Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki , pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
Zakres obowiązków: Analiza stanu formalno-prawnego gruntów; Kontakty z administracją; Opracowywanie raportów podsumowujących prowadzone działania; Wspomaganie Lead Acquisition Managerów w bieżących obowiązkach; Prace biurowe.
Zakres obowiązków: Prowadzenie robót w zakresie sanitarnym (instalacje wewnętrzne), Nadzór nad prowadzaniem robót zgodnie z umową, projektem i harmonogramem, Optymalizacja kosztów i zasobów w tym również analiza projektów przetargowych, budowlanych, wykonawczych, Przygotowywanie ofert...
Zakres obowiązków: koordynacja prac budowlanych, uczestnictwo w odbiorach, kontrola i rozliczanie prac podwykonawców, prowadzenie zamówień sprzętu i materiałów z uwzględnieniem harmonogramu.
Zakres obowiązków: Praca w zespole projektowym; Przygotowywanie specyfikacji projektowych; Przygotowywanie dokumentacji technicznej; Przegląd dokumentacji urządzeń; Rozwiązywanie problemów technicznych;
Zakres obowiązków: odpowiedzialność za organizacje utrzymania ruchu w zakresie sieci elektroenergetycznej; koordynacja pracy elektryków, tworzenie grafików pracy i ocena techniczna urządzeń elektroenergetycznych; odpowiedzialność za tworzenie standardów przedsiębiorstwa w dziedzinie...
Zakres obowiązków: Analiza stanu formalno-prawnego gruntów; Kontakty z administracją; Opracowywanie raportów podsumowujących prowadzone działania; Wspomaganie Lead Acquisition Managerów w bieżących obowiązkach; Prace biurowe.
Zakres obowiązków: aktualizacja, kontrola i uczestnictwo w tworzeniu budżetu, kontrola faktur i wszelkich zobowiązań pod kątem formalno-rachunkowym, a także pod kątem zgodności z umowami i pełnomocnictwami, rozliczanie podwykonawców, zwalnianie kaucji, prowadzenie ewidencji kosztów i...
Zakres obowiązków: Analiza dokumentacji, Sporządzanie przedmiarów i wycena robót, Sporządzanie zapytań ofertowych, ocena i wybór ofert, Prowadzenie negocjacji z podwykonawcami i dostawcami, Uzupełnianie bazy danych podwykonawców i dostawców.
Zakres obowiązków: Analiza dokumentacji projektowej i koordynacja prac ofertowych, Zarządzanie zespołem, podział zadań. Zapewnienie realizacji procesu w założonym terminie, Uczestnictwo w przygotowaniu wycen. Samodzielna wycena robót budowlanych w ramach danej oferty, Prowadzenie negocjacji...
Zakres obowiązków: Prowadzenie realizacji z zakresu budownictwa przemysłowego, Organizacja budżetu budowy, Terminowa realizacja i rozliczenie finansowe danej budowy, koordynacja realizacji kontraktu, Zarządzanie projektem w zgodzie z zatwierdzonym budżetem i harmonogramem, Odpowiedzialność...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1467 dni
Zakres obowiązków: Nadzór nad placem budowy, Nadzór nad kadrą inżynierską, siłami własnymi i podwykonawcami, Sporządzanie obmiaru postępu robót, Prowadzenie prac w zgodzie z przyjętym harmonogramem i budżetem, koordynacja zamówień i dostaw materiałów, Kontrola i dokumentacja...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1467 dni
Zakres obowiązków: Doświadczenie w budownictwie przemysłowym, Nadzór i kontrola nad realizacją robót, Prowadzenie robót zgodnie z projektem i harmonogramem, Nadzorowanie i współpraca z podwykonawcami i dostawcami, Realizacja prac w terminie, zgodnie z budżetem i przy uwzględnieniu...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1467 dni
Zakres obowiązków: Koordynacja prac budowlanych, Uczestnictwo w odbiorach, kontrola i rozliczanie prac podwykonawców, Prowadzenie zamówień sprzętu i materiałów z uwzględnieniem harmonogramu, Kontakt z klientem, Znajomość programów MS Office i AutoCad, Prawo jazdy kat. B, Znajomość...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1471 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie analiz dokumentacji technicznej, Wykonywanie przedmiarów w zakresie branży elektrycznej na podstawie projektów, Optymalizacja kosztów w zakresie branży elektrycznej na etapie przygotowania oferty, Sporządzanie i przesyłanie zapytań ofertowych, Weryfikowanie...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1471 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie analiz dokumentacji technicznej, Wykonywanie przedmiarów w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej na podstawie projektów, Optymalizacja kosztów w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej na etapie przygotowania oferty, Sporządzanie i przesyłanie zapytań...