Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki , pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1608 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie realizacji z zakresu budownictwa przemysłowego, Organizacja budżetu budowy, Terminowa realizacja i rozliczenie finansowe danej budowy, koordynacja realizacji kontraktu, Zarządzanie projektem w zgodzie z zatwierdzonym budżetem i harmonogramem, Odpowiedzialność...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1608 dni
Zakres obowiązków: Wspieranie Kierownika Projektu w prowadzeniu realizacji obiektu logistycznego, Koordynacja realizacji kontraktu, Udział w organizacji budżetu, Pomoc w zarządzaniu projektem w zgodzie z zatwierdzonym budżetem i harmonogramem.
Czym będziesz się zajmować? samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych; badanie potrzeb rekrutacyjnych, redagowanie oraz publikowanie ogłoszeń, dopełnienie formalności w zakresie zatrudnienia nowego pracownika; aktywne pozyskiwanie Kandydatów za pomocą różnorodnych metod; wsparcie...
Obowiązki: Prowadzenie robót w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych, Prowadzenie robót zgodnie z umową, projektem i harmonogramem, Optymalizacja kosztów i zasobów w tym również analiza projektów przetargowych, budowlanych, wykonawczych, Przygotowywanie ofert dla...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
1615 dni
Zakres obowiązków: Monitorowanie wszystkich działań w ramach projektu; Przegląd i zatwierdzenie do wydania wymaganych dokumentów do prac montażowych; Wdrażanie planów kontroli jakości na projekcie; Kontrola i zarządzanie materiałem przy odbiorach; Zarządzanie, kontrola nad dokumentacją...
Obowiązki: nadzorowanie prac w zakresie robót elektrycznych lub teletechnicznych, nadzorowanie firm podwykonawczych, przygotowanie budżetu i harmonogramu, weryfikacja dokumentacji, sporządzanie ofert i prowadzenie negocjacji, przygotowanie raportów z prowadzonych prac.
Obowiązki: nadzór i kontrola nad realizacją robót, prowadzenie robót zgodnie z projektem i harmonogramem, nadzorowanie i współpraca z podwykonawcami i dostawcami, realizacja prac w terminie, zgodnie z budżetem i przy uwzględnieniu przepisów BHP, prowadzenie dokumentacji budowy.
Obowiązki: koordynacja prac budowlanych, uczestnictwo w odbiorach, kontrola i rozliczanie prac podwykonawców, prowadzenie zamówień sprzętu i materiałów z uwzględnieniem harmonogramu,
Obowiązki: koordynacja prac budowlanych, uczestnictwo w odbiorach, kontrola i rozliczanie prac podwykonawców, prowadzenie zamówień sprzętu i materiałów z uwzględnieniem harmonogramu,
Obowiązki: ścisła współpraca z Kierownikiem Budowy, aktywne uczestnictwo w tworzeniu harmonogramu, udział w tworzeniu budżetu, prowadzenie dokumentacji, wsparcie Kierownika Budowy w bieżących sprawach,
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B
1621 dni
Zakres obowiązków: Weryfikacja dokumentacji jakości; Audyty i inspekcje fabryczne podwykonawców; Nadzorowanie podwykonawców w zakresie systemu zarządzania jakością; Weryfikacja planów kontroli i badań; Udział w odbiorach na budowie; Zarządzanie usterkami/niezgodnościami podwykonawców;
Zakres obowiązków: Analiza dokumentacji kontraktowej; Analiza zdarzeń w ramach inwestycji pod kątem zabezpieczenia dochodzenia roszczeń finansowych i terminowych; Kompletowanie dokumentacji kontraktowej w zakresie zmian, robót dodatkowych i roszczeń; Realizacja polityki roszczeniowej podczas...
Responsibilities Performs design tasks within Mechanical discipline (Static / Proprietary Equipment) as one of several disciplines involved in designing plants for petrochemical or refinery industry. Size of the performed projects could extend from feasibility studies to turnkey construction of...
Zakres obowiązków: Wyszukiwanie i pozyskiwanie atrakcyjnych terenów inwestycyjnych dla branży logistycznej i produkcyjnej, Prowadzenie negocjacji z właścicielami gruntów i firmami pośredniczącymi, Współpraca z urzędami administracji publicznej, Badanie stanu formalno-prawnego gruntów,...