Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki , pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
Zakres obowiązków: Kontrola nad dokumentacją projektową pod kątem kompletności i zgodności zapotrzebowania na projekcie; Odpowiedzialność za etap ofertowania (porównywanie, analiza ofert) oraz etap realizacji na projekcie; Negocjacje z dostawcami; Kontrola nad terminowością dostaw na...
Obowiązki: Prowadzenie realizacji w branży gazowej, Nadzór nad budżetem, koordynacja realizacji kontraktu, Zarządzanie projektem w zgodzie z zatwierdzonym budżetem i harmonogramem, Współpraca i nadzór nad generalnym wykonawcą, Odpowiedzialność za realizację powierzonego zakresu.
Zakres obowiązków: montaż lekkich konstrukcji stalowych, wykonywanie prac zgodnie z wytycznymi montażu i dokumentacją techniczną, przestrzeganie przyjętych norm BHP oraz procedur systemu zarządzania jakością.
Zakres obowiązków: Wspieranie BIM Managera w zakresie BIM 4D, 5D i 7D, Koordynacja międzybranżowa, Kontrola podwykonawców w zakresie przestrzegania standardów BIM (poprawność wykonania modeli 3D), Tworzenie rodzin w programie Autodesk Revit.
Obowiązki: Koordynacja prac budowlanych, Uczestnictwo w odbiorach, kontrola i rozliczanie prac podwykonawców, Prowadzenie zamówień sprzętu i materiałów z uwzględnieniem harmonogramu, Kontakt z klientem, Znajomość programów MS Office i AutoCad, Prawo jazdy kat. B, Znajomość języka...
Zakres obowiązków: Nadzór i kontrola nad realizacją robót, Prowadzenie robót zgodnie z projektem i harmonogramem, Nadzorowanie i współpraca z podwykonawcami i dostawcami, Realizacja prac w terminie, zgodnie z budżetem i przy uwzględnieniu przepisów BHP; Prowadzenie dokumentacji budowy.
Zakres obowiązków: Analiza stanu formalno-prawnego gruntów; Kontakty z administracją; Opracowywanie raportów podsumowujących prowadzone działania; Wspomaganie Lead Acquisition Managerów w bieżących obowiązkach; Prace biurowe.
Zakres obowiązków: Wyszukiwanie i pozyskiwanie atrakcyjnych terenów inwestycyjnych dla branży logistycznej i produkcyjnej, Prowadzenie negocjacji z właścicielami gruntów i firmami pośredniczącymi, współpraca z urzędami administracji publicznej, Badanie stanu formalno-prawnego gruntów,...
woj. śląskie Zakres obowiązków: Wyszukiwanie i pozyskiwanie atrakcyjnych terenów inwestycyjnych dla branży logistycznej i produkcyjnej, Prowadzenie negocjacji z właścicielami gruntów i firmami pośredniczącymi, Współpraca z jednostkami administracji publicznej, Badanie stanu...
Obowiązki: Nadzór nad przebiegiem robót budowlanych, Planowanie i koordynacja prac podwykonawców, Prowadzenie prac w zgodzie ze standardami BHP, Prowadzenie prac zgodnie z harmonogramem i dokumentacją, Bieżąca współpraca z innymi działami firmy.
Obowiązki: Nadzór nad przebiegiem robót budowlanych, Planowanie i koordynacja prac podwykonawców, Prowadzenie prac w zgodzie ze standardami BHP, Prowadzenie prac zgodnie z harmonogramem i dokumentacją, Bieżąca współpraca z innymi działami firmy.
Zakres obowiązków: Prowadzenie biura budowy firmy; Kontrola dokumentacji technicznej i zapewnienie jej prawidłowego obiegu na projekcie; Prowadzenie bieżących spraw administracyjnych na budowie; Tworzenie zestawień i raportów na potrzeby budowy; Kompletowanie dokumentacji podwykonawczej;...
Zakres obowiązków: Wyszukiwanie i pozyskiwanie atrakcyjnych terenów inwestycyjnych dla branży logistycznej i produkcyjnej, Prowadzenie negocjacji z właścicielami gruntów i firmami pośredniczącymi, współpraca z urzędami administracji publicznej, Badanie stanu formalno-prawnego gruntów,...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1608 dni
Zakres obowiązków: Doświadczenie w budownictwie przemysłowym, Nadzór i kontrola nad realizacją robót, Prowadzenie robót zgodnie z projektem i harmonogramem, Nadzorowanie i współpraca z podwykonawcami i dostawcami, Realizacja prac w terminie, zgodnie z budżetem i przy uwzględnieniu...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1608 dni
Zakres obowiązków: Koordynacja prac budowlanych; Uczestnictwo w odbiorach; Kontrola i rozliczanie prac podwykonawców; Prowadzenie zamówień sprzętu i materiałów z uwzględnieniem harmonogramu; Kontakt z klientem.