Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej. Bieżąca obsługa kadrowa oraz płacowa pracowników; Wprowadzanie i kontrola danych w systemie kadrowo płacowym; Rozliczanie wynagrodzeń pracowników; Sporządzanie list płac;
Dbanie o prawidłowy obieg informacji oraz dokumentów; Administrowanie dokumentacją działu, Obsługa centrali telefonicznej, Bieżące wsparcie w prowadzonych projektach,
Telefoniczna obsługa i windykacja klientów. Kontrola faktur. Wprowadzanie danych do systemu i weryfikacja ich poprawności. Bieżące wsparcie w prowadzonych projektach. Administrowanie dokumentacją działu.
Zarządzanie i koordynowanie pracy personelu wykonawczego, Monitorowanie jakości wykonywanych usług czystościowych, Kontrola budżetu operacyjnego, Rekrutacja i motywowanie personelu.
Zarządzanie i koordynowanie pracy personelu wykonawczego, Monitorowanie jakości wykonywanych usług czystościowych, Kontrola budżetu operacyjnego, Rekrutacja i motywowanie personelu.
Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej. Bieżąca obsługa kadrowa oraz płacowa pracowników; Wprowadzanie i kontrola danych w systemie kadrowo płacowym; Rozliczanie wynagrodzeń pracownikow; Sporządzanie list płac;
Telefoniczna obsługa i windykacja klientów. Kontrola faktur. Wprowadzanie danych do systemu i weryfikacja ich poprawności. Bieżące wsparcie w prowadzonych projektach. Administrowanie dokumentacją działu.
Identyfikowanie źródeł pozyskiwania kandydatów; Wprowadzanie danych i ich aktualizacja w korporacyjnych systemach HR; Umiejętność tworzenia i nadzór nad realizacją budżetu personalnego; Prowadzenie bieżącej administracji i dokumentacji przebiegu procesu rekrutacji na każdym etapie,...
Kontrola faktur. Wprowadzanie danych do systemu i weryfikacja ich poprawności. Kontakt z dostawcami. Bieżące wsparcie w prowadzonych projektach. Administrowanie dokumentacją działu.
Zarządzanie i koordynowanie pracy personelu wykonawczego, Monitorowanie jakości wykonywanych usług czystościowych, Kontrola budżetu operacyjnego, Rekrutacja i motywowanie personelu.
Zarządzanie i koordynowanie pracy personelu wykonawczego, Monitorowanie jakości wykonywanych usług czystościowych, Kontrola budżetu operacyjnego, Rekrutacja i motywowanie personelu.