Specjalista ds. obsługi klienta - j.niemiecki

SITEL Polska

Warszawa

6 dni temu

W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.

 

Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta - j.niemiecki
Miejsce pracy: Warszawa

W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać niemieckojęzycznych klientów firmy z obszaru usług informatycznych (modyfikowanie, uaktualnianie zgłoszeń w systemie, połączenia przychodzące).

 

 

Warto do nas dołączyć:
  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta
Oczekujemy:
  • Znajomość jęz. angielskiego i niemieckiego min. B2 
  • Mile widziane zainteresowania zagadnieniami technicznymi
  • Otwartości i pozytywnego podejścia do ludzi
  • Sprawna obsługa komputera
  • Dostępność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (40h/tygodniowo)
Zyskujesz:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat
  • Prywatną opiekę medyczną, bony świąteczne
  • Program poleceń pracowniczych
  • Bonusy dla najlepszych pracowników
  • System szkoleń
  • Konkursy i spotkania integracyjne

 

 

  

 

W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "
Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).

Poznaj

SITEL Polska

Od 2004 Sitel Polska w Warszawie aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta