Największym atutem KRUKa są ludzie. Kompetentni i zaangażowani. Nasi pracownicy to w większości absolwenci wyższych uczelni, głównie kierunków prawniczych, ekonomicznych i nauk społecznych. Ludzie są największym i najważniejszym kapitałem firmy, dlatego zespół KRUKa to osoby pracujące z pasją, otwarte na nowe wyzwania, zaangażowane, dążące do realizacji wytyczonych celów z pełnym poczuciem odpowiedzialności. Cenimy i pielęgnujemy wśród naszych pracowników inicjatywę, kreatywność, chęć rozwoju. Cieszymy się, że tak wiele osób identyfikuje się z firmą i chce rozwijać się w obrębie organizacji. To dzięki zaangażowanym pracownikom KRUK S.A. jest obecnie liderem rynku zarządzania wierzytelnościami w Polsce.
ZADANIA: Raportowanie czynności windykacyjnych zgodnie z umową zawartą z Partnerem Biznesowym; Fakturowanie uzyskiwanych przychodów dla Partnerów Biznesowych; Koordynowanie formatek niezbędnych do rozliczenia przychodów, prognozowanie wysyłek i innych ogólno- departamentowych czynności;...
OPIS OFERTY: Rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej w systemie z zachowaniem terminu; Sporządzanie pism w toku postępowania egzekucyjnego (wnioski, pisma). Raportowanie działań przełożonym. Współpraca bieżąca z komornikami sądowymi (kontakt telefoniczny, mailowy). Bezpośredni...
OPIS OFERTY: Rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej w systemie z zachowaniem terminu; Sporządzanie pism w toku postępowania egzekucyjnego (wnioski, pisma). Raportowanie działań przełożonym. Współpraca bieżąca z komornikami sądowymi (kontakt telefoniczny, mailowy). Bezpośredni...
OPIS STANOWISKA Zarządzanie i koordynacja procesów rozliczeń na pakietach własnych w ramach Grupy Kapitałowej Kruk S.A., Raportowanie wyników finansowych przy współpracy z Obszarem Controllingu i Zarządzania Płynnością oraz Departamentem Rachunkowości i Podatków, Bieżąca obsługa...
Jeśli: Lubisz pracę biurową z dokumentami; Cenisz stabilizację i jasno określone godziny pracy; Jesteś dobrze zorganizowany i nie straszna Ci praca pod presją czasu; Jesteś osobą skrupulatną i odpowiedzialną; Posiadasz dobrą znajomość MS Office (w szczególności Word i Excel) Chcesz...
Opis: Praca na Contact Center; Sprzedaż produktów finansowych; Telefoniczny kontakt z Klientem z zachowaniem najwyższej jakości rozmów; Realizacja założonych celów sprzedażowych; Oczekujemy : Wykształcenia minimum średniego; Umiejętności budowania relacji oraz wysokiej kultury...
OPIS STANOWISKA: Kontrola i analiza procesów operacyjnych w Obszarze Procesów Obsługi Klienta; Usprawnianie i ujednolicanie procesów operacyjnych w contact center oraz strukturach terenowych w zakresie międzynarodowym; Kontrola i monitorowanie efektów wprowadzonych zmian w procesach;...
OPIS STANOWISKA: Przygotowywanie oraz wysyłka korespondencji windykacyjnej, sądowej i komorniczej; Dbanie o jakość i terminową realizację procesu wysyłki korespondencji; Skanowanie, kserowanie, podbijanie i kompletowanie dokumentacji; Przygotowywanie dokumentacji do archiwizowania zarówno w...
OPIS STANOWISKA: Wprowadzanie wyciągów bankowych; Rozliczanie delegacji; Wystawianie faktur sprzedaży; Nadzór nad obiegiem dokumentów; Ewidencja, dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych (koszty podróży służbowych) Kontrola rozrachunków z pracownikami; OCZEKUJEMY: Wykształcenia...
Opis: Praca na Contact Center; Telefoniczna obsługa Klientów; Pomoc Klientom w spłacie zadłużenia oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji; Dbanie o najwyższą jakość rozmów; Realizacja założonych celów; Oczekujemy: Wykształcenia minimum średnie; Umiejętności budowania relacji...
Opis: Zarządzanie i rozwijanie zespołu kilkunastu Doradców Klienta na Contact Center; Motywowanie zespołu, kreowanie w nim odpowiedzialności za wyniki oraz budowanie długofalowych relacji z Klientami; Rozwój zespołu i stałe podnoszenie jakości oraz efektywności pracy Doradców;...
Jeśli: Lubisz pracę biurową z dokumentami; Cenisz stabilizację i jasno określone godziny pracy; Jesteś dobrze zorganizowany i nie straszna Ci praca pod presją czasu; Jesteś osobą skrupulatną i odpowiedzialną; Posiadasz dobrą znajomość MS Office (w szczególności Word i Excel) Chcesz...
DO JEGO/JEJ OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻAŁO GŁÓWNIE: Sporządzanie i redagowanie projektów pism procesowych, głównie w ramach procesu uzyskiwania klauzuli na następcę prawnego; Wprowadzanie korespondencji otrzymanej z sądów; Weryfikacja dokumentów charakterystycznych dla obsługiwanych...
Osoba na stanowisku Referenta będzie odpowiadać za: Telefoniczny kontakt z Klientami z zachowaniem najwyższej jakości rozmów; Przeprowadzanie ankiet badających satysfakcję Klientów; Praca z wykorzystaniem przygotowanej ankiety badawczej; Analizowanie głosu Klienta pozyskiwanego z różnych...
Ihre Aufgaben als Kundenbetreuer: Sie betreuen und pflegen unseren bestehenden Kundenstamm; Sie bearbeiten telefonische Anfragen unserer Kunden; Sie beraten unsere Kunden, beantworten Fragen und führen Verhandlungen; Sie unterstützen unsere Kunden dabei, ihre Probleme zu lösen; Das bringen Sie...