W skład grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać polskojęzycznych i anglojęzycznych klientów firmy Equinix (www.equinix.com) z obszaru usług informatycznych (modyfikowanie, uaktualnianie zgłoszeń w systemie, połączenia przychodzące).
- Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
- Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta w amerykańskiej firmie
- Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego
- Znajomość jęz. angielskiego min. B2
- Mile widziane zainteresowania zagadnieniami technicznymi
- Otwartości i pozytywnego podejścia do ludzi
- Sprawna obsługa komputera
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat
- Prywatną opiekę medyczną, bony świąteczne
- Program poleceń pracowniczych
- Bonusy dla najlepszych pracowników
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.