Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Tworzenie nowych i dystrybucję istniejących raportów zarządczych; Analizowanie raportowanych danych, przygotowywanie rekomendacji; Tworzenie zestawień ad-hoc z wykorzystaniem narzędzi SAS i IBM Cognos; Dodatkowe zadania jednorazowe wynikające z...
Na czym będzie polegała Twoja praca? Organizacja pracy w jednostce Contact Centre pod względem terminowości prac i spotkań; Współpraca z innymi jednostkami banku w zakresie informowania, zbierania danych i sprawozdań, uzyskiwania wyjaśnień i koordynowania terminów; Organizacja spotkań...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: procesy rekrutacyjne dla Obszaru Operacji lub IT, w szczególności: publikację ogłoszeń o pracę; preselekcję CV; logistykę spotkań rekrutacyjnych, kontakt z kandydatami; dobór odpowiednich metod rekrutacyjnych (np. test wiedzy, wywiad...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zarządzanie kilkuosobowym Zespołem Doradców, w szczególności w zakresie efektywnej sprzedaży; Aktywną sprzedaż produktów i usług bankowych skierowanych do Klienta korporacyjnego; Budowanie długoterminowych, przyjaznych i efektywnych relacji...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Wsparcie bieżącej pracy Zespołu; Udział w przygotowywaniu wstępnych ofert dla Klientów i materiałów wymaganych w procesie kredytowym; Monitoring sytuacji ekonomiczno-finansowej wybranej grupy Klientów; Współpracę z innymi komórkami...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Przygotowywanie oraz analiza formalno-prawna i merytoryczna dokumentacji związanej z obsługą Klienta z segmentu średnich firm; Wspieranie Doradców Klienta Korporacyjnego w zakresie obsługi Klienta oraz sprzedaży produktów bankowych;...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Pozyskiwanie klientów z segmentu MID (przychody do 40 mln PLN) - budowa własnego portfela Klientów; Rozpoznawanie bieżących i przyszłych potrzeb klienta, dopasowanie oferty produktowej oraz negocjowanie warunków współpracy; Zapewnienie...
Business Centre w ING Banku Śląskim to dynamicznie rozwijająca się jednostka, w której zajmujemy się telefonicznym wsparciem Klientów Korporacyjnych w zakresie realizowania ich potrzeb biznesowych oraz nawiązujemy kontakty sprzedażowe. W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:...
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb...