Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki , pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1471 dni
Obowiązki: Nadzór nad placem budowy, Nadzór nad kadrą inżynierską, siłami własnymi i podwykonawcami, Sporządzanie obmiaru postępu robót, Prowadzanie prac w zgodzie z przyjętym harmonogramem i budżetem, koordynacja zamówień i dostaw materiałów, Kontrola i dokumentacja jakości...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B
1471 dni
Obowiązki: Sporządzanie budżetu i harmonogramu inwestycji, Koordynacja procesu ofertowania podwykonawców, Zarządzanie projektem od strony technicznej i finansowej, Współpraca z Kierownikiem Budowy, Nadzór nad sporządzaniem dokumentacji powykonawczej budowy, Przygotowanie obiektu do...
Zakres obowiązków: Zarządzanie obiektami magazynowymi, Sporządzanie budżetów, Tworzenie i dbałość o przestrzeganie procedur dotyczących funkcjonowania parku, Zapewnienie obsługi technicznej dla obiektów, Koordynacja pracy firm obsługujących obiekty, Negocjacje kontraktów z dostawcami...
Zakres obowiązków: Wyszukiwanie i pozyskiwanie atrakcyjnych terenów inwestycyjnych dla branży logistycznej i produkcyjnej, Prowadzenie negocjacji z właścicielami gruntów i firmami pośredniczącymi, współpraca z urzędami administracji publicznej, Badanie stanu formalno-prawnego gruntów,...
Zakres obowiązków: Koordynacja i nadzór nad projektami budowlanymi realizowanymi z pozycji generalnego wykonawcy, Realizacja projektów w zakresie budownictwa przemysłowego (hale produkcyjne i magazynowe), Prowadzenie kontroli technicznej, organizacyjnej i finansowej projektów, Współpraca z...
Zakres obowiązków: Wsparcie dyrektora w koordynacji i nadzorowaniu projektów budowlanych realizowanych z pozycji generalnego wykonawcy, Realizacja projektów w zakresie budownictwa przemysłowego (hale produkcyjne i magazynowe), Udział w pozyskiwaniu nowych projektów, Zarządzanie personelem....
Zakres obowiązków: Prowadzenie robót w zakresie sanitarnym (instalacje wewnętrzne), Nadzór nad prowadzaniem robót zgodnie z umową, projektem i harmonogramem, Optymalizacja kosztów i zasobów w tym również analiza projektów przetargowych, budowlanych, wykonawczych, Przygotowywanie ofert...
Zakres obowiązków: Doświadczenie w budownictwie przemysłowym, Nadzór i kontrola nad realizacją robót, Prowadzenie robót zgodnie z projektem i harmonogramem, Nadzorowanie i współpraca z podwykonawcami i dostawcami, Realizacja prac w terminie, zgodnie z budżetem i przy uwzględnieniu...
Zakres obowiązków: koordynacja prac budowlanych, uczestnictwo w odbiorach, kontrola i rozliczanie prac podwykonawców, prowadzenie zamówień sprzętu i materiałów z uwzględnieniem harmonogramu.
Zakres obowiązków: Analiza stanu formalno-prawnego gruntów; Kontakty z administracją; Opracowywanie raportów podsumowujących prowadzone działania; Wspomaganie Lead Acquisition Managerów w bieżących obowiązkach; Prace biurowe.
Zakres obowiązków: montaż/ serwis urządzeń i osprzętu na teranie zakładu oraz wykonywanie modernizacji urządzeń, usuwanie usterek, wykonywanie przeglądów urządzeń i instalacji – inne proste prace elektryczne.
Zakres obowiązków: aktualizacja, kontrola i uczestnictwo w tworzeniu budżetu, kontrola faktur i wszelkich zobowiązań pod kątem formalno-rachunkowym, a także pod kątem zgodności z umowami i pełnomocnictwami, rozliczanie podwykonawców, zwalnianie kaucji, prowadzenie ewidencji kosztów i...
Zakres obowiązków: Analiza dokumentacji, Sporządzanie przedmiarów i wycena robót, Sporządzanie zapytań ofertowych, ocena i wybór ofert, Prowadzenie negocjacji z podwykonawcami i dostawcami, Uzupełnianie bazy danych podwykonawców i dostawców.
Zakres obowiązków: Analiza dokumentacji projektowej i koordynacja prac ofertowych, Zarządzanie zespołem, podział zadań. Zapewnienie realizacji procesu w założonym terminie, Uczestnictwo w przygotowaniu wycen. Samodzielna wycena robót budowlanych w ramach danej oferty, Prowadzenie negocjacji...
Obowiązki: koordynacja prac budowlanych, uczestnictwo w odbiorach, kontrola i rozliczanie prac podwykonawców, prowadzenie zamówień sprzętu i materiałów z uwzględnieniem harmonogramu,