Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki , pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B
1587 dni
Zakres obowiązków: Przegląd i zatwierdzanie dokumentacji technicznej projektu, w tym dokumentacji powykonawczej, Kontrola i odbiory prac AKPiA zgodnie z przepisami prawa, normami, wymaganiami projektowymi i specyfikacjami, Kontrola i odbiory dokumentacji QA / QC, Nadzorowanie oraz zatwierdzanie...
Obowiązki: Terminowe przygotowywanie dokumentów związanych z roszczeniami, Analiza listów, umów, dokumentów przetargowych, faktur, Przygotowywanie korespondencji do klientów i podwykonawców, Udział w spotkaniach stron i prowadzenie rozmów, Wsparcie zespołu budowy, Przygotowywanie...
Obowiązki: ścisła współpraca z Kierownikiem Budowy, aktywne uczestnictwo w tworzeniu harmonogramu, udział w tworzeniu budżetu, prowadzenie dokumentacji, wsparcie Kierownika Budowy w bieżących sprawach,
Obowiązki: koordynacja prac budowlanych, uczestnictwo w odbiorach, kontrola i rozliczanie prac podwykonawców, prowadzenie zamówień sprzętu i materiałów z uwzględnieniem harmonogramu,
Obowiązki: koordynacja prac budowlanych, uczestnictwo w odbiorach, kontrola i rozliczanie prac podwykonawców, prowadzenie zamówień sprzętu i materiałów z uwzględnieniem harmonogramu,
Obowiązki: nadzór i kontrola nad realizacją robót, prowadzenie robót zgodnie z projektem i harmonogramem, nadzorowanie i współpraca z podwykonawcami i dostawcami, realizacja prac w terminie, zgodnie z budżetem i przy uwzględnieniu przepisów BHP, prowadzenie dokumentacji budowy.
Obowiązki: nadzorowanie prac w zakresie robót elektrycznych lub teletechnicznych, nadzorowanie firm podwykonawczych, przygotowanie budżetu i harmonogramu, weryfikacja dokumentacji, sporządzanie ofert i prowadzenie negocjacji, przygotowanie raportów z prowadzonych prac.
Zakres obowiązków: Serwis, naprawy, remonty i inspekcje maszyn i urządzeń wirujących, Przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne (m.in. raportu finalnego po zakończonej pracy serwisowej), Odpowiedzialność za przygotowanie projektów od strony technicznej (rysunki,...
Zakres obowiązków: Przygotowanie koncepcji szkolenia w oparciu o specyfikacje kontraktowe z klientem końcowym i podwykonawcami. Uzgodnienie koncepcji ze wszystkimi zaangażowanymi osobami; Ustalenie planu szkoleń w porozumieniu z klientami, podwykonawcami i działami Generalnego Wykonawcy;...
Zakres obowiązków: Planowanie prac i nadzór nad podwykonawcami, Prowadzenie realizacji zgodnie z harmonogramem, Prowadzenie prac zgodnie z dokumentacją projektową i kontrola jakości, Zamawianie materiałów i koordynacja terminów dostaw, Prowadzenie dokumentacji budowy i sporządzenie...
Zakres obowiązków: Nadzór i kontrola nad realizacją robót, Prowadzenie robót zgodnie z projektem i harmonogramem, Nadzorowanie i współpraca z podwykonawcami i dostawcami, Realizacja prac w terminie, zgodnie z budżetem i przy uwzględnieniu przepisów BHP; Prowadzenie dokumentacji budowy.