Największym atutem KRUKa są ludzie. Kompetentni i zaangażowani. Nasi pracownicy to w większości absolwenci wyższych uczelni, głównie kierunków prawniczych, ekonomicznych i nauk społecznych. Ludzie są największym i najważniejszym kapitałem firmy, dlatego zespół KRUKa to osoby pracujące z pasją, otwarte na nowe wyzwania, zaangażowane, dążące do realizacji wytyczonych celów z pełnym poczuciem odpowiedzialności. Cenimy i pielęgnujemy wśród naszych pracowników inicjatywę, kreatywność, chęć rozwoju. Cieszymy się, że tak wiele osób identyfikuje się z firmą i chce rozwijać się w obrębie organizacji. To dzięki zaangażowanym pracownikom KRUK S.A. jest obecnie liderem rynku zarządzania wierzytelnościami w Polsce.
Opis: Praca na Contact Center; Telefoniczna obsługa Klientów; Pomoc Klientom w spłacie zadłużenia oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji; Dbanie o najwyższą jakość rozmów; Realizacja założonych celów; Oczekujemy: Wykształcenia minimum średniego; Umiejętności budowania relacji...
Opis: Praca na Contact Center; Telefoniczna obsługa Klientów; Pomoc Klientom w spłacie zadłużenia oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji; Dbanie o najwyższą jakość rozmów; Realizacja założonych celów; Oczekujemy : Wykształcenia minimum średniego; Umiejętności budowania...
OPIS: Kontakt telefoniczny, pisemny oraz mailowy z kancelariami komorniczymi w zakresie bieżącego monitoringu prowadzonych postępowań egzekucyjnych; Utrzymywanie i nawiązywanie poprawnych relacji z kancelariami komorniczymi; OCZEKUJEMY: Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów...
OPIS STANOWISKA: Praca na Contact Center; Telefoniczny kontakt z klientami z zachowaniem najwyższej jakości rozmów; Aktualizacja bazy danych; Realizacja założonych celów; OCZEKUJEMY: Wykształcenie minimum średnie; Znajomość obsługi komputera; Umiejętność budowania relacji oraz wysoka...
OPIS: Nadzór, obsługa i kontrola prawidłowości przebiegu postępowania sądowego oraz egzekucji z nieruchomości; Przygotowanie projektów pism procesowych kierowanych do organów egzekucyjnych w procesie obsługi egzekucji z nieruchomości; Obsługa korespondencji w toku postępowania sądowego...
Osoba na stanowisku Referenta będzie odpowiadać za: Telefoniczny kontakt z Klientami z zachowaniem najwyższej jakości rozmów; Przeprowadzanie ankiet badających satysfakcję Klientów; Praca z wykorzystaniem przygotowanej ankiety badawczej; Analizowanie głosu Klienta pozyskiwanego z różnych...
Opis: Zarządzanie i rozwijanie zespołu kilkunastu Doradców Klienta na Contact Center; Motywowanie zespołu, kreowanie w nim odpowiedzialności za wyniki oraz budowanie długofalowych relacji z Klientami; Rozwój zespołu i stałe podnoszenie jakości oraz efektywności pracy Doradców;...
Opis: Praca na Contact Center; Telefoniczna obsługa Klientów; Pomoc Klientom w spłacie zadłużenia oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji; Dbanie o najwyższą jakość rozmów; Realizacja założonych celów; Oczekujemy : Wykształcenia minimum średniego; Umiejętności budowania...
Opis: Praca na Contact Center; Telefoniczna obsługa Klientów; Pomoc Klientom w spłacie zadłużenia oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji; Dbanie o najwyższą jakość rozmów; Realizacja założonych celów; Oczekujemy : Wykształcenia minimum średniego; Umiejętności budowania...
Opis: Praca na Contact Center; Telefoniczna obsługa Klientów; Pomoc Klientom w spłacie zadłużenia oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji; Dbanie o najwyższą jakość rozmów; Realizacja założonych celów; Oczekujemy : Wykształcenia minimum średniego; Umiejętności budowania...
Opis: Praca na Contact Center; Telefoniczna obsługa Klientów; Pomoc Klientom w spłacie zadłużenia oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji; Dbanie o najwyższą jakość rozmów; Realizacja założonych celów; Oczekujemy : Wykształcenia minimum średniego; Umiejętności budowania...
Opis: Praca na Contact Center; Telefoniczna obsługa Klientów; Pomoc Klientom w spłacie zadłużenia oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji; Dbanie o najwyższą jakość rozmów; Realizacja założonych celów; Oczekujemy : Praca na Contact Center; Telefoniczna obsługa Klientów; Pomoc...
Opis: Zarządzanie i rozwijanie zespołu kilkunastu Doradców Klienta na Contact Center; Motywowanie zespołu, kreowanie w nim odpowiedzialności za wyniki oraz budowanie długofalowych relacji z Klientami; Rozwój zespołu i stałe podnoszenie jakości oraz efektywności pracy Doradców;...
Opis: Realizacja potrzeb administracyjnych na powierzchni biurowej; Wykonywanie drobnych prac technicznych na powierzchni biurowej; Rozliczanie weryfikacja i analiza kosztów związanych z obszarem administracji i floty samochodowej; Wsparcie obszaru floty samochodowej w codziennych obowiązkach;...
Opis: Zarządzanie i rozwijanie zespołu Skip Tracing na Contact Center; Motywowanie zespołu, kreowanie w nim odpowiedzialności za wyniki oraz budowanie długofalowych relacji z Klientami; Rozwój zespołu i stałe podnoszenie jakości oraz efektywności realizowanego procesu ustalania kontaktów;...