w Konstytucji RP, ustawie o Narodowym Banku Polskim i ustawie Prawo bankowe.
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: uczestnictwo w pracach nad kształtem instrumentarium polityki pieniężnej NBP, uczestnictwo w pracach związanych z dostosowywaniem systemu operacyjnego polityki pieniężnej NBP do standardów Eurosystemu, udział w przygotowywaniu raportów i...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: analiza sytuacji na rynkach globalnych, wschodzących, regionalnych i krajowych, przygotowywanie opracowań analitycznych o charakterze empirycznym z wykorzystaniem instrumentarium statystyczno-ekonometrycznego, konstruowanie i posługiwanie się...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: utrzymanie i zarządzanie środowiskiem BusinessObjects; administracja zasobami środowiska BusinessObjects; projektowanie architektury środowisk BusinessObjects; pomoc techniczna dla użytkowników środowiska BusinessObjects; projektowanie...
Do głównych obowiązków pracownika należeć będzie: wykonywanie czynności sekretarza komisji przetargowej w postępowaniach o udzielenie zamówienia NBP prowadzonych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie regulacji wewnętrznych NBP (pozaustawowych).
Do głównych obowiązków pracownika należeć będzie: przygotowywanie opinii z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych, na potrzeby wewnętrzne NBP, opracowywanie wzorcowych dokumentów i pism, na potrzeby prowadzonych przez NBP postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, opiniowanie...
Do głównych zadań zatrudnionego pracownika należeć będzie: prowadzenie analiz i prac projektowych związanych z rozwojem krajowych systemów płatności w powiązaniu z systemami zagranicznymi, przygotowywanie sprawozdań i statystyk dotyczących funkcjonowania systemów płatności.
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: sporządzanie analiz dotyczących funkcjonowania rynku kapitałowego, systemu płatniczego i systemów rozrachunku papierów wartościowych, udział w pracach grup roboczych w krajowych i międzynarodowych organizacjach współpracujących z NBP,...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: zbieranie informacji o zasadach funkcjonowania systemów płatności oraz systemów autoryzacji i rozliczeń prowadzonych przez agentów rozliczeniowych niebędących bankami, dokonywanie ocen zasad funkcjonowania systemów płatności oraz...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: planowanie, prowadzenie i raportowanie wyników zadań audytowych dotyczących obszaru IT oraz procedur związanych z bezpieczeństwem i ochroną (w tym również ochroną informacji niejawnych oraz mienia bankowego), które wspierają procesy...
Do głównych zadań zatrudnionego pracownika należeć będzie: opracowanie koncepcji oraz udział przy wdrożeniu elektronicznego systemu obiegu dokumentów dla systemów niejawnych o klauzuli „zastrzeżone", analiza dokumentów pod kątem spełnienia wymagań bezpieczeństwa, które stawiane...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: prowadzenie dokumentacji księgowej, przeprowadzanie kontroli formalno – rachunkowej dowodów księgowych, kontrolowanie prawidłowości zapisów księgowych, sprawdzanie zgodności otrzymanych od kontrahentów potwierdzeń sald z własnymi...
Umowa na zastępstwo Do głównych zadań pracownika należeć będzie: przyjmowanie, kontrolowanie pod względem formalno – rachunkowym i dekretowanie dokumentów związanych ze sprzedażą towarów i usług, sporządzanie i wprowadzanie do systemu faktur sprzedaży, kontrolowanie prawidłowości...
Do głównych zadań zatrudnionego pracownika należeć będzie: HelpDesk i obsługa zgłoszeń w Systemie Wsparcia Informatycznego w zakresie: instalacji sprzętu i oprogramowania komputerowego, obsługi awarii sprzętu komputerowego, wsparcia użytkowników podczas awarii systemów i aplikacji...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: opracowywanie i aktualizowanie Strategii, we współpracy z departamentami i jednostkami organizacyjnymi NBP, w tym określanie celów działania w perspektywie wieloletniej, prowadzenie bieżących analiz strategicznych dotyczących otoczenia i...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: kierowanie pracą Wydziału, organizowanie i kontrolowanie przebiegu realizacji zadań Wydziału, dokonywanie ocen zasad funkcjonowania systemów płatności oraz systemów autoryzacji i rozliczeń prowadzonych przez niebankowych agentów...