
Na rynku FMCG istniejemy od 1996 roku. Działamy na terenie całego kraju i specjalizujemy się w merchandisingu, outsourcingu sił sprzedaży, badaniach i audytach punktów sprzedaży
oraz akcjach wsparcia sprzedaży.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
PR manager
Do najważniejszych zadań osoby na tym stanowisku będą należeć:
- współtworzenie strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy,
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z mediami,
- monitoring wydarzeń branżowych w celu promocji firmy,
- przygotowywanie informacji, artykułów oraz redagowanie wypowiedzi eksperckich do mediów branżowych,
- zarządzanie i współtworzenie narzędzi komunikacji (strona internetowa, portale społecznościowe, newsletter firmowy),
- reprezentowanie firmy na eventach branżowych,
- pracę z działami w firmie oraz partnerami i firmami współpracującymi na zewnątrz.
Wymagania:
- minimum 2- letnie doświadczenie zawodowe w obszarze PR i social media zdobyte w branży B2B i/lub agencji PR-owej,
- samodzielność,
- zaangażowanie, proaktywność i pomysłowość,
- wysokie umiejętności interpersonalne i komunikatywność.
Oferujemy:
- samodzielność w działaniu oraz realny wpływ na rozwój w firmie i dalszą ścieżkę kariery,
- wsparcie i szkolenie na etapie wprowadzenia,
- pracę z zaangażowanymi ludźmi, tworzącymi zgrany zespół,
- kartę multisport lub medyczną.