Realizację powierzonych nam przez Klientów zadań, prowadzi profesjonalny i kompetentny zespół pracowników, project managerów oraz konsultantów, doświadczonych w sprzedaży produktów i usług. Nasza struktura terenowa obejmuje cały kraj. Pracujemy w oparciu o wyspecjalizowanych koordynatorów i merchandiserów we wszystkich strategicznych miastach w Polsce, dbając o podnoszenie przewagi konkurencyjnej i zwiększaniu siły oddziaływania naszych Klientów.
Zadania: Koordynacja powierzonych projektów audytowych w ramach działalności firmy, Przygotowywanie nowych projektów do wdrożenia, Planowanie, koordynacja oraz nadzór nad działaniami prowadzonymi w projektach, Dbałość o kompleksowy i terminowy przepływ informacji pomiędzy Centralą a...
Doradztwo i sprzedaż energii elektrycznej dla klientów z sektora B2B, Aktywne pozyskiwanie klientów - praca w terenie, Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, Dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb klienta (szeroki wachlarz możliwości), Doradztwo w zakresie niższych...
Zadania: Utrzymywanie efektywnych kontaktów z hurtowniami i sklepami detalicznymi w celu korzystnego kształtowania dystrybucji produktów w podległym regionie, Poszerzenie dystrybucji poprzez pozyskanie nowych klientów, Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży w regionie, Dbałość o asortyment...
Do najważniejszych zadań osoby na tym stanowisku będą należeć: współtworzenie strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z mediami, monitoring wydarzeń branżowych w celu promocji firmy, przygotowywanie informacji, artykułów oraz...
Twoje codzienne zadania, to: Koordynacja powierzonych projektów outsourcingowych oraz przygotowywanie nowych projektów do wdrożenia, zgodnie z harmonogramem i budżetem, Zarządzanie poprzez zlecanie, negocjacje, koordynację, nadzór, weryfikację jakości i efektywności prac wykonywanych w...
Do obowiązków kandydata należeć będzie: Zbieranie danych od pracowników terenowych MODUS; Tworzenie, opracowywanie, analizowanie raportów zbiorczych dla Klientów według ustalonego harmonogramu; Weryfikacja raportów/ankiet pod kątem zgodności z dołączonymi zdjęciami; Obsługa platformy...
Twoje codzienne zadania, to: Koordynacja powierzonych projektów outsourcingowych oraz przygotowywanie nowych projektów do wdrożenia, zgodnie z harmonogramem i budżetem, Zarządzanie poprzez zlecanie, negocjacje, koordynację, nadzór, weryfikację jakości i efektywności prac wykonywanych w...
Zadania: Utrzymywanie efektywnych kontaktów ze sklepami detalicznymi w celu korzystnego kształtowania dystrybucji produktów w podległym regionie, Poszerzenie dystrybucji poprzez wprowadzanie nowych produktów; Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży w regionie, Dbałość o asortyment u...
Doradztwo i sprzedaż energii elektrycznej dla klientów biznesowych, Aktywne pozyskiwanie klientów - praca w terenie, Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, Przygotowanie i prezentacja ofert biznesowych, Planowanie działań sprzedażowych oraz bieżące ich raportowanie,...
Koordynator ds. Merchandisingu kieruje zespołem merchandiserów. Odpowiada za zarządzanie projektami. Do jego obowiązków należy jasne formułowanie zadań. Jest źródłem motywacji dla swoich pracowników. Jednocześnie, dla naszych klientów jest głównym kontaktem a zarazem najważniejszym...
Cluster Manager kieruje zespołem Kierowników Regionalnych. Odpowiada za zarządzanie projektami. Do jego obowiązków należy jasne formułowanie zadań. Jest źródłem motywacji dla swoich pracowników. Jednocześnie, dla naszych klientów jest głównym kontaktem a zarazem najważniejszym...
Jako Mobilny Doradca Klienta będziesz: Wizytował punkty sprzedaży; Zapewniał szkolenie produktowe dla pracowników punktów; Monitorował sprzedaż produktów naszego Klienta oraz jego konkurencji; Organizował akcje lokalne wspierające widoczność marki; Koordynował i nadzorował akcje...
prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów; telemarketing internetowy; tworzenie bazy danych potencjalnych klientów; telefoniczny kontakt z klientem z wyłączeniem sprzedaży – umawianie spotkań dla handlowców z potencjalnymi klientami; raportowanie;